quote:Op zondag 10 december 2006 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ze kennelijk meer invloed op je dan je denkt....![]()
Naïviteit![]()
Klopt, maar dat was een ietwat andere situatiequote:Op zondag 10 december 2006 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dat was bij Nicolaas wel (als ik me goed herinner)
He Hoiquote:Op zondag 10 december 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik twijfelde.... Waarom die trema-i ???
![]()
Omdat die e er niet hoordequote:Op zondag 10 december 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Omdat er anders fonetisch "najeviteit" staatquote:Op zondag 10 december 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Hai !!quote:
De psychologe....quote:Op zondag 10 december 2006 22:11 schreef Veulen het volgende:
Hmm ik zet de streams aan en ik zie op 3 en 4 fontijnen? Wat censuren ze?
Eigenlijk is het ook een soort ambulancebroeder natuurlijk....quote:Op zondag 10 december 2006 22:10 schreef Leandra het volgende:
Anyway..... kennelijk toch gewoon privacy voor Evilene en de psychologe.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai !!
Nena heeft toch nog wel pijn, geloof ik...
Dank je Leandra, heb bijgelezen maar kon het niet terug vindenquote:Op zondag 10 december 2006 22:16 schreef Leandra het volgende:
Toch geen privacy voor Evilene en de psychologe.....
@ kleinzusje: ik dacht dat Brian het dating-gebeuren afgeblazen had.
Deal makenquote:Op zondag 10 december 2006 22:17 schreef Tissik het volgende:
Ok welke stream zal ik volgen? Op de ene is Evil in gesprek met de psych, op de andere zijn Bart en Satan weer snode plannen aan het smeden.
Dilemma.
Is natuurlijk een combiquote:Op zondag 10 december 2006 22:21 schreef Day het volgende:
deels gezondheid, deels genoeg van DGK, dus.
Dat is toch wat anders dan ze net zei, toen gooide ze alles op haar gezondheid.
Klopt, maar ze maakt wel minder kans om haar geld terug te krijgen, als ze het ook op DGK gooit.quote:
Tsja, ik denk dat als je niet lekker in je vel zit dat je dan ook snel genoeg hebt van de hele kermis? Hoe ze erover zou denken als ze niet ziek zou zijn, zal niemand ooit weten.quote:Op zondag 10 december 2006 22:21 schreef Day het volgende:
deels gezondheid, deels genoeg van DGK, dus.
Dat is toch wat anders dan ze net zei, toen gooide ze alles op haar gezondheid.
JIj bent wreed!quote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef Day het volgende:
En dan komt ze eruit en zegt Michael: 't is wel leuk geweest zo.
Het zou me nix verbazen... ik snap al niet wat hij er ooit in gezien heeft.quote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef Day het volgende:
En dan komt ze eruit en zegt Michael: 't is wel leuk geweest zo.
Had ik niet aan gedachtquote:Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, maar ze maakt wel minder kans om haar geld terug te krijgen, als ze het ook op DGK gooit.
Ah nee, zo bedoel ik het niet.quote:
Met een mogelijk onderliggende psychologische afwijking, party on !quote:Op zondag 10 december 2006 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me nix verbazen... ik snap al niet wat hij er ooit in gezien heeft.
Krijg je een bitch met een schuld en zonder werk terug.. feest!
Passen goed bij elkaar. Heeft hij ook als hij nu pas ( sinds ze weg is) toegeeft dat hij verliefd isquote:Op zondag 10 december 2006 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Met een mogelijk onderliggende psychologische afwijking, party on !
Ze mist thuis en "als je je dan zo voelt, is het makkelijk om te zeggen dan is het nu het moment om te gaan". Ik vind het wel heel logisch klinken.quote:Op zondag 10 december 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ah nee, zo bedoel ik het niet.
Maar ik weet niet of het zo verstandig van haar is dit te verlaten voor een man waarmee ze al 3 jaar een knipperlichtreleatie heeft. Ik krijg nl. toch de indruk dat hij de voornaamste reden is dat ze eruit gaat.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef Gigageil het volgende:
Nou is het te hopen dat ze een beetje snel opdonderd, want ik iiriteer me dood aan dat afzichtelijke trolletje met haar zeikstemmetje en haar hoge voorhoofd![]()
Eens !! Vroeg ik me ook al af ??? Wat een zwakte bod van iedereenquote:Op zondag 10 december 2006 22:32 schreef Leandra het volgende:
En Evilene ging (net als sommige anderen) ook "sowieso niet voor de winst"
Wat doe je daar dan in godsnaam??? Je gooit toch je hele leven op TV en internet voor de leuk??
Ze heeft contractbreuk gepleegd door haar opzegtermijn bij dr werkgever niet vol te maken, om wat uiteindelijk?? Om 2½ maand later met mogelijk BN'er te zijn???
Je gaat er in voor de winst.. ieder ander excuus is gewoon gelul op zolder.
Dat is de vraag nog maar, hij kon ook spontaan mogelijk weer verliefd geworden zijn op iemand die 10% kans heeft op een villa van 2 miljoen met een evenredig zakcentje erbij.quote:Op zondag 10 december 2006 22:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Passen goed bij elkaar. Heeft hij ook als hij nu pas ( sinds ze weg is) toegeeft dat hij verliefd is
Dank je.....quote:
Kloptquote:Op zondag 10 december 2006 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, hij kon ook spontaan mogelijk weer verliefd geworden zijn op iemand die 10% kans heeft op een villa van 2 miljoen met een evenredig zakcentje erbij.
De kans dat ze in die 2 jaar iets met een ander zou krijgen was immers nogal klein![]()
Sociale huurwoning?? Het leek meer op een recreatiewoning.... maar goed, de halve Veluwse jeugd woont in een veredelde woonwagen zodra ze de deur uitgaan, gewoon gebrek aan betaalbare woonruimte.quote:Op zondag 10 december 2006 22:37 schreef Gigageil het volgende:
Dank je.....![]()
En nou snel terug naar haar sociale huurwoning.....Vreemd trouwens dat er nu geen spoortje van enige ziekte te bekennen is.....
Hoe is het gegaan ? Mag ze weg zonder die 10.000 kwijt te zijn ? Dat heb ik even gemist....![]()
Nee hoor, dit is een vrijwillige exit. Evil zal dan ook worden vervangen door een nieuwe.quote:Op zondag 10 december 2006 22:39 schreef Flyduck het volgende:
Wel kut weer een bewoner minder... Straks wordt het lastig om de dagelijkse uitzending te vullen!
Maak dat Sonique maar eens wijsquote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Toch heb ik het idee dat Bart meer de leiding heeft dan Nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |