Eerst zien, dan geloven... zoals ze nu zit te eten verbaast het me niets als ze zich morgen spontaan kiplekker voelt.quote:
Nee, niet over de mensen die net langs zijn geweest om de schilderijen op te halen.quote:Op zondag 10 december 2006 22:52 schreef avonne het volgende:
Ze mogen niet meer over het vertrek van Eveline praten
slaat dat nou weer op?
Daar lijkt het wel af en toe op ja, maar ik denk eerder dat beide een groot ego hebben en om elkaar heen lopen te draaien en onbewust lopen te strijden wie nou uiteindelijk de leider is......quote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Toch heb ik het idee dat Bart meer de leiding heeft dan Nat
Ziet er wel naar uit ja.quote:Op zondag 10 december 2006 22:55 schreef petraa het volgende:
en kost haar dat haar 10 duizend euri's offe niet ?
Dat vraag ik me ook af ja.....heb het nog nergens gelezen of gezien op de streams.....quote:Op zondag 10 december 2006 22:55 schreef petraa het volgende:
Naar ik begrepen heb, zou het aan het eind van deze maand nog maar 7000 zijn (soort van maandelijkse korting eraf).quote:Op zondag 10 december 2006 22:55 schreef petraa het volgende:
Juist, daarom verbaast het me echt niets als ze zich dat vannacht goed realiseert (immers: geen baan meer (en een andere school zal ook niet zitten te wachten op iemand die zo makkelijk contractbreuk pleegt), geen andere bron van inkomsten: elders een lening afsluiten zal niet helemaal vanzelf gaan) dus in combinatie met haar spontaan verbeterde eetlust en algehele gesteldheid zou het niet eens vreemd zijn als ze morgen besluit dat ze het misschien toch nog net volhoudt tot de ontslagronde.quote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef petraa het volgende:
oefff dure 2,5 maand voor haar
Hij wil niet, hij heeft de dvd thuisquote:Op zondag 10 december 2006 23:05 schreef Gigageil het volgende:
Mag Brian TUPAC Ressoruction niet zien ? Hij zal wel flippen dan ......![]()
Die kleding kiezen ze niet zelf he, dat doet de styliste. Geeft wel aan hoe ze haar willen neerzetten.quote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef Gigageil het volgende:
Nena is eigenlijk ook nog een kind he, als je haar zo aan haar rietje ziet lurken.....bolle baby-vet wangetjes, pofmouwtjes, ruitjesjurkje
Dragen ze hun eigen kleding dan niet?quote:Op zondag 10 december 2006 23:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die kleding kiezen ze niet zelf he, dat doet de styliste. Geeft wel aan hoe ze haar willen neerzetten.
Nee, eens in de zoveel tijd krijgen ze allemaal nieuwe kleren. Deze mogen ze niet zelf kiezen. (natuurlijk wel overleg met de styliste)quote:Op zondag 10 december 2006 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Dragen ze hun eigen kleding dan niet?
Pffffffffffffffffffquote:Op zondag 10 december 2006 23:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die kleding kiezen ze niet zelf he, dat doet de styliste. Geeft wel aan hoe ze haar willen neerzetten.
Anders worden ze stapelgek van verveling.....tenminste dat zou ik wel hebben.... in zo'n huis s'avondsquote:Op zondag 10 december 2006 23:24 schreef avonne het volgende:
Ik begin echt genoeg te krijgen van al dat PC-gebruik.
Waarom is daar geen limiet aan, net zoals bij TV-kijken?
[afbeelding]
Wanneer heeft Brian dit tegen Bart gezegd dan?quote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef happyme28 het volgende:
Bart zegt tegen NL dat Brian zo pissed op Nena is omdat Brian gehoord heeft dat Nena VERUIT de populairste is. NL zegt dat Brian heel erg met populariteit bezig is en niet tegen zijn verlies kan, zeker niet van een vrouw.
Bart vind het niet redelijk dat Brian zo reageert, NL kan het wel plaatsen.
Ik hoop dat het waar is
ohw...ok.....van de week zei hij van wel....quote:Op zondag 10 december 2006 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij wil niet, hij heeft de dvd thuis
Dat foutloos valt ook wel tegen, (met ipv moet, gebeurt ipv gebeurd) maar het zijn iig niet van die dronkemansfouten, dit is slordigheid.quote:Op zondag 10 december 2006 23:29 schreef avonne het volgende:
Hé, merkwaardig. Opeens foutloos Nederlands (itt zijn vorige brief).
Over drinken en teveel praten...
[afbeelding]
oke, maar het is een heel verschil met de vorige brief.quote:Op zondag 10 december 2006 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat foutloos valt ook wel tegen, (met ipv moet, gebeurt ipv gebeurd) maar het zijn iig niet van die dronkemansfouten, dit is slordigheid.
Zeker niet foutloosquote:Op zondag 10 december 2006 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat foutloos valt ook wel tegen, (met ipv moet, gebeurt ipv gebeurd) maar het zijn iig niet van die dronkemansfouten, dit is slordigheid.
Oh daar kan ik ook wat van!quote:Op zondag 10 december 2006 23:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Geen hoofdletters, vier talen door elkaar, halve zinnen, veel gedachtenpuntjes. Werkelijk vreselijk.
Oh, hij schrijft aan de Raad van Kinderbescherming.....vandaar....quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef Gigageil het volgende:
Er staat "Ik drink toch ook helemaal niets "
Hij zuipt z'n eigen de tering juist.....vanacht nog een emotionele uitbarsting met z'n bezopen kop.....![]()
Je punt is wel duidelijkquote:Op zondag 10 december 2006 23:46 schreef Day het volgende:
.NL eist Bart's aandacht helemaal op. Waar Bart is, is hij ook.
Zoals ik het zie, isoleert hij Bart zoveel mogelijk van de groep (en vooral van Brian).quote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
Je punt is wel duidelijk![]()
dat kom ook omdat ze dezelfde types zijn. Graag op kantoor, graag ff saunaatje op een gegeven moment, veel zelfde interesses etc... Het is niet alleen spel van Nathanael dat daar voor zorgt. Wel voor een deel. NL is heel slim maar Bart is ook niet de domste hoor. Ik denk nog altijd dat die er eerder uitligd maar we zullen het wel zien.
Ja, dat gaat heel stroef.quote:Op maandag 11 december 2006 00:18 schreef tipsch het volgende:
dat verloopt niet meer soepeltjes tussen bart en brian. bart de noncho betweter en brian de meelevende onweter.
Ik heb het niet gehoord. En ik kan het me ook niet voorstellen. Ik denk zelf dat Brian zich behoorlijk in de steek gelaten voelt door zowel Bart als Nena..quote:Op maandag 11 december 2006 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft iemand trouwens gehoord dat Brian tegen Bart heeft gezegd dat hij pissed was op Nena omdat zij veruit de meest populairste in het huis is ? (Kan ik me namelijk niet voorstellen van Brian)
Ik heb het vermoeden dat .NL toch op een stiekume manier aan info. O.a. door dezelfde manier waarvan hij Brian beschuldigd.quote:Op maandag 11 december 2006 00:21 schreef Kaleddis het volgende:
NL raakt nu ook de voorsprong kwijt die hij had toen hij het huis in kwam, namelijk de voorkennis met alles wat hij op internet en TV heeft gezien. De verhoudingen onderling veranderen natuurlijk continue en hij maakt nu onderdeel uit van het geheel. Hij weet niet exact hoe de bewoners op hem reageren. Nu hij in het huis zit is zijn helicopterview lang niet meer zo goed als eerst. Als hij zich zo blijft afzonderen met Bart zou hij het overzicht wel eens kunnen verliezen.
Ja, ik wordt op m'n wenken bediendquote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef n1ek het volgende:
Hij heeft het er nu over. Het is een gevoel dat ie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |