abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 00:28:27 #51
58921 Day
You can fly!
pi_44317621
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef n1ek het volgende:
Hij heeft het er nu over. Hij heeft het gevoel dat ze bovenaan zal staan.
Ja, maar dat is op een andere manier dat Happyme net zei.
Ik heb niet het idee dat hij er jaloers op is of zo.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44317665
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef Day het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat .NL toch op een stiekume manier aan info. O.a. door dezelfde manier waarvan hij Brian beschuldigd.
Heb ik ook over nagedacht, maar zou niet weten hoe. Alles wat NL op internet doet kan worden gechecked. Zowel in de logfiles als met de camera's. Brieven worden gescanned.
Imo kan het alleen wanneer de wasserette daaraan meewerkt. Wat niet ondenkbaar is. Bij Bart heb ik dat gevoel namelijk ook. Officiele dingen worden telefonisch afgehandeld, maar als dat gechat via Word, daar krijgen we niets van te zien. Wat bespreekt Bart allemaal met ze ? Is het alleen maar geinen ? Geloof ik niet.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_44317682
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ja, ik wordt op m'n wenken bediend
Maar ik denk inderdaad dat Brian zich een beetje eenzaam voelt in het huis nu.
En dat alleen door de gebroken pols van Nena?

pi_44317704
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Komt de uitslag binnenkort dan?
De uitslag had eigenlijk donderdag al binnen moeten zijn volgens mij (hoorde Bart echter ook eerder vandaag zeggen dat de uitslag al bijna 2 weken te laat was).
pi_44317727
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:30 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Heb ik ook over nagedacht, maar zou niet weten hoe. Alles wat NL op internet doet kan worden gechecked. Zowel in de logfiles als met de camera's. Brieven worden gescanned.
Imo kan het alleen wanneer de wasserette daaraan meewerkt. Wat niet ondenkbaar is. Bij Bart heb ik dat gevoel namelijk ook. Officiele dingen worden telefonisch afgehandeld, maar als dat gechat via Word, daar krijgen we niets van te zien. Wat bespreekt Bart allemaal met ze ? Is het alleen maar geinen ? Geloof ik niet.
dat laten ze ook niet zien omdat je natuurlijk niet te zien krijgt wat de redactie typt ook al was het alleen gein. Maar het zou kunnen dat ze meer info krijgen maar het lijkt me sterk. Er waren eerder trouwens wel eens beelden van die Word chat.
pi_44317776
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:32 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

De uitslag had eigenlijk donderdag al binnen moeten zijn volgens mij (hoorde Bart echter ook eerder vandaag zeggen dat de uitslag al bijna 2 weken te laat was).
goed zo bart, vertel het brian maar. schets je zwakke plak maar heel helder!!
pi_44317784
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef kissa het volgende:

[..]

En dat alleen door de gebroken pols van Nena?

Nee, dat heeft er zelfs niets mee te maken. Nena trekt steeds meer naar de andere dames toe. Gaf ook aan dat ze het gedoe met Brian zat was.
pi_44317821
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:34 schreef tipsch het volgende:

[..]

goed zo bart, vertel het brian maar. schets je zwakke plak maar heel helder!!
Juist tegen Brian vertelt hij dit verhaal nu. Hij is gevoelig en emotioneel en fuckt er niet (snel) mee in tegenstelling tot bijv. Nathanael. Als hij dit had verteld aan .NL was het een andere zaak ja
pi_44317846
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Nee, dat heeft er zelfs niets mee te maken. Nena trekt steeds meer naar de andere dames toe. Gaf ook aan dat ze het gedoe met Brian zat was.
Mooi zo
pi_44317855
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:

[..]

Juist tegen Brian vertelt hij dit verhaal nu. Hij is gevoelig en emotioneel en fuckt er niet (snel) mee in tegenstelling tot bijv. Nathanael. Als hij dit had verteld aan .NL was het een andere zaak ja
ik verwacht nog zeker een omslag bij Brian. Dan is Bart flink de lul!
pi_44317885
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

ik verwacht nog zeker een omslag bij Brian. Dan is Bart flink de lul!
en het zal eens tijd worden!
  maandag 11 december 2006 @ 00:39:31 #62
58921 Day
You can fly!
pi_44317886
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:

[..]

Precies. Deze dingen heeft Bart niet tegen .NL vertelt.
I am gonna shine
pi_44317908
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:39 schreef Day het volgende:

[..]

Precies. Deze dingen heeft Bart niet tegen .NL vertelt.
wie weet zit er ook nog een nieuwe bewoner aan te komen die het process in gang zet
pi_44317924
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:39 schreef tipsch het volgende:

[..]

en het zal eens tijd worden!
Van mij mag hij nog wel even blijven, maar dan moet hij nu wel het spel beginnen te spelen. Dat heeft hij tot nu toe nog niet gedaan. Maar daar zijn er nog wel een paar van in huis ...
pi_44317938
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:41 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Van mij mag hij nog wel even blijven, maar dan moet hij nu wel het spel beginnen te spelen. Dat heeft hij tot nu toe nog niet gedaan. Maar daar zijn er nog wel een paar van in huis ...
bart geen spel gemaakt?
  maandag 11 december 2006 @ 00:44:29 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44317979
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:40 schreef tipsch het volgende:

[..]

wie weet zit er ook nog een nieuwe bewoner aan te komen die het process in gang zet
Die kans zit er dik in als Eveline weg gaat.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_44317980
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:42 schreef tipsch het volgende:

[..]

bart geen spel gemaakt?
Hij bedoelt Brian denk ik maar die heeft ook drank lopen verstoppen en contactpunten lopen planten he.
Daar was nog een hoop om te doen maar dat is al wel even geleden ja.
  maandag 11 december 2006 @ 00:44:51 #68
58921 Day
You can fly!
pi_44317984
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:41 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ja, maar wat is dan "het spel"?
I am gonna shine
pi_44317995
Bart
"Het zou wel kunnen dat Nel naar Natasia gaat, Natasia naar jou, en dat ik er dan uit lig"

Brian
"Ik denk wel eens... zou hij niet mij...."

Bart
"Nee, nee, nee, nee. Als dat gebeurt... Er was wel iets, maar toen zat ik niet goed te luisteren. Als ik voel dat Nel steekjes begint te maken naar mij over jouw, dan laat ik dat weten. ."
  maandag 11 december 2006 @ 00:45:46 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44318005
Bart krijg je er nooit uit. Brian, Nena en ook Nathanael stemmen hem nooit weg. Kansloze missie.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 11 december 2006 @ 00:46:30 #71
58921 Day
You can fly!
pi_44318016
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Bart krijg je er nooit uit. Brian, Nena en ook Nathanael stemmen hem nooit weg. Kansloze missie.
Oh .NL wel hoor,zonder problemen.
I am gonna shine
pi_44318042
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:44 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, maar wat is dan "het spel"?
spel maken, gang maken - ageren - reageren
  maandag 11 december 2006 @ 00:49:02 #73
58921 Day
You can fly!
pi_44318075
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

spel maken, gang maken - ageren
Brian heeft het spel gespeeld, samen met Bart.
Maar sinds .NL er is, zijn de verhoudingen en daardoor ook het spel veranderd, Bart heeft zich daaraan aangepast. Maar ik heb zo' n vermoeden dat Brian niet zo zin heeft om mee te doen met .NL's spel.
I am gonna shine
pi_44318105
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
En bart denk ik ook wel hoor. Zal Nena de woorden van haar moeder over de telefoon niet een beetje serieus nemen? Zal Brian niet stiekem allang klaar zijn met Bart? Zal Nathanael niet gretig genoeg zijn?
pi_44318217
Bart
"Voor mijn gevoel zit Nena hier niet voor de hoofdprijs, ongeacht wat anderen zeggen."
pi_44318325
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:56 schreef avonne het volgende:
Bart
"Voor mijn gevoel zit Nena hier niet voor de hoofdprijs, ongeacht wat anderen zeggen."
Dan heeft Bart het nog niet helemaal door wat Nena wil. Zondag zei ze weer dat ze graag een huis wil of zo
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_44318328
Brian realiseert zich ter dege dat hij met Nena geen lol heeft en geen diepe gesprekken heeft.
Veel minder dan met bijv. Natasia, de dates en andere bezoekers.
Hij voelt zich vaak een loopjongen "doe 's dit, doe 's dat".
Sinds het daten voorbij is wil ze niks meer ... "damn"

Volgens Bart doet ze dat niet bewust. "Nena is zo'n type die van nature speelt met jongens. Ik het begin heeft ze het toch ook bij mij geprobeerd?"
"Vrouwen als zij zijn geen grote bek gewend."
pi_44318346
Brian heeft duidelijk eens goed nagedacht (behalve het stukje Natasia snapt hij nog niet helemaal).
pi_44318445
Bart
"Als Nel vanaf dag 1 hier was geweest had ik met hem een deal gemaakt, en niet met jou"
"Hij denkt echt dat hij mij heeft. Hij denkt dat hij alleen mij er in kan houden. Maar dat is niet zo. Jij gaat niet mee, Nena gaat niet mee"

Brian "Je hebt misschien zelfs Ilona mee"

Bart
"Alles wat hij zegt, voel ik een dubbele bodem in. Hij mag hier niet winnen. Hij mag gewoon niet winnen"

Brian
"De dames denken dat jij paranoide bent door Nathanael"

Bart
"Dat is een belediging. Alsof ik niet zelf kan beslissen welke kant op ik wil kiezen."
  maandag 11 december 2006 @ 01:16:33 #80
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44318490
En toch denk ik dat Bart moe gaat worden van zijn eigen paranoïde gedachten en zijn scherpte wat NL betreft......hij heeft een TE hoge eigendunk.
Bart is net zo goed een rat....en het is nog steeds "Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten"
pi_44318505
Brian
"Nel kan heel snel aangevallen zijn. Een paar simpele opmerkingen en hij wou gewoon meteen gif spuwen. Ik heb hem zitten dissen op de bank. Het ging over shots (van fotografen)."

Bart
"Dat hij niet met Nena in beeld mocht."

Brian
"Ik zei dat om hem te fucken. Wat hij niet leuk vond, maar ik wel leuk vond (...)"
"Hij zit ook met een bepaalde woede, dat hij niet meer met de vrouw is die moeder is van zijn liefste kind. En een hele baan opzeggen. Hij is makkelijk te fucken. Ja, hoor."
  maandag 11 december 2006 @ 01:18:54 #82
58921 Day
You can fly!
pi_44318513
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:16 schreef Gigageil het volgende:
En toch denk ik dat Bart moe gaat worden van zijn eigen paranoïde gedachten en zijn scherpte wat NL betreft......hij heeft een TE hoge eigendunk.
En die is .NL enorm aan het voeden.

Je hoort nu ook duidelijk het verschil in karakter tussen Brian en Bart.
I am gonna shine
pi_44318514
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:16 schreef Gigageil het volgende:
Bart is net zo goed een rat....en het is nog steeds "Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten"
eens

... but the story continues...
pi_44318554
Na enkele dagen stilte begon het gesprek erg stroef,
maar nu hebben ze weer alle aandacht voor elkaar.

Brian is erg relaxed, en Bart enigszins autoritair

maandag 11 december 2006 @ 01:26:04 #85
58921 Day
You can fly!
pi_44318586
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
Na enkele dagen stilte begon het gesprek erg stroef,
maar nu hebben ze weer alle aandacht voor elkaar.

Brian is erg relaxed, en Bart enigszins autoritair

[afbeelding]
En het is het autoritaire wat me een beetje tegen begin te staan. Bart is te zelfverzekerd, .NL weet dat en voedt het ook, Bart begint steeds meer op de rest van de bewoners neer te kijken (ook Brian) en dat zou hem nog wel 'ns goed tegen kunnen werken.
I am gonna shine
pi_44318643
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:26 schreef Day het volgende:

[..]

En het is het autoritaire wat me een beetje tegen begin te staan. Bart is te zelfverzekerd, .NL weet dat en voedt het ook, Bart begint steeds meer op de rest van de bewoners neer te kijken (ook Brian) en dat zou hem nog wel 'ns goed tegen kunnen werken.
agreed!
pi_44318976
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:26 schreef Day het volgende:

[..]

Eens
Vandaar dat ik er rekening mee hou dat Bart weleens over 3 weken op de schopstoel kan zitten.
quote:
Bart
"Hij denkt echt dat hij mij heeft. Hij denkt dat hij alleen mij er in kan houden. Maar dat is niet zo. Jij gaat niet mee, Nena gaat niet mee"
ga vooral door op dezelfde lijn als de laatste 10 dagen en het is exit.
pi_44319587
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, maar dat is op een andere manier dat Happyme net zei.
Ik heb niet het idee dat hij er jaloers op is of zo.
Bart heeft het dan duidelijk anders uitgelegd aan NL. Maar Brian zei het vanmiddag ook heel vluchtig, ving alleen de laatste woorden op en wist toen niet waar ze het over hadden. Nu lijkt het uitgebreider besproken. Misschien dat Bart er nu ook een andere kijk op krijgt of het met opzet verdraaid aan NL heeft verteld.
  maandag 11 december 2006 @ 09:42:02 #89
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44320831
Weer wat bedrijvigheid in het huis.

Ilona geeft haar fitnessles, echter alleen met een manke Sylvia.
Zij kan niet op haar enkel staan dus doet alleen maar wat zwaaien met haar armen.

Voor Nena worden er zakken gehaald bij de apotheek zodat zij kan douchen.
Zij zat aan de ontbijttafel toen Bart haar vroeg hoe het nu verder ging met de moterrijlessen.
Vrij pissig vroeg zij hem waarom hij dat al diverse aan haar had gevraagd.
Bart ontkende dat maar zij lon hem precies aangeven wanneer en waar hij dat al eerder had gevraagd.
Bart reageert wat giechelig en onnozel.

Eveline ligt op bed en verheugt zich op het naar huis gaan, vandaag of morgen.

Natasia is zich aan het "stylen" maar is nogal onzeker over haar outfit.
Yvonne, de huishoudster, wijt dat aan het feit dat Natasia 1 kilo is aangekomen.
eurobilltracker.com
pi_44321158

pi_44321201
hahaha Nena wil pakjes drinken dat vind ze handiger dan elke keer een glas drinken pakken
pi_44321301
ja, dat is ook zwaar vermoeiend.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_44321582
yvonne vraagt of er geen afscheidsdiner voor evil moet worden gehouden..
nee, zegt ilona, ze kan toch niks eten, ik heb het hele weekend pap voor haar gemaakt en gister heeft ze een maaltijdsalade op. Ik ben al blij dat ze dat binnen houdt.
pi_44321845
het schilderij van stephan is over; te koop voor 12,60 .... Bart roept alle internetters op om het te kopen.
ze hebben dan in totaal 1000 euro. Hij voegt er nog aan toe dat het ook wel een lelijk schilderij is.[ vlgs. mij staat ilona erop]
  maandag 11 december 2006 @ 10:46:07 #95
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44322155
Shit.....ik dacht dat er een nieuwe bewoonster kwam, maar het is de kapster......

Wat heeft Bart toch een zwaar hoofd.....als ie zit te computeren moet ie hem helemaal ondersteunen.....

Van het denken zeker......complot-theorieën

[ Bericht 28% gewijzigd door Gigageil op 11-12-2006 10:55:26 ]
pi_44322443
nena verteld dat ze het niet moeilijk heeft in het huis..maar dat bart aan gaf dat hij het steeds moeilijker heeft en zichzelf elke dag moet motiveren. Ook zegt ze dat NL invloed heeft op de sfeer, maar dat het de laatste dagen wat beter gaat. Nena wil in de zomer wel naar huis, eerst wilde ze wel met oud en nieuw naar huis, maar nu niet meer.
Ze wil eerst haar motorrijbewijs halen.
nena geeft aan dat het huis in 2 groepen verdeeld is; nena, ilona, sylvia en evil en de rest is de andere groep.
evil gaat vandaag weg maar daar mag nena niet over praten.

[ Bericht 15% gewijzigd door 2live op 11-12-2006 11:07:11 ]
  maandag 11 december 2006 @ 11:07:59 #97
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44322731
Nena tegen Kapster:

Kapster: Wel rot he voor Eveline dat ze ziek is steeds.
Nena: "Ja, die gaat waarschijnlijk vandaag weg, of, ze gaat vandaag weg, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen......"
pi_44322874
bart weet zeker als evil thuis is dat ze binnen een week beter is, zegt hij tegen een werkster.
pi_44322977
Wel slim van de redactie om op deze manier Nena in het huis te houden. (Die motorrijlessen)
pi_44323351
De site van Talpa ligt eraf volgens mij. Onderhoudswerkzaamheden???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')