Inderdaad. Maar goed, anders zit het in het schoolgeld verwerkt en dan had je het niet gewetenquote:Op maandag 11 december 2006 10:54 schreef ThE_ED het volgende:
Wel een beetje raar dat je voro een verplicht iets extra geld moet dokken ja..
Echt goed onderwijs geven ze ook al niet.quote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
Vraag eens voor de grap hoeveel de school zelf bij legd voor dit feestje?
Dan moet je in de stal slapen!quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef DJKoster het volgende:
En wat doen ze als je daar komt en geen geld bij je hebt?
haha ja ik wilde net zeggen: hoeveel geld steken ze in jouw onderwijsquote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Echt goed onderwijs geven ze ook al niet.
Tjsa, ik heb dan ook m'n schoolgeld terug gehad.quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Echt goed onderwijs geven ze ook al niet.
Coach?quote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef stefan1187 het volgende:
ach als ej zonder geld aan komt dan kunnen er 2 dingen gebeuren..
of ze laten je binnen zonder dat je hoeft te betalen en je krijgt een gesprek met je coach....
of je wordt naar huis gestuurd en krijgt een brief thus EN een gsprek met je coach...
tenminste zo zielig zijn ze wel.![]()
WTF? coach?quote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef stefan1187 het volgende:
of ze laten je binnen zonder dat je hoeft te betalen en je krijgt een gesprek met je coach....
of je wordt naar huis gestuurd en krijgt een brief thus EN een gsprek met je coach...
Je coachquote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef stefan1187 het volgende:
Dan hebben je ouders geneukt met carnaval.quote:Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben trouwens jarig op die dag.
ooh gefeliciteerd. hoe oud word je en wat wil je hebben?quote:Op maandag 11 december 2006 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben trouwens jarig op die dag.
Daar doen ze hier niet aan.quote:Op maandag 11 december 2006 11:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders geneukt met carnaval.
Ik word heel erg oud, 26, maar ik voel me nog 16.quote:Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ooh gefeliciteerd. hoe oud word je en wat wil je hebben?
Mmm...he bje een foto van je moeder?quote:Op maandag 11 december 2006 11:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar doen ze hier niet aan.
M'n moeder wilde trouwens niet, want ze wilde geen risico lopen op een kerstkindje en bovendien stond ze in de saus te roeren. Tja.
Ik las het ook, maar ik dacht zal wel aan mij liggen dat ik het niet snap...quote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef Biancavia het volgende:
Ik las kerstversiering. In plaats van viering.
Dat was het.
een rollator is misschien meer van toepassing? hehe ok das nepquote:Op maandag 11 december 2006 11:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik word heel erg oud, 26, maar ik voel me nog 16.
Ik wil een scooter hebben.![]()
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 11 december 2006 11:20 schreef stefan1187 het volgende:
laten we 't er maar op houden dat 't een soort mentor is ... want hij doet precies hetzelfde.![]()
heropvoedingsschool![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef wendytje het volgende:
ik vind het belachelijk dat je voor iets VERPLICHTS moet betalen. Het gaat niet om die ene euro, maar om het principe
Ja, laat ze de zorgverzekeringen ook maar gratis maken.quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef wendytje het volgende:
ik vind het belachelijk dat je voor iets VERPLICHTS moet betalen. Het gaat niet om die ene euro, maar om het principe
quote:
Nee, dat was ik.quote:Op maandag 11 december 2006 11:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus TS is verwekt terwijl zijn moeder in de saus stond te roeren? En dat deed hij zo omdat hij er in bed niet op mocht omdat ma bang was voor een kerstkindje?
Iemand of iets is hier erg verward, en het is pas maandag![]()
![]()
Ik weet van niets.quote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ook goed, maar heeft die verwekkingsmethode nog sexuele fixaties met keukens, keukengerei of saus opgeleverd?
sta ik helemaal achter!quote:Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, laat ze de zorgverzekeringen ook maar gratis maken.
Goed ideequote:Op maandag 11 december 2006 11:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dok gewoon die euro, ga naar dat kerstfeest, schop de kerstboom om en ga er zo keihard op stampen, zo van 'ja, ik heb hem toch gekocht, whehehehehe!'![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |