oke, maar het is een heel verschil met de vorige brief.quote:Op zondag 10 december 2006 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat foutloos valt ook wel tegen, (met ipv moet, gebeurt ipv gebeurd) maar het zijn iig niet van die dronkemansfouten, dit is slordigheid.
Zeker niet foutloosquote:Op zondag 10 december 2006 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat foutloos valt ook wel tegen, (met ipv moet, gebeurt ipv gebeurd) maar het zijn iig niet van die dronkemansfouten, dit is slordigheid.
Oh daar kan ik ook wat van!quote:Op zondag 10 december 2006 23:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Geen hoofdletters, vier talen door elkaar, halve zinnen, veel gedachtenpuntjes. Werkelijk vreselijk.
Oh, hij schrijft aan de Raad van Kinderbescherming.....vandaar....quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef Gigageil het volgende:
Er staat "Ik drink toch ook helemaal niets "
Hij zuipt z'n eigen de tering juist.....vanacht nog een emotionele uitbarsting met z'n bezopen kop.....![]()
Je punt is wel duidelijkquote:Op zondag 10 december 2006 23:46 schreef Day het volgende:
.NL eist Bart's aandacht helemaal op. Waar Bart is, is hij ook.
Zoals ik het zie, isoleert hij Bart zoveel mogelijk van de groep (en vooral van Brian).quote:Op zondag 10 december 2006 23:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
Je punt is wel duidelijk![]()
dat kom ook omdat ze dezelfde types zijn. Graag op kantoor, graag ff saunaatje op een gegeven moment, veel zelfde interesses etc... Het is niet alleen spel van Nathanael dat daar voor zorgt. Wel voor een deel. NL is heel slim maar Bart is ook niet de domste hoor. Ik denk nog altijd dat die er eerder uitligd maar we zullen het wel zien.
Ja, dat gaat heel stroef.quote:Op maandag 11 december 2006 00:18 schreef tipsch het volgende:
dat verloopt niet meer soepeltjes tussen bart en brian. bart de noncho betweter en brian de meelevende onweter.
Ik heb het niet gehoord. En ik kan het me ook niet voorstellen. Ik denk zelf dat Brian zich behoorlijk in de steek gelaten voelt door zowel Bart als Nena..quote:Op maandag 11 december 2006 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft iemand trouwens gehoord dat Brian tegen Bart heeft gezegd dat hij pissed was op Nena omdat zij veruit de meest populairste in het huis is ? (Kan ik me namelijk niet voorstellen van Brian)
Ik heb het vermoeden dat .NL toch op een stiekume manier aan info. O.a. door dezelfde manier waarvan hij Brian beschuldigd.quote:Op maandag 11 december 2006 00:21 schreef Kaleddis het volgende:
NL raakt nu ook de voorsprong kwijt die hij had toen hij het huis in kwam, namelijk de voorkennis met alles wat hij op internet en TV heeft gezien. De verhoudingen onderling veranderen natuurlijk continue en hij maakt nu onderdeel uit van het geheel. Hij weet niet exact hoe de bewoners op hem reageren. Nu hij in het huis zit is zijn helicopterview lang niet meer zo goed als eerst. Als hij zich zo blijft afzonderen met Bart zou hij het overzicht wel eens kunnen verliezen.
Ja, ik wordt op m'n wenken bediendquote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef n1ek het volgende:
Hij heeft het er nu over. Het is een gevoel dat ie heeft.
Ja, maar dat is op een andere manier dat Happyme net zei.quote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef n1ek het volgende:
Hij heeft het er nu over. Hij heeft het gevoel dat ze bovenaan zal staan.
Heb ik ook over nagedacht, maar zou niet weten hoe. Alles wat NL op internet doet kan worden gechecked. Zowel in de logfiles als met de camera's. Brieven worden gescanned.quote:Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat .NL toch op een stiekume manier aan info. O.a. door dezelfde manier waarvan hij Brian beschuldigd.
En dat alleen door de gebroken pols van Nena?quote:Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, ik wordt op m'n wenken bediend![]()
Maar ik denk inderdaad dat Brian zich een beetje eenzaam voelt in het huis nu.
De uitslag had eigenlijk donderdag al binnen moeten zijn volgens mij (hoorde Bart echter ook eerder vandaag zeggen dat de uitslag al bijna 2 weken te laat was).quote:Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Komt de uitslag binnenkort dan?
dat laten ze ook niet zien omdat je natuurlijk niet te zien krijgt wat de redactie typt ook al was het alleen gein. Maar het zou kunnen dat ze meer info krijgen maar het lijkt me sterk. Er waren eerder trouwens wel eens beelden van die Word chat.quote:Op maandag 11 december 2006 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, maar zou niet weten hoe. Alles wat NL op internet doet kan worden gechecked. Zowel in de logfiles als met de camera's. Brieven worden gescanned.
Imo kan het alleen wanneer de wasserette daaraan meewerkt. Wat niet ondenkbaar is. Bij Bart heb ik dat gevoel namelijk ook. Officiele dingen worden telefonisch afgehandeld, maar als dat gechat via Word, daar krijgen we niets van te zien. Wat bespreekt Bart allemaal met ze ? Is het alleen maar geinen ? Geloof ik niet.
goed zo bart, vertel het brian maar. schets je zwakke plak maar heel helder!!quote:Op maandag 11 december 2006 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De uitslag had eigenlijk donderdag al binnen moeten zijn volgens mij (hoorde Bart echter ook eerder vandaag zeggen dat de uitslag al bijna 2 weken te laat was).
Nee, dat heeft er zelfs niets mee te maken. Nena trekt steeds meer naar de andere dames toe. Gaf ook aan dat ze het gedoe met Brian zat was.quote:Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef kissa het volgende:
[..]
En dat alleen door de gebroken pols van Nena?
![]()
Juist tegen Brian vertelt hij dit verhaal nu. Hij is gevoelig en emotioneel en fuckt er niet (snel) mee in tegenstelling tot bijv. Nathanael. Als hij dit had verteld aan .NL was het een andere zaak jaquote:Op maandag 11 december 2006 00:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
goed zo bart, vertel het brian maar. schets je zwakke plak maar heel helder!!
Mooi zoquote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er zelfs niets mee te maken. Nena trekt steeds meer naar de andere dames toe. Gaf ook aan dat ze het gedoe met Brian zat was.
ik verwacht nog zeker een omslag bij Brian. Dan is Bart flink de lul!quote:Op maandag 11 december 2006 00:36 schreef n1ek het volgende:
[..]
Juist tegen Brian vertelt hij dit verhaal nu. Hij is gevoelig en emotioneel en fuckt er niet (snel) mee in tegenstelling tot bijv. Nathanael. Als hij dit had verteld aan .NL was het een andere zaak ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |