Voor mijn 4 jaar geleden opgezette bedrijf in de verhuur van chauffeurs wil ik nou wel eens een uitgebreider facturatieprogramma waar ik ook mijn klantenbestand uitgebreid in kan bijhouden.
Ik gebruik nu nog een simpel programma, Eenvoudig Factureren waarbij ik zelf een hoop gegevens moet onthouden per verschillende klant. Waar ik naartoe wil is een programma met uitgebreide mogelijkheden qua klantgegevens (zowel prive als zakelijke gegevens) die gekoppeld wordt aan een tarief per klant en een agendafunctie voor de planning van de ritten.
Wat ik wil is dat klant A een chauffeur besteld die in de agenda ingepland wordt, daar wordt een chauffeur aan gekoppeld, als de rit dan gedaan is wordt de eindtijd ingevuld en automatisch de factuur opgemaakt gebaseerd op de verstreken tijd x het tarief van de klant + eventuele additionele kosten die gemaakt zijn ten behoeve van die klant. Uiteraard worden eventuel meerdere ritten dan gebundeld in 1 factuur.
Weten jullie software die hiervoor geschikt is?
Of anders gesteld, zijn er hier mensen die voor zulke firma's in NL werken (zoals Easyway, Brussaard, AMDS, Bouwens, Chauffeurscentrale, Businessclass etc. die toevallig voor mij eens bij de baas kunnen navragen waar zij mee werken?
DYSLECTICS HAVE MORE NUF