ooit eens een keer op donderdag avond bij een kennis begonnen. indrinken, dus 1 bak bier met 3 man, stad in en nog veel meer bier, thuis nazitten en ook weer bier en whisky.quote:Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef Oosthoek het volgende:
Ben wel eens in mn eerste jaar na een mooie avond in de woo ongedoucht direct doorgelopen naar college om 9 uur 's ochtends. Met de spetters van de smerige dansvloer tot mn kniënWerd niet gewaardeerd door de hoogleraar
Daarna tot 6 uur 's avonds in mn bed geleden.
Zaterdagavond in de Blue Oister Bar ook niet, toch?quote:
Dan Juist weer wel!quote:Op maandag 11 december 2006 00:49 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zaterdagavond in de Blue Oister Bar ook niet, toch?
En ik ben de eerste die hier hard roept: "Bullshit!quote:Op maandag 11 december 2006 01:54 schreef schizofrenia het volgende:
Jaaaren geleden. Op vrijdag avond stevig zitten blowen bij vrienden.
Me zakje hasj in mijn shag gestopt en de volgende ochtend vrolijk naar mijn zaterdag baantje gegaan.
Toen werd er nog in de bedrijfskantine gerookt en ik rookte stevig mee..........
Ik vond het al zo vreemd dat mijn "stoned" gevoel maar niet over ging.
En dat iedereen zo lachterig was.
Tot ik rond een uur of 12 ontdekte dat mijn zakje kapot was gegaan, mijn resten hasj (voorla kruim) in mijn shag terecht waren gekomen.![]()
Ben maar even nieuwe shag gaan halen..
Haha lekker Frank,quote:Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Agiath het volgende:
Op donderdag tot half 5 hard zuipen, en dan helemaal afspreken dat die ander mij morgen gaat ziek melden voor school enzo. Je raad het al, er kwam nooit iets van terecht en om 8 uur zat ik al met koppijn bij de eerste les
Samen met 2 teamgenoten hebben we een tijdje terug het idee opgevat een theorie van ons te testen. De theorie was dat we een stuk beter speelden als we ons de avond daarvoor katjelam gezopen hadden. Zo gezegd, zo gedaan. Nou, van die theorie is weinig over gebleven. Na 2 uur slaap stonden we om 9:30 op 't veld bij USHC, ben toen maar in de verdediging gaan staan, veel meer dan in de weg lopen heb ik niet voormekaar gekregen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef Oosthoek het volgende:
Helaas moest ik om 11 uur alweer hockeyen in Driebergen dus om 8.45 ging de wekker en om 9 uur zijn we vertrokken richting UtrechtHet rijden ging op zich best wel okay. Er waren gelukkig ook niet veel mensen op de weg
maar het hockeyen ging niet zo heeeel best. M'n team heeft er hartelijk om moeten lachen en ze vonden het wel beremooi dat ik toch nog aanwezig was.
's Avonds een vent, 's ochtends 10%quote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef Litso het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen
Daarom ben ik gestopt met zuipen op de avond voordat ik moet voetballen. Mijn benen voelen dan ook altijd aan alsof ze van lood gemaakt zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 20:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Samen met 2 teamgenoten hebben we een tijdje terug het idee opgevat een theorie van ons te testen. De theorie was dat we een stuk beter speelden als we ons de avond daarvoor katjelam gezopen hadden. Zo gezegd, zo gedaan. Nou, van die theorie is weinig over gebleven. Na 2 uur slaap stonden we om 9:30 op 't veld bij USHC, ben toen maar in de verdediging gaan staan, veel meer dan in de weg lopen heb ik niet voormekaar gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |