Yupquote:Op maandag 11 december 2006 08:32 schreef GI het volgende:
Staat dat serieus bij jou in huis ??
1 kater van 5 maandenquote:
Ik moet zeggen we letten er erg goed op , en omdat onze kat veelal buiten is , gaat hij als hij binnen is vaak gelijk liggen slapen op de bankquote:Op maandag 11 december 2006 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Als ik dat thuis had staan had dat kerstdorp er al als bagdad uitgezien inderdaad.
Ik ben heel blij dat mijn kat dat niet doetquote:Op maandag 11 december 2006 08:39 schreef GI het volgende:
Als ik een dergelijk dorpje in mijn huis zou hebben zou het geel geregend hebben op de kerktoren en zou de rest van het geheel bevoetbald zijn alsof het een lieve lust was.
[afbeelding]
Het is een beestje van 5 maanden zeg je toch ? Het zou mij serieus verbazen als dit geheel op 20 december er nog net zo mooi bijstaatquote:Op maandag 11 december 2006 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat mijn kat dat niet doet
Als de kat het sloopt zal ik foto's maken en hier postenquote:Op maandag 11 december 2006 08:40 schreef GI het volgende:
[..]
Het is een beestje van 5 maanden zeg je toch ? Het zou mij serieus verbazen als dit geheel op 20 december er nog net zo mooi bijstaat
ik ben er ook echt serieus trots op / blij meequote:Op maandag 11 december 2006 09:20 schreef Tally het volgende:
Prachtig Joentje!!
Mijn ouders deden dat ook elk jaar
Ik had vorig jaar een nepkerstboompje dat heeft gestaan tot de zomerquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb nog een lichtslang hangen (van vorig jaar)De moeite niet genomen hem op te bergen
Neem een kijkje bij tuincentrum osdorp.quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik een kerstdorp zie.
Ik heb geen tuin.quote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
Neem een kijkje bij tuincentrum osdorp.
quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik een kerstdorp zie.
Tegenstrijdigheden!quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Vandaag voel ik mij een oude man.
Voor een kerstdorp ?quote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 11 december 2006 10:45 schreef GI het volgende:
Tegenstrijdigheden!
lolquote:
Dit was trouwens een suggestie hè.quote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
Succes @ Osdorpquote:Op maandag 11 december 2006 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit was trouwens een suggestie hè.
Zeg meer ja.
Dat wordt dus naar het tuincentrum gaan.
Zo van die vette consolegamerpraat.quote:Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef Armageddon het volgende:
Wat is dat FTW nu weer wat iedereen de laatste tijd gebruikt?
Vertaal ut ff.quote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo van die vette consolegamerpraat.
Vet stoer, jeweet.
FTW??quote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo van die vette consolegamerpraat.
Vet stoer, jeweet.
"Sinterklaas voor de win(st)!"quote:Op maandag 11 december 2006 11:28 schreef Joene het volgende:
Vertaal ut ff.
Thanxquote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Sinterklaas voor de win(st)!"
Dat ben je ookquote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Vandaag voel ik mij een oude man.
Bron: http://www.computerhope.com/jargon/f/ftw.htmquote:FTL and FTW
Shorthand for For The Win, FTW is often using in gaming and gaming related definitions to indicate a user's win. The complete opposite to FTW would be FTL, which is short for For The Loss.
Jouw msn-nick spreekt anders ook boekdelen.quote:
Inderdaad, hahaha.quote:Op maandag 11 december 2006 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Jouw msn-nick spreekt anders ook boekdelen.
Iets over dat ze niet meer kan lopen na een middagje sport.quote:Op maandag 11 december 2006 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Inderdaad, hahaha.
Eigenlijk meer die van de Pool Hall die je me gister over MSN had gestuurd.quote:
Jups... En de reservering op je Pool Hall ook!quote:Op maandag 11 december 2006 14:55 schreef Joene het volgende:
Tuincentroem osdorp is okay.
quote:Op maandag 11 december 2006 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat er in je kerstdorp eigenlijk ook een tuincentrum?
"Kijk! Die Volvo's hebben allemaal sneeuwkettinkjes, mooi hè?"quote:Op maandag 11 december 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:"Ja en hier waar die volvo's staan is Tuincentrum osdorp. Net echt he? "
Nee ik was eerst wel van plan de bijlmer te intergreren maar ik was bang voor vernieling en diefstal.quote:Op maandag 11 december 2006 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat er in je kerstdorp eigenlijk ook een tuincentrum?
"En kijk, hier waar geen lichtjes branden is de ghetto"quote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik was eerst wel van plan de bijlmer te intergreren maar ik was bang voor vernieling en diefstal.
Hoi, ben je wel eens op een tuincentrumdate geweest?quote:Op maandag 11 december 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:"Ja en hier waar die volvo's staan is Tuincentrum osdorp. Net echt he? "
"En waar er licht brand in de kliko's... "quote:Op maandag 11 december 2006 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
"En kijk, hier waar geen lichtjes branden is de ghetto"
Nee. Gelukkig nietquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi, ben je wel eens op een tuincentrumdate geweest?
Ik heb de avond in pyama op de bank doorgebracht met een CSI DVD, een kop thee en een dekentje. En een brakke rug.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:47 schreef Joene het volgende:
Is er nog geneukt vannacht ?
Oh balen van je rug.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb de avond in pyama op de bank doorgebracht met een CSI DVD, een kop thee en een dekentje. En een brakke rug.
Dus hier iig niet
Hey, het is trouwens wel dinsdagochtend mensen!![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:28 schreef Joene het volgende:
Altijd dezelfde.
ik weet wel een oplossing rip.quote:
quote:
Tis maar waar je voor gaatquote:
Was maar om een reactie uit te lokken, wij hebben toevallig Dickensville.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis maar waar je voor gaatBeide heeft wel wat.
Klopt dat in osdorp is echt super gaaf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Was maar om een reactie uit te lokken, wij hebben toevallig Dickensville.
Het is wat exclusiever en dat maakt het wat specialer naar mijn mening.
Maar ik kan de stijl van Lemax heel erg waarderen en daar is gewoon veel meer van te vinden.
Tuincentrum Osdorp weet altijd een verschrikkelijk mooie "stad" neer te zetten.
Echt indrukwekkend vind ik dat.
Dat lukt je in ieder geval niet met een dickensville dorp, qua assecoires dan.
Waarschijnlijk dit weekend weer ff langs.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt dat in osdorp is echt super gaaf.
Middag, alles goed?quote:
Trektijden bleu? Kom eens langs zou ik zeggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:58 schreef miss_bleu het volgende:
Mijn trektijden
20 jan.
Met KLM KL565
Amsterdam naar Nairobi
Vertrek 10.20 aankomst 20.20.
Met KLM KL4176
Van Nairobi naar Mombasa.
Vertrek 22.30 uur aankomst 23.30
27 jan.
Met KLM KL4180
Mombasa naar Nairobi
Vertrek 06.00 aankomst 07.00
Met KLM KL4140
Nairobi naar Amsterdam
Vertrek 11.35 aankomst 18.50
Jawohl, lekker even in het zonnetje gelopen vandaag. Daarna naar de bakkers geweest en croissants gehaald, die ik nu heerlijk met een bak koffie aan het wegwerken benquote:
Croissants en koffie!! Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jawohl, lekker even in het zonnetje gelopen vandaag. Daarna naar de bakkers geweest en croissants gehaald, die ik nu heerlijk met een bak koffie aan het wegwerken ben
Niet eens anar de tandarts vandaag, DD?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jawohl, lekker even in het zonnetje gelopen vandaag. Daarna naar de bakkers geweest en croissants gehaald, die ik nu heerlijk met een bak koffie aan het wegwerken ben
Je dacht , dan herken ik je vast morgen ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:20 schreef n00cL30n het volgende:
Onder de noemer... jonges.. ik kom aandacht te kort......
[afbeelding]
... Euh.... Tja.. alleen zit er inmiddels wel weer wat meer haar op mijn bol.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Je dacht , dan herken ik je vast morgen ?
Beter dan minderquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
... Euh.... Tja.. alleen zit er inmiddels wel weer wat meer haar op mijn bol.
Ach ja... Ik ga bijna manen kweken man.quote:
Ik heb haar al een tijdje niet gesignaleerd, elquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:50 schreef elcastel het volgende:
Is eeehhh, waar is Tally ?
ik denk dat ze het druk heeft op dr nieuwe baan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:50 schreef elcastel het volgende:
Is eeehhh, waar is Tally ?
Meteen intens gaan zitten Fok!ken is ook niet echt aanbevelingswaardig natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ze het druk heeft op dr nieuwe baan.
Mijn deelname aan deze reeks zal ook wel minder worden vanaf 1-1-07.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meteen intens gaan zitten Fok!ken is ook niet echt aanbevelingswaardig natuurlijk.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:23 schreef Joene het volgende:
Mijn deelname aan deze reeks zal ook wel minder worden vanaf 1-1-07.![]()
Nieuwe baan Jk, staat niet zo netjes om dan de heule dag te fok!ken he.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom?, J is er ook al vandoor.
,
,
.
Hier nog zo één.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:59 schreef n00cL30n het volgende:
Waarschijnlijk dit weekend weer ff langs.
Als het nou dinsdagochtend was , was ze nog geil ook !.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is natuurlijk altijd bevorderlijk voor je dinsdag als je naar buiten kijkt en Ripley langs ziet lopen. Zeker als de dinsdag tot dan toe buitengewoon vervelend was.
Het is donker, het is dinsdag. Misschien vergist ze zich.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef Joene het volgende:
Als het nou dinsdagochtend was , was ze nog geil ook !.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |