Nep, maar hij lijkt behoorlijk echtquote:Op maandag 11 december 2006 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mooie boom... een neppe of een echte?
IDD een pagina laden duurt hier ongeveer een minuut! Belachelijk!quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, er is soms gewoon geen doorkomen meer aan. Wanneer gaan ze wat aan die traagheid doen
?
dat bewijst maar eens dat je soms ehct het verschil niet zietquote:Op maandag 11 december 2006 12:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Nep, maar hij lijkt behoorlijk echt
klopt, daarom poste ik hem ook, naar aanleiding van de discussie gisterenquote:Op maandag 11 december 2006 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bewijst maar eens dat je soms ehct het verschil niet ziet
Ja. Was wel mooi maar godverredomme, dat meisje is 19 en staat er gewoon alleen voor.Naja ze heeft echt veel mensen om haar heen maar toch..quote:Op maandag 11 december 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Van wie was de begrafenis? Van de moeder van die vriendin?
Erik je helpt nietquote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig maar. Maar toch denk ik dat je daar niet te veel van uit moet gaan, want wie weet houd ze zich wel groot, maar wordt ze van binnen langzaam weggevreten door eenzaamheid, boosheid en al wat dan niet.
Dus ben er maar veel voor d'r.
Jawel.quote:
Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat een goede vriend zoiets wel al uitzichzelf weet. Maar het is een beetje grof, vind ik, om zoiets meteen na een begrafenis in iemands hoofd te stampen dat het zo erg is en depressies en dergelijksquote:Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel.
Want een schoolgenootje van me verloor haar vader op vakantie, en ze hield zich echt sterk en groot, maar tegelijkertijd ging het echt niet goed, en op zo'n moment heb je enorm veel aan vrienden die er gewoon onvoorwaardelijk zijn.
Echt sterkte, ik weet hoe moeilijk het is om in zo'n 'situatie' te zitten, het is ook niet makkelijk voor jouquote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het gaat wel goed komen. Morgen haar ook maar eens helpen met die papierwinkel want ALLES moet worden omgezet ..
Dat weet ik welquote:Op maandag 11 december 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nouja, ik had de beste intenties toen ik dat postte.
Gaat er wel een intercity van Enschede naar Schiphol?quote:Op zondag 10 december 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
En dus tussen elk station 1x de trein doorlopen
Ik moest naar S'hol en dan de internationale trein tot Hengelo. Dan intercity naar Enschede en vanaf daar een intercity terug naar Schiphol haha.
Ik heb een intercity genomen van **.06 die begon in Enschede en eindigde op Schiphol.quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gaat er wel een intercity van Enschede naar Schiphol?
Ik hoorde dat je dan moet overstappen in Amersfoort
Hmmm okéquote:Op maandag 11 december 2006 17:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb een intercity genomen van **.06 die begon in Enschede en eindigde op Schiphol.
Geef maar ¤5,- aan mijquote:Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Woei, ik heb ¤10 gewonnen met een pokertoernooi.
Doe ik ook welquote:Op maandag 11 december 2006 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
Moet je maar beter op je spullen letten.
quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hihihi daar moet ik van blozen. Was je maar vrouw Erik..
.
Vind je het gek in deze tijden van chaos en verwarring!quote:Op maandag 11 december 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
Pffff, die XFA'ers zijn wel erg goedgelovig!
Heb ik weer wat gemist, of....quote:Op maandag 11 december 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
Pffff, die XFA'ers zijn wel erg goedgelovig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |