die kerel naast haar is anders ook niet top !quote:
Ja, maar jij bent echt een notoire zeikerdquote:Op maandag 11 december 2006 22:32 schreef sbientje het volgende:
ik begin kerst onderhand echt uit te kotsen
CDP! Is de cd uit?quote:
Ik heb m gedownloadquote:Op maandag 11 december 2006 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
CDP! Is de cd uit?![]()
Ik kan gewoon niet wachten tot de film hier uit komt.Jennifer Hudson
![]()
waarom?quote:Op maandag 11 december 2006 22:32 schreef sbientje het volgende:
ik begin kerst onderhand echt uit te kotsen
Nep smile is ook een gekke bekquote:Op maandag 11 december 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Geen gekke bek, maar tering wat issie hilarisch!
Het is echt zo'n "1 opmerking en al die drankjes belanden in je smoel" bekquote:
Het was meer een - "hey 'Peri' " *omdraait en kijkt recht in lens*quote:Op maandag 11 december 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is echt zo'n "1 opmerking en al die drankjes belanden in je smoel" bek
'quote:Op maandag 11 december 2006 22:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het was meer een - "hey 'Peri' " *omdraait en kijkt recht in lens*.
Ik zei nog wel ''Rosj ik vermoord je ik wil niet op de foto zei ik je toch" tegen de fotograaf.quote:
Als je een beetje achterlijk bent en alles graag nog een keer ziet wel.quote:Op maandag 11 december 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:XFacoytr van zaterdag gezien
![]()
![]()
Voor het eerst dit seizoen weer echt die feeling![]()
Is de zondag aflevering de moeite waard?![]()
de zondagaflevering was eigenlijk meer een samenvatting van de zaterdagaflevering met wat extra commentaar van de kandidaten en jury.quote:Op maandag 11 december 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:XFacoytr van zaterdag gezien
![]()
![]()
Voor het eerst dit seizoen weer echt die feeling![]()
Voor Anja welquote:Op maandag 11 december 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, dat klinkt als iets voor mij!quote:Op maandag 11 december 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je een beetje achterlijk bent en alles graag nog een keer ziet wel.
Wat is een Anja?quote:
Zo'n iemand die alleen ik tof vind.quote:
Ze kwam net voorbij. Leuk meisje! Nietszeggend verder.quote:
Ze is 37quote:Op maandag 11 december 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze kwam net voorbij. Leuk meisje! Nietszeggend verder.![]()
Hou jij het nou maar bij mannenquote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Meisje? Oud barrel!
Zegt de gozer die het met een 40jarige bejaarde knar heeft gedaan!quote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Meisje? Oud barrel!
Ze zit nix voor nix i/d zondaguitzending. Die trekt veel minder kijkersquote:
Die zag er stukken beter uit dan Anja voor z'n leeftijd.quote:Op maandag 11 december 2006 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zegt de gozer die het met een 40jarige bejaarde knar heeft gedaan!![]()
![]()
Prominente zendtijd wordt verdeeld. Nu is het voor de kneusjes, op 17 februari is het voor Anja.quote:Op maandag 11 december 2006 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze zit nix voor nix i/d zondaguitzending. Die trekt veel minder kijkers![]()
Oh je bedoelt in de Afgevallen Kandidaten medley?quote:Op maandag 11 december 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Prominente zendtijd wordt verdeeld. Nu is het voor de kneusjes, op 17 februari is het voor Anja.
Die is op de zondag erna.quote:Op maandag 11 december 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh je bedoeld in de Afgevallen Kandidaten medley?
Kom op nou. Ze is best goed, dus de kans is niet gering dat ze in Henk's top 3 zit maar winnen gaat ze zeker niet. Dat moet zelfs jij kunnen inschatten.quote:Op maandag 11 december 2006 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is op de zondag erna.
Net voordat Anja tot winnares wordt gekroond en haar winnaarssong zingt, zodat het contrast lekker groot is.
Ik citeer, let wel, citeer: "Anja is gewoon de beste zangeres van het hele programma. Ik denk niet dat er bij de groepen, 26+ en 15-25 iemand zit die beter is."quote:Op maandag 11 december 2006 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom op nou. Ze is best goed, dus de kans is niet gering dat ze in Henk's top 3 zit maar winnen gaat ze zeker niet. Dat moet zelfs jij kunnen inschatten.
Dan ben ik voor het eerst in je teleurgesteldquote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik citeer, let wel, citeer: "Anja is gewoon de beste zangeres van het hele programma. Ik denk niet dat er bij de groepen, 26+ en 15-25 iemand zit die beter is."
Ach, ik zie d'r ook niet winnen hoor. Ligt er een beetje aan of er met de finaleshows ook echt een beetje een volwassen publiek is en ook stemmen zal. Zo nee, heeft ze geen kans. Zo ja: remember het songfestival, waarbij ze bij het publiek met een overweldigende meerderheid wonquote:Op maandag 11 december 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan ben ik voor het eerst in je teleurgesteld
Vandaar het voorafgaande daaraanquote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat er meer volwassenen naar het Songfestival kijken, dan naar x-factor.
en dat ze hier i/d finale vast aan Fluitsma en Van Tijn vastzittenquote:Op maandag 11 december 2006 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, ik zie d'r ook niet winnen hoor. Ligt er een beetje aan of er met de finaleshows ook echt een beetje een volwassen publiek is en ook stemmen zal. Zo nee, heeft ze geen kans. Zo ja: remember het songfestival, waarbij ze bij het publiek met een overweldigende meerderheid won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |