Yupquote:Op maandag 11 december 2006 08:32 schreef GI het volgende:
Staat dat serieus bij jou in huis ??
1 kater van 5 maandenquote:
Ik moet zeggen we letten er erg goed op , en omdat onze kat veelal buiten is , gaat hij als hij binnen is vaak gelijk liggen slapen op de bankquote:Op maandag 11 december 2006 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Als ik dat thuis had staan had dat kerstdorp er al als bagdad uitgezien inderdaad.
Ik ben heel blij dat mijn kat dat niet doetquote:Op maandag 11 december 2006 08:39 schreef GI het volgende:
Als ik een dergelijk dorpje in mijn huis zou hebben zou het geel geregend hebben op de kerktoren en zou de rest van het geheel bevoetbald zijn alsof het een lieve lust was.
[afbeelding]
Het is een beestje van 5 maanden zeg je toch ? Het zou mij serieus verbazen als dit geheel op 20 december er nog net zo mooi bijstaatquote:Op maandag 11 december 2006 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat mijn kat dat niet doet
Als de kat het sloopt zal ik foto's maken en hier postenquote:Op maandag 11 december 2006 08:40 schreef GI het volgende:
[..]
Het is een beestje van 5 maanden zeg je toch ? Het zou mij serieus verbazen als dit geheel op 20 december er nog net zo mooi bijstaat
ik ben er ook echt serieus trots op / blij meequote:Op maandag 11 december 2006 09:20 schreef Tally het volgende:
Prachtig Joentje!!
Mijn ouders deden dat ook elk jaar
Ik had vorig jaar een nepkerstboompje dat heeft gestaan tot de zomerquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb nog een lichtslang hangen (van vorig jaar)De moeite niet genomen hem op te bergen
Neem een kijkje bij tuincentrum osdorp.quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik een kerstdorp zie.
Ik heb geen tuin.quote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
Neem een kijkje bij tuincentrum osdorp.
quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik een kerstdorp zie.
Tegenstrijdigheden!quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Vandaag voel ik mij een oude man.
Voor een kerstdorp ?quote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 11 december 2006 10:45 schreef GI het volgende:
Tegenstrijdigheden!
lolquote:
Dit was trouwens een suggestie hè.quote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
Succes @ Osdorpquote:Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit was trouwens een suggestie hè.
Zeg meer ja.
Dat wordt dus naar het tuincentrum gaan.
Zo van die vette consolegamerpraat.quote:Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
Wat is dat FTW nu weer wat iedereen de laatste tijd gebruikt?
Vertaal ut ff.quote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo van die vette consolegamerpraat.
Vet stoer, jeweet.
FTW??quote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo van die vette consolegamerpraat.
Vet stoer, jeweet.
"Sinterklaas voor de win(st)!"quote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef Joene het volgende:
Vertaal ut ff.
Thanxquote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Sinterklaas voor de win(st)!"
Dat ben je ookquote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Vandaag voel ik mij een oude man.
Bron: http://www.computerhope.com/jargon/f/ftw.htmquote:FTL and FTW
Shorthand for For The Win, FTW is often using in gaming and gaming related definitions to indicate a user's win. The complete opposite to FTW would be FTL, which is short for For The Loss.
Jouw msn-nick spreekt anders ook boekdelen.quote:
Inderdaad, hahaha.quote:Op maandag 11 december 2006 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Jouw msn-nick spreekt anders ook boekdelen.
Iets over dat ze niet meer kan lopen na een middagje sport.quote:Op maandag 11 december 2006 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Inderdaad, hahaha.
Eigenlijk meer die van de Pool Hall die je me gister over MSN had gestuurd.quote:
Jups... En de reservering op je Pool Hall ook!quote:Op maandag 11 december 2006 14:55 schreef Joene het volgende:
Tuincentroem osdorp is okay.
quote:Op maandag 11 december 2006 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat er in je kerstdorp eigenlijk ook een tuincentrum?
"Kijk! Die Volvo's hebben allemaal sneeuwkettinkjes, mooi hè?"quote:Op maandag 11 december 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:"Ja en hier waar die volvo's staan is Tuincentrum osdorp. Net echt he? "
Nee ik was eerst wel van plan de bijlmer te intergreren maar ik was bang voor vernieling en diefstal.quote:Op maandag 11 december 2006 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat er in je kerstdorp eigenlijk ook een tuincentrum?
"En kijk, hier waar geen lichtjes branden is de ghetto"quote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik was eerst wel van plan de bijlmer te intergreren maar ik was bang voor vernieling en diefstal.
Hoi, ben je wel eens op een tuincentrumdate geweest?quote:Op maandag 11 december 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:"Ja en hier waar die volvo's staan is Tuincentrum osdorp. Net echt he? "
"En waar er licht brand in de kliko's... "quote:Op maandag 11 december 2006 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
"En kijk, hier waar geen lichtjes branden is de ghetto"
Nee. Gelukkig nietquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi, ben je wel eens op een tuincentrumdate geweest?
Ik heb de avond in pyama op de bank doorgebracht met een CSI DVD, een kop thee en een dekentje. En een brakke rug.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:47 schreef Joene het volgende:
Is er nog geneukt vannacht ?
Oh balen van je rug.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb de avond in pyama op de bank doorgebracht met een CSI DVD, een kop thee en een dekentje. En een brakke rug.
Dus hier iig niet
Hey, het is trouwens wel dinsdagochtend mensen!![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:28 schreef Joene het volgende:
Altijd dezelfde.
ik weet wel een oplossing rip.quote:
quote:
Tis maar waar je voor gaatquote:
Was maar om een reactie uit te lokken, wij hebben toevallig Dickensville.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis maar waar je voor gaatBeide heeft wel wat.
Klopt dat in osdorp is echt super gaaf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Was maar om een reactie uit te lokken, wij hebben toevallig Dickensville.
Het is wat exclusiever en dat maakt het wat specialer naar mijn mening.
Maar ik kan de stijl van Lemax heel erg waarderen en daar is gewoon veel meer van te vinden.
Tuincentrum Osdorp weet altijd een verschrikkelijk mooie "stad" neer te zetten.
Echt indrukwekkend vind ik dat.
Dat lukt je in ieder geval niet met een dickensville dorp, qua assecoires dan.
Waarschijnlijk dit weekend weer ff langs.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt dat in osdorp is echt super gaaf.
Middag, alles goed?quote:
Trektijden bleu? Kom eens langs zou ik zeggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:58 schreef miss_bleu het volgende:
Mijn trektijden
20 jan.
Met KLM KL565
Amsterdam naar Nairobi
Vertrek 10.20 aankomst 20.20.
Met KLM KL4176
Van Nairobi naar Mombasa.
Vertrek 22.30 uur aankomst 23.30
27 jan.
Met KLM KL4180
Mombasa naar Nairobi
Vertrek 06.00 aankomst 07.00
Met KLM KL4140
Nairobi naar Amsterdam
Vertrek 11.35 aankomst 18.50
Jawohl, lekker even in het zonnetje gelopen vandaag. Daarna naar de bakkers geweest en croissants gehaald, die ik nu heerlijk met een bak koffie aan het wegwerken benquote:
Croissants en koffie!! Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jawohl, lekker even in het zonnetje gelopen vandaag. Daarna naar de bakkers geweest en croissants gehaald, die ik nu heerlijk met een bak koffie aan het wegwerken ben
Niet eens anar de tandarts vandaag, DD?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jawohl, lekker even in het zonnetje gelopen vandaag. Daarna naar de bakkers geweest en croissants gehaald, die ik nu heerlijk met een bak koffie aan het wegwerken ben
Je dacht , dan herken ik je vast morgen ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:20 schreef n00cL30n het volgende:
Onder de noemer... jonges.. ik kom aandacht te kort......
[afbeelding]
... Euh.... Tja.. alleen zit er inmiddels wel weer wat meer haar op mijn bol.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Je dacht , dan herken ik je vast morgen ?
Beter dan minderquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
... Euh.... Tja.. alleen zit er inmiddels wel weer wat meer haar op mijn bol.
Ach ja... Ik ga bijna manen kweken man.quote:
Ik heb haar al een tijdje niet gesignaleerd, elquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:50 schreef elcastel het volgende:
Is eeehhh, waar is Tally ?
ik denk dat ze het druk heeft op dr nieuwe baan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:50 schreef elcastel het volgende:
Is eeehhh, waar is Tally ?
Meteen intens gaan zitten Fok!ken is ook niet echt aanbevelingswaardig natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ze het druk heeft op dr nieuwe baan.
Mijn deelname aan deze reeks zal ook wel minder worden vanaf 1-1-07.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meteen intens gaan zitten Fok!ken is ook niet echt aanbevelingswaardig natuurlijk.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:23 schreef Joene het volgende:
Mijn deelname aan deze reeks zal ook wel minder worden vanaf 1-1-07.![]()
Nieuwe baan Jk, staat niet zo netjes om dan de heule dag te fok!ken he.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom?, J is er ook al vandoor.
,
,
.
Hier nog zo één.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:59 schreef n00cL30n het volgende:
Waarschijnlijk dit weekend weer ff langs.
Als het nou dinsdagochtend was , was ze nog geil ook !.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is natuurlijk altijd bevorderlijk voor je dinsdag als je naar buiten kijkt en Ripley langs ziet lopen. Zeker als de dinsdag tot dan toe buitengewoon vervelend was.
Het is donker, het is dinsdag. Misschien vergist ze zich.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef Joene het volgende:
Als het nou dinsdagochtend was , was ze nog geil ook !.
Daar hebben veel mensen geen eens werk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Denk aan Kenia.
is waar....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Denk aan Kenia.
Niet de insteek die ik had, JK.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar hebben veel mensen geen eens werk.
Zou tof zijn Uio.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is donker, het is dinsdag. Misschien vergist ze zich.
ripquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is natuurlijk altijd bevorderlijk voor je dinsdag als je naar buiten kijkt en Ripley langs ziet lopen. Zeker als de dinsdag tot dan toe buitengewoon vervelend was.
Ik zag de trektijden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:33 schreef miss_bleu het volgende:
is waar....
Kreeg vandaag al mijn vertrektijden
wel een lange trektijd hoor... krijg lamhandje daarvanquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zag de trektijden.Serengeti
Kilimanjaro
Afwisselen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:42 schreef miss_bleu het volgende:
wel een lange trektijd hoor... krijg lamhandje daarvan
ben beter met rechts dan links.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef miss_bleu het volgende:
ben beter met rechts dan links.
Trouwens die durex play dingen zijn niets
Wel leuk voor de slappe lach
nee meerquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..],
,
,
,
, ik kom!,
,
,
,
,
!!!!!!!!1111einzzweidreiroflcoptr111
Zoiets?
Wij hebben er ook wel lol meegehad , maar het heeft in elk geval voor de mannelijke helft weinig of geen resultaatquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
man het is echt klote voor de vrouw ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij hebben er ook wel lol meegehad , maar het heeft in elk geval voor de mannelijke helft weinig of geen resultaat
LOLquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
man het is echt klote voor de vrouw ookkittelt als de tering
kreeg er echt de slappe lach van en trapte meteen me vriend van me
Klinkt pijnlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:51 schreef miss_bleu het volgende:
man het is echt klote voor de vrouw ookkittelt als de tering
kreeg er echt de slappe lach van en trapte meteen me vriend van me
De 18e weerquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet eens anar de tandarts vandaag, DD?
Waar tovert u een zonnetje vandaan dan ?quote:Op woensdag 13 december 2006 08:24 schreef GI het volgende:
Ik durf zelfs te zeggen dat het een zonnige dag is.
Dus geen Jesters vandaag JK. ?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha! Hier ook zonbelofte.
En dan het terrasweer, ik geef het een 4 en dat komt natuurlijk door de koude wind.
Oant moan!
Mennn.. Ik geloof dat we nog een proefmonster thuis hebben liggen.... Nog nooit de moeite genomen om dit te proberen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:56 schreef Joene het volgende:
[..]
LOL
Naja mijn vriendin vond het nog wel grappig maar verder idd wat een prutsding
Best wel grauw hier op de Fok!kerweg...quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar tovert u een zonnetje vandaan dan ?
Misschien wel bij de Kroon.... van die verlepte... sjeweets.quote:
Neuh, gister wel een dood lijk op het strand.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:16 schreef Joene het volgende:
Dus geen Jesters vandaag JK. ?
Ik gok dat de meeste lijken dood zijn JK.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, gister wel een dood lijk op het strand.
Filmpje staat op de FP.
Dubbelzinnige teutologie toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste lijken dood zijn JK.
of je gebruikt ff een paar moeilijk woordenquote:
Graag.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
of je gebruikt ff een paar moeilijk woorden
Jups..quote:Op woensdag 13 december 2006 10:00 schreef Joene het volgende:
Goed bijna lunsj .
IK bel je wel als ik hier vertrekquote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups..
Kan ik weer op die koude hoek gaan staan.
Nu al?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:00 schreef Joene het volgende:
Goed bijna lunsj .
Over 1 uur en 45 minuten Jk.quote:
Ah mooi, die hoeven dus niet uigeprobeerd te worden?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ben beter met rechts dan links.
w00t!quote:
Dat begin ik hier dus ook al te denken.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah mooi, die hoeven dus niet uigeprobeerd te worden?
Het staat je vrij om te proberen, bijvoorbeeld op een dinsdagochtend.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:11 schreef Ripley het volgende:
Ah mooi, die hoeven dus niet uigeprobeerd te worden?
Mijn dinsdagochtenden zijn akelig eenzaam JKquote:Op woensdag 13 december 2006 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het staat je vrij om te proberen, bijvoorbeeld op een dinsdagochtend..
Men je moet alles proberen tochquote:Op woensdag 13 december 2006 10:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat begin ik hier dus ook al te denken.
Toch belangrijk wel beetje humor zo in de slaapkamer.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar goed, je schijnt wel te kunnen lachen met die dingen volgens bleu
Lachen is gezond, R.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
Mijn dinsdagochtenden zijn akelig eenzaam JK
Maar goed, je schijnt wel te kunnen lachen met die dingen volgens bleu
Jups... Maar had laatst bij een blad een paar van die proefmonstertjes gekregen.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Toch belangrijk wel beetje humor zo in de slaapkamer.
Een zogeheten 'af'standje?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lachen is gezond, R.
Zelfs in je eentje.
Proef monsters durex playquote:Op woensdag 13 december 2006 10:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... Maar had laatst bij een blad een paar van die proefmonstertjes gekregen.
Ja das bijna net zo garpig als een Mind Fuckquote:Op woensdag 13 december 2006 11:03 schreef n00cL30n het volgende:
Is inderdaad ook wel een leuke woordgarp waard.
Dan nog een vent die zo een ring om zn lul wilquote:Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef Ripley het volgende:
Misschien moet ik toch even gaan lachen met die durex dingen
Mennnn.. Dat doet me denken aan de tijd dat een studiemaatje met het idee kwam om zijn vriendin te gaan verwennen met zo'n geitenoog cockring.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan nog een vent die zo een ring om zn lul wil
Zal wel jeuken.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. Dat doet me denken aan de tijd dat een studiemaatje met het idee kwam om zijn vriendin te gaan verwennen met zo'n geitenoog cockring.
Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb... dat was een soort van ringetje met een kwastje er op van wat geitenhaar, dat voor extra stimulatie zorgde voor de vrouw tijdens de penetratie.
Hehehehehe.. gewoon bescherming om je oerwoud.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:35 schreef Joene het volgende:
Oh ik heb andere ervaringen , jeuk an mn zak is behoorlijk vervelend
Hoiquote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hoi. Broodjes zijn op. Kerstpakket is binnen en morgen een cursus. Dat laatste is een stuk beter dan de flutopdracht die ik nu heb.
Was idd gezellig Nooc, hadden we vaker moeten doen ja .quote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
*~burps~*
Broodje 'Dikke Mik' en patatje met was zwaar okee!
Was zeer gezellig J.! Hadden we wel vaker kunnen doen.
K dan!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Was idd gezellig Nooc, hadden we vaker moeten doen ja .
Hallo.quote:
Een chocaldeletter? Over van sinterklaas of zo?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo.
Een hele grote chocoladeletter. Puur.
Een groene pluim voucher waarmee je iets uit kan zoeken van http://www.mijnpluim.nl
VVV-bonnen.![]()
Shit.... Vooral die laatste is altijd errug welkom!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een chocaldeletter? Over van sinterklaas of zo?
Die andere dingen klinken okay
Wij krijgen altijd een fles champagne met een cadeaubon van de bijenkorf![]()
Een hele grote van Australian geloof ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:21 schreef Ripley het volgende:
Een chocaldeletter? Over van sinterklaas of zo?
Die zijn ook oké. Die VVV-bonnen zijn ook geldig bij de Bijenkorf. En met die groene pluim voucher kunnen we bijvoorbeeld gaan paragliden.quote:Die andere dingen klinken okay
Wij krijgen altijd een fles champagne met een cadeaubon van de bijenkorf![]()
Die pluimen zijn leuk zeg!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een hele grote van Australian geloof ik.
[..]
Die zijn ook oké. Die VVV-bonnen zijn ook geldig bij de Bijenkorf. En met die groene pluim voucher kunnen we bijvoorbeeld gaan paragliden.
Geen alcohol natuurlijk voor de ambtenaren.
hahahahaquote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een hele grote van Australian geloof ik.
[..]
Die zijn ook oké. Die VVV-bonnen zijn ook geldig bij de Bijenkorf. En met die groene pluim voucher kunnen we bijvoorbeeld gaan paragliden.
Geen alcohol natuurlijk voor de ambtenaren.
aankomend? je bent de enige die op me gestemd heeft. besides, die boem_dikkie, en tha_erik hebben complete campagnes! het enige wat ik heb gedaan is mijn fotos opsturen en zien waar mijn schoonheid strandtquote:
Donna heeft ook op je gestemdquote:Op woensdag 13 december 2006 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aankomend? je bent de enige die op me gestemd heeft. besides, die boem_dikkie, en tha_erik hebben complete campagnes! het enige wat ik heb gedaan is mijn fotos opsturen en zien waar mijn schoonheid strandt.
donna ook!?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Donna heeft ook op je gestemd![]()
En de oldbies natuurlijk ook?
Jees.... En ik ook maar op je stemmen....quote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
donna ook!?
nou, dat zijn er al twee.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jees.... En ik ook maar op je stemmen....![]()
Jij bent al gewoon hot van jezelfquote:Op woensdag 13 december 2006 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb geen eens een reclamecampagne nodig!
whahahaquote:Op woensdag 13 december 2006 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent al gewoon hot van jezelf![]()
Jups.. Jij gaat gewoon rond by word of mouth!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb geen eens een reclamecampagne nodig!
Humor UIO. Humor.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
In TRV hebben we ook soms leuke topics: In Juli same met vriendin op vakantie,vriendin is dan nog 17
Als je suggestie maar goed genoeg is he?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn God. Hij gaat nog serieus op me in ook.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whahaha
uggggh!!
ik sprak mau net! die gaat zo van Kiev naar Lvov! ik ben trots op m!.
Meen je niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Joene het volgende:
ergens in januari !
Whehehehe net een bekeuring voor niet handsfree bellen omdat mijn lief mij even belde![]()
ROFLOL
Kruising n201 , fokkerweg.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Meen je niet?
Hier in Schiphol Rijk?
Mwehehehehe!quote:
Ik zeg nog tegen Hilde ik bel je zo even terug ik ben bijna weer op het werkquote:Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwehehehehe!
Het is te triest voor woorden.
Whehehehehe....quote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zeg nog tegen Hilde ik bel je zo even terug ik ben bijna weer op het werk
Uiteraard wordt ik dan gepaktNaja wel weer gelachen
![]()
Die agent , je zit er niet zo mee schijnbaar .
Ik : Nee ik niet was het zelf schuld he.
Moet hij toen zelf ook lachen of...?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef Joene het volgende:
Wheheheh ik moest lachen bij agent ,ik had ook geen rijbewijs en id bij mewhehehhe
Hij zegt daar kan ik je voor bekeuren ,ik zeg je kan het ook niet doen
Mwah beetje als zo een met kiespijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Moet hij toen zelf ook lachen of...?
Ik heb zo min mogelijk gezegd en gewoon netjes en beleefd gebleven en toen kwam er een mooi verhaal over ongelukken door mobiel bellen enzo. Dus ik zeg ja maar dara heb je bij een stoplicht weinig last van he.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef n00cL30n het volgende:
Hehehehehehe....
Wat zei je hierna...?
"Joh... kun je dat andere dan ook gewoon niet doen?"
Serieus als ik in de auto ga altijd de headset in dat ding maar moest nu ff snel naar aalsmeer, en verwachte ook eigenlijk geen foontje dus toen hilde belde was ik redelijk verrast dus neem op.Zei al dat ik snel terug zou bellen , en dat was dus al genoeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:11 schreef n00cL30n het volgende:
Mwehehehehehehehe...
Mennn.. Ik zie ze vaak bestuderend bekijken als ik weer eens overr de headset zit te babbelen met Tru'! Lolz.
Nee... Ik zou niet durven... En dan nog.. Ik benader het meer vanuit:"Wat zou ik zelf doen" perspektief.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:12 schreef Ripley het volgende:
Zit jij nou te gokken naar het ondergoed van mijn ex, n.?
Zal je altijd zien joh.... Dat is dus ook waarom ik het altijd als voorzorg doe... of mocht ik het vergeten zijn, zet ik hem altijd op speaker.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Serieus als ik in de auto ga altijd de headset in dat ding maar moest nu ff snel naar aalsmeer, en verwachte ook eigenlijk geen foontje dus toen hilde belde was ik redelijk verrast dus neem op.Zei al dat ik snel terug zou bellen , en dat was dus al genoeg.
Men je krijgt tegenwoordig carkits bij een pakje boter, en Joene krijgt weer een bekeuringquote:Op woensdag 13 december 2006 15:18 schreef Joene het volgende:
Najaweer een hoop lol gehad voor een paar centen
Maar wel lief dat ie toch opnam omdat het zijn lief wasquote:Op woensdag 13 december 2006 15:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Men je krijgt tegenwoordig carkits bij een pakje boter, en Joene krijgt weer een bekeuring
Zoals ik al zei , ff snelquote:Op woensdag 13 december 2006 15:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Men je krijgt tegenwoordig carkits bij een pakje boter, en Joene krijgt weer een bekeuring
Tuurlijk neem ik die ff snel opquote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wel lief dat ie toch opnam omdat het zijn lief was![]()
Gedeelde smart is halve smart Arma . Bovendien alles van 1 rekening dus ze betaald net zo hard meequote:Op woensdag 13 december 2006 15:34 schreef Armageddon het volgende:
Nou die bekeuring had ik dus mooi even snel doorgeschoven naar Mereltje.Die presteert het ook altijd om te bellen als ik net in de auto zit.
Gaat van het trouwgeld af Joentje!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik die ff snel opin dit geval wel een financieel nadelige optie.
![]()
![]()
Tally! je werd gisteren al gemist! Door ons en door Elquote:Op woensdag 13 december 2006 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat van het trouwgeld af Joentje!
Jurk moet goedkoper!
LoL blijft onbetaalbaar.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:18 schreef Joene het volgende:
Najaweer een hoop lol gehad voor een paar centen
Euh.. heb je de userfoto van Donna nagedaan Rip?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef Ripley het volgende:
Men, ik kan echt bijna niet meer opstaan van de rugpijn
Wat voor standje heb je nu weer gedaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:00 schreef Ripley het volgende:
Men, ik kan echt bijna niet meer opstaan van de rugpijn
Volgens mij deze....quote:Op woensdag 13 december 2006 16:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat voor standje heb je nu weer gedaan?![]()
Was het maar zo mensen, dan had ik er nog lol aan gehadquote:Op woensdag 13 december 2006 16:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat voor standje heb je nu weer gedaan?![]()
Owwww... dat is toch dat voormalig tae bo gebeuren?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was het maar zo mensen, dan had ik er nog lol aan gehad
Military bootcamp
Liefde voor de vrouw gaat door de maag portemonneequote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar wel lief dat ie toch opnam omdat het zijn lief was![]()
Vandaar dat we alleen foto's van je hoofd zien, er zit gewoon zo'n bodybuilders lichaam onderquote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was het maar zo mensen, dan had ik er nog lol aan gehad
Military bootcamp
whehe volgens mij was je de enigequote:Op woensdag 13 december 2006 16:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Jerruh, ik hoorde je nog op de 'radio' maandag
Jerruhquote:
volgens mij mailen naar misstiquequote:Op woensdag 13 december 2006 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Jerruh
Kan ik nog op je stemmen?
Zo ja? Waaaaaar?
Ja? aaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 13 december 2006 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tally! je werd gisteren al gemist! Door ons en door El![]()
Is er geen topic van????quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij mailen naar misstique.
probeer het maar.
Je leeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:23 schreef Tally het volgende:
Ja? aaaaaaaaaaaah
Ik heb een nieuwe baan
waar ik naar hartelust kan Fok!ken heb ik vandaag gemerkt
Zo nu en dan eens een pctje installeren of een probleempje oplossen..
Men ik had eerder systeembeheerder moeten worden
ELquote:
Ik ga (als ik weet wat US betekend) eens zoekenquote:
Kijk en nu voel ik weer dat ik ook leef.quote:
Goed te zien dat je nog leeft...quote:Op woensdag 13 december 2006 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga (als ik weet wat US betekend) eens zoeken
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kijk en nu voel ik weer dat ik ook leef.
Nur 3 km voor de coentunnelquote:Op woensdag 13 december 2006 17:28 schreef n00cL30n het volgende:
Alweer voor de files uit J?
Oew... dat was dan hooguit 15 minuutjes vertraging?quote:
15:50 vertrokken - 17:00 was ik thuis.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oew... dat was dan hooguit 15 minuutjes vertraging?
Netjes heur!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:33 schreef Joene het volgende:
[..]
15:50 vertrokken - 17:00 was ik thuis.
10/15 minuutjes ja.
Mwehehehehehehequote:Op woensdag 13 december 2006 17:37 schreef Joene het volgende:
Ik lees goed nieuws les.
http://www.nu.nl/news/915(...)grotere_borsten.html
Eet je tenminste ook nog es lekkerquote:Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwehehehehehehe
Toch maar beginnen met naar de Snackbar te gaan voor het avondeten J!
Zal toch niet !quote:Op woensdag 13 december 2006 17:43 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien dat ze daarom wijven met van die verlepte jesters rond hebben lopen bij de Kroon?
Tja... je denkt bijna dat deze nog in training zijn he?quote:
Kunnne we nog een ludieke aktie verwachten op Schiphol Rijk?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:48 schreef Joene het volgende:
Mogguh Nooc.
Zo mn laatste 2 dagen voor de kerst zijn aangebroken.
Straks lekker bureautje opruimen.
Zie je dat vliegtuig niet op je raam afkomen.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kunnne we nog een ludieke aktie verwachten op Schiphol Rijk?
Mennnn.. dat is vaste prik hier.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Zie je dat vliegtuig niet op je raam afkomen.
![]()
Ja. Ik heb gisteren About a boy zitten kijken, zo'n leuke filmquote:
beetje gaar, sinds ik dhr. G ontdekt heb op discovery, kijk ik te laat tvquote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Ik heb gisteren About a boy zitten kijken, zo'n leuke filmEt toi?
dhr. G?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beetje gaar, sinds ik dhr. G ontdekt heb op discovery, kijk ik te laat tv.
ja zon patholoog anatoom, die aparte zaken krijgt waarbij ze de doodsoorzaak moet zoeken!quote:
Owjaaa.. daar heb ik ooit eens een glimps van gezien.. heel vetjes!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zon patholoog anatoom, die aparte zaken krijgt waarbij ze de doodsoorzaak moet zoeken!
boeiend programma!!
Het is in deze wereld erg handig overleven zonder pinpas.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Ripley het volgende:
mijn pinpas en mijn creditcard zijn vanmorgen opgegeten door de pinautomaat
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Ripley het volgende:
Geen idee. Bad karma of zo?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
En nu moet je zeker naar je zieke moeder in Keulen en heb je geld nodig voor een treinkaartje?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En nu moet je zeker naar je zieke moeder in Keulen en heb je geld nodig voor een treinkaartje?
Wehehe, en sta je in je vrouwelijke charme op Amsterdam CS ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En nu moet je zeker naar je zieke moeder in Keulen en heb je geld nodig voor een treinkaartje?
Vanmorgen heb ik mijn auto opgehaald bij de garage alwaar ik ¤450,- heb achtergelaten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Ripley het volgende:Mijn moeder woont in amsterdam en is kerngezond
Maar als iemand mijn kerstcadeau's wil betalen, graag
Ik ga maar eens informeren bij de financiele administratie denk ik
En gisteravond ging het nog wel zo goed.quote:
Gelukkig doet je internet het nog wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:24 schreef GI het volgende:
Mijn primaire netwerkschijf is offline. Ik kan niet werken.
En " al onze support analysten zijn in gesprek"
Ik gok dat er meer mensen de helpdesk aan het bellen zijn.
Mijn beltegoed is opquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En gisteravond ging het nog wel zo goed.
Test m'n telefoon eens?![]()
Ik denk dat iemand de fileserver heeft herstart.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:24 schreef GI het volgende:
Mijn primaire netwerkschijf is offline. Ik kan niet werken.
En " al onze support analysten zijn in gesprek"
Ik gok dat er meer mensen de helpdesk aan het bellen zijn.
nlfs011quote:
Ah, Breuls werkt bij jou in het bedrijf?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef GI het volgende:
nlfs011
Ik gok ook dat het een fileserver is.
Die zijn ze dan al twee dagen lang om de 10 minuten aan het herstarten
*telefoon gaat*quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*drukt op reboot*
*wacht op vloeken*
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, Breuls werkt bij jou in het bedrijf?
Wij hebben flapr'squote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef GI het volgende:
[..]
nlfs011
Ik gok ook dat het een fileserver is.
Die zijn ze dan al twee dagen lang om de 10 minuten aan het herstarten
Gewoon spugen Tal... Gewoon spugen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
*telefoon gaat*
Ik kan godverdomme weer niet bij mijn opgeslagen documenten..
Ja M. heeft toch echt een nieuwe er neergezet gister..
JA KAN ME GODVERDOMME NIETS SCHELEN!!! IK WIL MIJN DOCUMENTEN!!!
Ja uhmik doe mn best..
*fileserver opnieuw opstart*
Ja hij doet het weer!
Ja dank jezorg er voor dat het blijft werken..
JA ALS IK SNAP HOE HIJ HEM IN ELKAAR HEB GEZET ZAL IK ER VOOR ZORGEN![]()
Ik werk hier net een weekquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gewoon spugen Tal... Gewoon spugen.
Juist dan.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Juist dan.
LoLz...
Maar bevalt wel?
Hm, je moet aankomen dus?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:45 schreef Ripley het volgende:
Karma is weer okay denk ik
Geld erbij, telefoon van de zaak en "we willen je heel graag houden en door laten groeien"
*trots*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |