quote:Op maandag 11 december 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godver. Waar is Angelique eigenlijk?
hahahahha bij mij ookquote:Op maandag 11 december 2006 23:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Don't Stop Me Now zit in m'n kop en dan de Hearts-versie.
Met bijbehorende beelden van dat ene wijf met die enge ogen.
Het is gewoon nog steeds he, het wil mijn hoofd maar niet verlaten ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahha bij mij ook![]()
en wat was die kerel vervelend zeg! wat een onwijze boer!!!
Microsoft en McLaren leveren standaard ECUquote:De ECU (Engine Control Unit) verzameld data over de motor en auto
die ogen van dat mens ook echt, doodengquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is gewoon nog steeds he, het wil mijn hoofd maar niet verlaten ofzo![]()
Ja, echt wel.. gelukkig heb ik er vannacht geen nachtmerries over gehad, maar zonder dromenvanger was dat wel gebeurd denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
die ogen van dat mens ook echt, doodeng
kerst is wel leuk, al hoeft voor mij het familie gebeuren niet zo heel erg, heb ik weinig mee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:36 schreef sbientje het volgende:
oh enc_d, ik zital 3 weken kersteten te eten, alles is hier helemaal versierd, en ik houd al niet zo van kerst, neppe toestand
@sven: ik ben heul geen notoire zeikerd!
Ja dat dus! Elke stem wordt gewaardeerd en je steunt daarmee ook het goede doelquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:. Het stemmen kan gaan beginnen!
.
Stemmen doe je door middel van een mailtje. Stuur een mailtje met de twee namen (1babe en 1 hunk dus) naar het volgende emailadres: peri.fok@gmail.com, onder vermelding van; Stemmen Mr&Miss Fok! en een mailtje naar misstique@fok.nl, onder vermelding van; Stemmen Crewverkiezingen. Vergeet niet je username te vermelden!
Stemmen kan vanaf 12 december om 10:00 uur tot 17 december 20:00 uur.
Vermeld jouw username in de mail. Uiteraard mag je niet op jezelf stemmen..
Ik hoop dat jullie op mij (CDP) stemmen als Mr Crew en op Tha_Erik als Mr FOK!
Thnx!
Heet dat goede doel toevallig "Erik S."?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dus! Elke stem wordt gewaardeerd en je steunt daarmee ook het goede doel.
Neen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heet dat goede doel toevallig "Erik S."?![]()
Dat is geen goed doel, dat is een geil doel!quote:
Bepaalde delen van mij knikken enthousiast jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Of zal ik het 't Zhenadoratiefonds noemen.
In sommige gevallen echt niet hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef sbientje het volgende:
op je eigen quote reageren istriest
shining star
Is dat lekker dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]!
Idee
![]()
Ik ga een pak vla invriezen
Ik weet het niet, ik doe het voor het eerstquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is dat lekker dan?
Lijkt mij zo.. ijzig.. geen smeuiig ijs zeg maar.
ach prul! hoor hemquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
ijs...met deze temperatuur?
moet straks nog weg...op de fiets
Thnxquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:40 schreef sbientje het volgende:
sven!!!
[..]
Microsoft en McLaren leveren standaard ECU
nog iemand om op zijn kop te meppenverzamelTTTT natuurlijk
vast niet zo koud als het bij jou is, maar toch koud genoegquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
ach prul! hoor hemhoe koud is het daar? in het warme zuiden?
volgens mij was de fout laatst ook al van hem... maar weet niet meer zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |