Die pauper bedrijfjes kunnen niet aan Brussaard tippenquote:Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef Xtreem het volgende:
Verkapt pro Brussaard topic
Andere bekende bedrijven:
www.chauffeurscentrale.nl
www.easyway.nl
en natuurlijk mijn oude werkgever:
www.abaz.nl
mquote:Op maandag 11 december 2006 14:03 schreef angel008 het volgende:
wat ik me nu afvraag..
hoe bevalt zoiets nu voor een student/niet student..
zelf ben ik bijna klaar met mn mbo opleiding en zit te twijfelen of ik een jaartje ga reizen/werken en dan door studeren of gelijk doorgaan..
ik ben wel student maar gebruik mn ov niet (nooit opgehaald) moet je dan op eigen kosten naar de klant toereizen ? (heb wel een eigen auto)
wat voor mensen breng je meestal ?
valet parking lijkt me opzich ook een leuke baan maar om dat elke dag te doen niet.
verder lijkt het me wel heerlijk om gewoon heel de dag mensen rond te rijden in een normale auto vind het heerlijk om auto te rijden.
wat voor auto's krijg je meestal ? neem aan dat de meeste mensen die dit soort dingen bestellen niet in een gezinsauto rijden maar meestal wel in wat duurdere auto's hoe zit dit kwa verzekering ?
momenteel ben ik zo goed als 20 dus ik zou zoiezow nog 1 jaar moeten wachten voordat ik mag rijden (wel gelijk mn rbw gehaald op mn 18e en 2 maanden erna..)
zo dat was het voor nu
Jah vind ik ook, majah wel begrijpelijkquote:Op zondag 17 december 2006 02:09 schreef its_me_ het volgende:
Lijkt mij wel leuk werk. Alleen jammer dat je minimaal een jaar (meestal langer) je rijbewijs moet hebben.
Misschien ook wel nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef Sloper het volgende:
Mss is Alexx bereidt de OP wat aan te passen aan de verschillende bedrijven...
WTF? Juist als privechauffeur heb je veel meer contact met een klant. Als je 10 uur bij elkaar in de auto zit en iemand heeft een paar moeilijke beslissingen genomen leer je mensen een stuk beter kennen.quote:Op maandag 11 december 2006 04:14 schreef Catch22- het volgende:
ik ben taxichauffeur.. Veel leuker dan chauffeuren. Je hebt veel meer contact met je klanten.
ja met 1 klant op een dagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF? Juist als privechauffeur heb je veel meer contact met een klant. Als je 10 uur bij elkaar in de auto zit en iemand heeft een paar moeilijke beslissingen genomen leer je mensen een stuk beter kennen.
* AR is ook student-chauffeur.
Precies zo, auto van de klant.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:18 schreef blup het volgende:
Hoe werkt dat eigelijk nou?
- Je werkt vanuit je eigen woonplaats
- Reistijd is werktijd
- Je bepaalt je eigen werktijden
- Je rijdt in veel verschillende auto's en komt op verschillende plaatsen.
- Je kiest zelf voor een incidentele of meer structurele inzetbaarheid.
- Je verdient goed (boven minimumloon voor 23-jarige) in een baan met aanzien.
- Je kunt tijdens het wachten studeren, dus studerend geld verdienen
Heb je je eigen auto van hun dan of moet je die eerst halen??
Beetje vage omschrijving allemaal.
Ah, 1 klant/dag is bij ons de norm.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja met 1 klant op een dag
maargoed, dat is een discussie die ik niet ga voeren.
Goed zou ik het niet willen noemen. Bij een beetje uitzendbureau of callcenter krijg je meer hoor. En dan hoef je dus niet het hele land door en retevroeg je bed uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:18 schreef blup het volgende:
Hoe werkt dat eigelijk nou?
- Je werkt vanuit je eigen woonplaats
- Reistijd is werktijd
- Je bepaalt je eigen werktijden
- Je rijdt in veel verschillende auto's en komt op verschillende plaatsen.
- Je kiest zelf voor een incidentele of meer structurele inzetbaarheid.
- Je verdient goed (boven minimumloon voor 23-jarige) in een baan met aanzien.
- Je kunt tijdens het wachten studeren, dus studerend geld verdienen
Heb je je eigen auto van hun dan of moet je die eerst halen??
Beetje vage omschrijving allemaal.
Het voordeel is dat je je volledige reistijd vergoed krijgt. En het uurloon is ook niet slecht. Doordat je dus al je reistijd vergoed krijgt kom je dus makkelijk aan 10 facturabele uren....quote:Op maandag 14 januari 2008 02:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Goed zou ik het niet willen noemen. Bij een beetje uitzendbureau of callcenter krijg je meer hoor. En dan hoef je dus niet het hele land door en retevroeg je bed uit.
aanzien trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |