abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46458303
Voor mijn 4 jaar geleden opgezette bedrijf in de verhuur van chauffeurs wil ik nou wel eens een uitgebreider facturatieprogramma waar ik ook mijn klantenbestand uitgebreid in kan bijhouden.

Ik gebruik nu nog een simpel programma, Eenvoudig Factureren waarbij ik zelf een hoop gegevens moet onthouden per verschillende klant. Waar ik naartoe wil is een programma met uitgebreide mogelijkheden qua klantgegevens (zowel prive als zakelijke gegevens) die gekoppeld wordt aan een tarief per klant en een agendafunctie voor de planning van de ritten.

Wat ik wil is dat klant A een chauffeur besteld die in de agenda ingepland wordt, daar wordt een chauffeur aan gekoppeld, als de rit dan gedaan is wordt de eindtijd ingevuld en automatisch de factuur opgemaakt gebaseerd op de verstreken tijd x het tarief van de klant + eventuele additionele kosten die gemaakt zijn ten behoeve van die klant. Uiteraard worden eventuel meerdere ritten dan gebundeld in 1 factuur.

Weten jullie software die hiervoor geschikt is?
Of anders gesteld, zijn er hier mensen die voor zulke firma's in NL werken (zoals Easyway, Brussaard, AMDS, Bouwens, Chauffeurscentrale, Businessclass etc. die toevallig voor mij eens bij de baas kunnen navragen waar zij mee werken?
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
pi_46463528
Zoals in het andere topic al gezegd: bij Brussaard werken ze (ik werk er sinds 2 maanden niet meer) met een eigen ontwikkeld systeem, wat nu ongeveer 10 jaar gebruikt en ontwikkeld wordt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_46464377
Er is hier geen software voor die je 1,2,3 kan kopen. Je zult echt een software-producent voor in de hand moeten nemen. Als je wilt samenwerken weet ik bv. wel dat de CC waar ik nu werk veel intresse heeft.
pi_46465390
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef Sloper het volgende:
Er is hier geen software voor die je 1,2,3 kan kopen. Je zult echt een software-producent voor in de hand moeten nemen. Als je wilt samenwerken weet ik bv. wel dat de CC waar ik nu werk veel intresse heeft.
Met de CC bedoel je ws Chauffeurscentrale?

Ik heb vrijdag een afspraak met iemand die een applicatie heeft ontwikkeld in Acces voor rentadriver. Hier heb ik een tijdje mee gewerkt en dat ging prima. M'n ex baas wil hiervoor flink wat knaken zien (zij hebben hiervoor flink geinvesteerd) dus ik ben nu maar naar hun ontwikkelaar gestapt.

De voorlopige indicatie is 2500-4000 euro, niet weinig, maar als er interesse vanuit de kant van CC is dan kunnen we wellicht tot een leuke afspraak komen. Ik zal je hiervan op de hoogte houden.
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')