Ja, maar dat is op een andere manier dat Happyme net zei.quote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef n1ek het volgende:
Hij heeft het er nu over. Hij heeft het gevoel dat ze bovenaan zal staan.
Heb ik ook over nagedacht, maar zou niet weten hoe. Alles wat NL op internet doet kan worden gechecked. Zowel in de logfiles als met de camera's. Brieven worden gescanned.quote:Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat .NL toch op een stiekume manier aan info. O.a. door dezelfde manier waarvan hij Brian beschuldigd.
En dat alleen door de gebroken pols van Nena?quote:Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ik wordt op m'n wenken bediend![]()
Maar ik denk inderdaad dat Brian zich een beetje eenzaam voelt in het huis nu.
De uitslag had eigenlijk donderdag al binnen moeten zijn volgens mij (hoorde Bart echter ook eerder vandaag zeggen dat de uitslag al bijna 2 weken te laat was).quote:Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Komt de uitslag binnenkort dan?
dat laten ze ook niet zien omdat je natuurlijk niet te zien krijgt wat de redactie typt ook al was het alleen gein. Maar het zou kunnen dat ze meer info krijgen maar het lijkt me sterk. Er waren eerder trouwens wel eens beelden van die Word chat.quote:Op maandag 11 december 2006 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, maar zou niet weten hoe. Alles wat NL op internet doet kan worden gechecked. Zowel in de logfiles als met de camera's. Brieven worden gescanned.
Imo kan het alleen wanneer de wasserette daaraan meewerkt. Wat niet ondenkbaar is. Bij Bart heb ik dat gevoel namelijk ook. Officiele dingen worden telefonisch afgehandeld, maar als dat gechat via Word, daar krijgen we niets van te zien. Wat bespreekt Bart allemaal met ze ? Is het alleen maar geinen ? Geloof ik niet.
goed zo bart, vertel het brian maar. schets je zwakke plak maar heel helder!!quote:Op maandag 11 december 2006 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De uitslag had eigenlijk donderdag al binnen moeten zijn volgens mij (hoorde Bart echter ook eerder vandaag zeggen dat de uitslag al bijna 2 weken te laat was).
Nee, dat heeft er zelfs niets mee te maken. Nena trekt steeds meer naar de andere dames toe. Gaf ook aan dat ze het gedoe met Brian zat was.quote:Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef kissa het volgende:
[..]
En dat alleen door de gebroken pols van Nena?
![]()
Juist tegen Brian vertelt hij dit verhaal nu. Hij is gevoelig en emotioneel en fuckt er niet (snel) mee in tegenstelling tot bijv. Nathanael. Als hij dit had verteld aan .NL was het een andere zaak jaquote:Op maandag 11 december 2006 00:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
goed zo bart, vertel het brian maar. schets je zwakke plak maar heel helder!!
Mooi zoquote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er zelfs niets mee te maken. Nena trekt steeds meer naar de andere dames toe. Gaf ook aan dat ze het gedoe met Brian zat was.
ik verwacht nog zeker een omslag bij Brian. Dan is Bart flink de lul!quote:Op maandag 11 december 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:
[..]
Juist tegen Brian vertelt hij dit verhaal nu. Hij is gevoelig en emotioneel en fuckt er niet (snel) mee in tegenstelling tot bijv. Nathanael. Als hij dit had verteld aan .NL was het een andere zaak ja
en het zal eens tijd worden!quote:Op maandag 11 december 2006 00:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik verwacht nog zeker een omslag bij Brian. Dan is Bart flink de lul!
Precies. Deze dingen heeft Bart niet tegen .NL vertelt.quote:Op maandag 11 december 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:
[..]
Juist tegen Brian vertelt hij dit verhaal nu. Hij is gevoelig en emotioneel en fuckt er niet (snel) mee in tegenstelling tot bijv. Nathanael. Als hij dit had verteld aan .NL was het een andere zaak ja
wie weet zit er ook nog een nieuwe bewoner aan te komen die het process in gang zetquote:Op maandag 11 december 2006 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Deze dingen heeft Bart niet tegen .NL vertelt.
Van mij mag hij nog wel even blijven, maar dan moet hij nu wel het spel beginnen te spelen. Dat heeft hij tot nu toe nog niet gedaan. Maar daar zijn er nog wel een paar van in huis ...quote:
bart geen spel gemaakt?quote:Op maandag 11 december 2006 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog wel even blijven, maar dan moet hij nu wel het spel beginnen te spelen. Dat heeft hij tot nu toe nog niet gedaan. Maar daar zijn er nog wel een paar van in huis ...
Die kans zit er dik in als Eveline weg gaat.quote:Op maandag 11 december 2006 00:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie weet zit er ook nog een nieuwe bewoner aan te komen die het process in gang zet
Hij bedoelt Brian denk ik maar die heeft ook drank lopen verstoppen en contactpunten lopen planten he.quote:
Ja, maar wat is dan "het spel"?quote:Op maandag 11 december 2006 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog wel even blijven, maar dan moet hij nu wel het spel beginnen te spelen. Dat heeft hij tot nu toe nog niet gedaan. Maar daar zijn er nog wel een paar van in huis ...
Oh .NL wel hoor,zonder problemen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Bart krijg je er nooit uit. Brian, Nena en ook Nathanael stemmen hem nooit weg. Kansloze missie.
Brian heeft het spel gespeeld, samen met Bart.quote:
En bart denk ik ook wel hoor. Zal Nena de woorden van haar moeder over de telefoon niet een beetje serieus nemen? Zal Brian niet stiekem allang klaar zijn met Bart? Zal Nathanael niet gretig genoeg zijn?quote:Op maandag 11 december 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Bart krijg je er nooit uit. Brian, Nena en ook Nathanael stemmen hem nooit weg. Kansloze missie.
Dan heeft Bart het nog niet helemaal door wat Nena wil. Zondag zei ze weer dat ze graag een huis wil of zoquote:Op maandag 11 december 2006 00:56 schreef avonne het volgende:
Bart
"Voor mijn gevoel zit Nena hier niet voor de hoofdprijs, ongeacht wat anderen zeggen."
En die is .NL enorm aan het voeden.quote:Op maandag 11 december 2006 01:16 schreef Gigageil het volgende:
En toch denk ik dat Bart moe gaat worden van zijn eigen paranoïde gedachten en zijn scherpte wat NL betreft......hij heeft een TE hoge eigendunk.
eensquote:Op maandag 11 december 2006 01:16 schreef Gigageil het volgende:
En toch denk ik dat Bart moe gaat worden van zijn eigen paranoïde gedachten en zijn scherpte wat NL betreft......hij heeft een TE hoge eigendunk.
Bart is net zo goed een rat....en het is nog steeds "Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten"![]()
En het is het autoritaire wat me een beetje tegen begin te staan. Bart is te zelfverzekerd, .NL weet dat en voedt het ook, Bart begint steeds meer op de rest van de bewoners neer te kijken (ook Brian) en dat zou hem nog wel 'ns goed tegen kunnen werken.quote:Op maandag 11 december 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
Na enkele dagen stilte begon het gesprek erg stroef,
maar nu hebben ze weer alle aandacht voor elkaar.
Brian is erg relaxed, en Bart enigszins autoritair
[afbeelding]
agreed!quote:Op maandag 11 december 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
En het is het autoritaire wat me een beetje tegen begin te staan. Bart is te zelfverzekerd, .NL weet dat en voedt het ook, Bart begint steeds meer op de rest van de bewoners neer te kijken (ook Brian) en dat zou hem nog wel 'ns goed tegen kunnen werken.
Eensquote:Op maandag 11 december 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
En het is het autoritaire wat me een beetje tegen begin te staan. Bart is te zelfverzekerd, .NL weet dat en voedt het ook, Bart begint steeds meer op de rest van de bewoners neer te kijken (ook Brian) en dat zou hem nog wel 'ns goed tegen kunnen werken.
ga vooral door op dezelfde lijn als de laatste 10 dagen en het is exit.quote:Bart
"Hij denkt echt dat hij mij heeft. Hij denkt dat hij alleen mij er in kan houden. Maar dat is niet zo. Jij gaat niet mee, Nena gaat niet mee"
Bart heeft het dan duidelijk anders uitgelegd aan NL. Maar Brian zei het vanmiddag ook heel vluchtig, ving alleen de laatste woorden op en wist toen niet waar ze het over hadden. Nu lijkt het uitgebreider besproken. Misschien dat Bart er nu ook een andere kijk op krijgt of het met opzet verdraaid aan NL heeft verteld.quote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op een andere manier dat Happyme net zei.
Ik heb niet het idee dat hij er jaloers op is of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |