abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 00:27:41 #1
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44317601
Ik was niet van plan om uit te gaan gisteren na het werk maar eenmaal op de bank tussen mijn ouders in moest ik ff weg.

de bedoeling was ff een paar uurtjes naar een disco in de buurt.
dat werd dus zuipen tot half 6 bij een discotheek ver uit de buurt.

teveel bier gehad, een paar lompe acties en pas 6 uur je bed zien.

ik kon dus minder dan 3 uur plat. niet douchen snel tanden poetsen, een vol pakje kauwgom en veel deo en parfum later stond ik dus op mijn werk.

Het eerst dat mijn chef zei was zoiets "oh mijn god, dit kan niet waar zijn".
aan mijn veel te vrolijke bui merkte hij dus al dat het laatste biertje niet lang geleden was.
na 3 uur ontnuchteren op een afgelegen plekje ver van de klanten ging het weer goed.

de hele dag gewoon gewerkt en keihard bezig geweest.

denk dat dit op het kotsen tijdens werktijd na wel een van de bontste keren was ooit.

ben jij een echte vent/vrouw en sta jij dus op je werk/afspraak of meld je je ziek?

(leuke verhalen zijn welkom )
ik ben lief :)
pi_44317695
Ben wel eens in mn eerste jaar na een mooie avond in de woo ongedoucht direct doorgelopen naar college om 9 uur 's ochtends. Met de spetters van de smerige dansvloer tot mn kniën Werd niet gewaardeerd door de hoogleraar Daarna tot 6 uur 's avonds in mn bed geleden.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_44317757
Heb op de middelbare school een verbod gekregen me te laten zien na een meerdaags toernooi op de maandag. Dit omdat ik de keer daarvoor bijna de hele dag had liggen slapen terwijl ik nog bier zweette
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 11 december 2006 @ 00:35:51 #4
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44317804
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef Oosthoek het volgende:
Ben wel eens in mn eerste jaar na een mooie avond in de woo ongedoucht direct doorgelopen naar college om 9 uur 's ochtends. Met de spetters van de smerige dansvloer tot mn kniën Werd niet gewaardeerd door de hoogleraar Daarna tot 6 uur 's avonds in mn bed geleden.
ooit eens een keer op donderdag avond bij een kennis begonnen. indrinken, dus 1 bak bier met 3 man, stad in en nog veel meer bier, thuis nazitten en ook weer bier en whisky.

tegen 7 uur douchen, ontbijt halen en ontbijten en zo dronken en wel college gaan volgen.
die hoogleraar kijkt me nu nog steeds boos aan
ik ben lief :)
pi_44317969
ik ben 's ochtends gewoon geen vent
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_44318028
'S avonds een vent, 's ochtends absent
pi_44318088
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:44 schreef Jesse- het volgende:
ik ben 's ochtends gewoon geen vent
Zaterdagavond in de Blue Oister Bar ook niet, toch?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_44318122
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:49 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Zaterdagavond in de Blue Oister Bar ook niet, toch?
Dan Juist weer wel!

met je politie academie
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_44318337
's nacht een man en 's middag lam
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44318435
ik heb vorig jaar zelfs op 1januari 13u gwerkt wat een verschrikking was dat zeg... met een eneaurme kater klanten helpen
пусть всегда будет солнце
pi_44318590
s'avond een vent, s'morgens een vent.

Het is al een jaar of 8 terug maar dat mag de pret niet drukken.

Na een avondje flink doorhalen in de kroeg(lees tot 4 uur in de ochtend) meteen door naar m'n zaterdags baantje(dom).. Eenmaal daar aangekomen is het eerste wat de ploege chef zij: "Dat je naar de kroeg gaat kan ik begrijpen. Maar dat je met een half vol bierglas in je borstzak hier verschijnt moet je me toch even uitleggen"

[ Bericht 2% gewijzigd door MDKme2 op 11-12-2006 01:32:26 ]
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
pi_44318786
Begin van dit schooljaar, eerste schoolweek.

Ik had bij mezelf iets van: 't kan nu nog, straks breekt de grote drukte aan.

Na op dinsdagavond getennist te hebben, nog even de kroeg in geweest met iedereen. Sliep om vijf uur, drie uurtjes later ging de wekker. Uur onder de douche gestaan zo ongeveer om me wakker te gaan voelen, had om elf uur een 'diagnostische' toets. Oftwel: een vrijstellingstoets. Wist ik veel.

Daar zit je dan, drie uurtjes slaap, alcohol nog in je bloed, een spellingstoets te maken. Wel gehaald overigens.
pi_44318802
Ik heb ooit dronken rijles gehad: Dat was lachen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Milf maandag 11 december 2006 @ 01:52:57 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44318809
Ik werkte in Leek nog in een winkel en was 17 jaar
Het was daar Pinkstermarkt/feestweek achtig iets.
Op vrijdag mooi op stap en dan smorgens om 8 uur thuiskomen .
Snel douchen en om 08:45 op het werk zijn en tot 17 uur werken.

Misschien dat het helpt dat ik niet drink.

Men wat was ik moe.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 11 december 2006 @ 01:54:52 #15
84390 schizofrenia
A meaning making machine
pi_44318818
Jaaaren geleden. Op vrijdag avond stevig zitten blowen bij vrienden.
Me zakje hasj in mijn shag gestopt en de volgende ochtend vrolijk naar mijn zaterdag baantje gegaan.
Toen werd er nog in de bedrijfskantine gerookt en ik rookte stevig mee..........

Ik vond het al zo vreemd dat mijn "stoned" gevoel maar niet over ging.
En dat iedereen zo lachterig was.
Tot ik rond een uur of 12 ontdekte dat mijn zakje kapot was gegaan, mijn resten hasj (voorla kruim) in mijn shag terecht waren gekomen.
Ben maar even nieuwe shag gaan halen..
In the beginning was the Void,
Teeming with infinite possibilities
of which you
are one....
  maandag 11 december 2006 @ 07:10:21 #16
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_44319502
Na het werk om 15:00 samen met een collega naar de kroeg gegaan. Tot tot een uur of 3 's ochtends gezopen. Toen ik de dag daarna naar werk moest (om 13:30 beginnen) was ik nog steeds niet erg nuchter. Dat staat gegarandeerd in mijn lijstje van dingen die ik nooit meer moet doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door tong_poh op 11-12-2006 23:09:40 ]
Horrible Cunt!
  maandag 11 december 2006 @ 07:47:59 #17
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44319635
Carnaval.
2 daagjes gegaan, wat al heel wat is voor een nietbrabo/limbo.
De laatste dag voor mij, zondag, "even in een kroeg hangen" tot een uur of 4, naar huis > half 5 ladderzat in bed.
Half 7 ging de wekker en zat om kwart voor 7 in de auto naar m'n werk.
pi_44319975
's avonds een vent, 's ochtend absent

Bij een vorige werkgever is het mij eens overkomen dat ik uit was gegaan in A'dam , laatste trein gemist dus weer terug naar het housewarmingsfeest van een poolse studiegenoot. Totaal lam 's ochtends terug gegaan (met het ov) , en eerder uitgestapt bij de bus (voelde mij een beetje misselijk en was bang om de bus te kotsen) en terwijl ik naar huis waggel zie ik mijn baas rijden en die toetert vrolijk. Beetje jammer want ik was van plan om mij ziek te melden, kon niet meer dus naar huis gegaan en gedouched, ontbijt naar binnen gepropt en extra vroeg naar werk gegaan . Een van de hoogste omzetten ooit gedraait maar wel een hoop kleine foutjes gemaakt bij de administratie.

Tot nu heb ik mij bij elke werkgever 1x niet kunnen werken omdat ik te brak was. Bij mijn huidige werkgever heb ik toen een vakantiedag opgenomen, bij alle vorige werkgevers is het een ziekmelding geworden, dus het valt nog mee (ik moet iedere zaterdag werken en ga bijna alle vrijdagen uit)
  maandag 11 december 2006 @ 08:59:55 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44320139
Ik kan er wel ene klein boekje over schrijven
Maar ik heb nooit verzaakt door oorzaak drank
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 11 december 2006 @ 10:36:11 #20
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_44321919
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:54 schreef schizofrenia het volgende:
Jaaaren geleden. Op vrijdag avond stevig zitten blowen bij vrienden.
Me zakje hasj in mijn shag gestopt en de volgende ochtend vrolijk naar mijn zaterdag baantje gegaan.
Toen werd er nog in de bedrijfskantine gerookt en ik rookte stevig mee..........

Ik vond het al zo vreemd dat mijn "stoned" gevoel maar niet over ging.
En dat iedereen zo lachterig was.
Tot ik rond een uur of 12 ontdekte dat mijn zakje kapot was gegaan, mijn resten hasj (voorla kruim) in mijn shag terecht waren gekomen.
Ben maar even nieuwe shag gaan halen..
En ik ben de eerste die hier hard roept: "Bullshit!

Sowieso.. is het uit de context van 's avonds en vent....
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_44323354
Paar maanden geleden op mijn eerste werkdag voor Nemo (museum in Amsterdan) was ik gewoon nog flink aangeschoten. Avond daarvoor had ik diploma uitreiking op mijn school, en was eigenlijk eerst niet van plan om nog uit te gaan. Totdat mensen begonnen met "jaaa we moeten dit toch vieren in de stad, dit soort dagen zijn zeldzaam", naja kon ik dus niet laten schieten . Maargoed als ik eenmaal begin met drinken dan houdt het dus niet op, resultaat was dat ik tot 5 uur in de stad was, lekker lam en om 8 uur weer op moest staan. Uiteindelijk dus ontzettend duizelig, misselijk en moe op mijn werk.
pi_44324224
Op donderdag tot half 5 hard zuipen, en dan helemaal afspreken dat die ander mij morgen gaat ziek melden voor school enzo. Je raad het al, er kwam nooit iets van terecht en om 8 uur zat ik al met koppijn bij de eerste les
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_44324310
Een keer na een feest waarbij ik als een van de laatsten nog wakker en aan het drinken was, de zon zag opkomen, en besloot dan maar helemaal niet te gaan slapen. Ik moest die middag aansluitend werken bij de Appie Heijn, en eigenlijk voelde ik me op weg in de trein naar huis best oké. Thuis had ik nog net even tijd om een uurtje te tukken, maar toen ik wakker werd voelde ik me ineens wel hondsberoerd, heel vreemd.

Aangekomen op het werk was het eerste wat m'n chef deed mij naar het magazijn dirigeren: "blijf jij vandaag maar even daar, de flessenband leeghalen..."

(Overigens is het niet fijn om op een warme zomerdag met nog veel alcohol in je bloed die flessen verschraald bier te ruiken. Nog een wonder dat ik niet over m'n nek ben gegaan.)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_44325246
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:21 schreef Agiath het volgende:
Op donderdag tot half 5 hard zuipen, en dan helemaal afspreken dat die ander mij morgen gaat ziek melden voor school enzo. Je raad het al, er kwam nooit iets van terecht en om 8 uur zat ik al met koppijn bij de eerste les
Haha lekker Frank,
  maandag 11 december 2006 @ 13:37:19 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44325298
Gisteravond een hockeyfeest gehad, en vanochtend om 10:30 uit m'n bed komen rollen en even gemailed dat ik 'wat later' zou komen.

Dus nee, ik ben enorm lui en zal in zulke gevallen fijn een paar uurtjes vrij nemen
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')