Oh, zou ook kunnen inderdaad. Maakt niet zo heel veel uit toch?quote:Op zondag 10 december 2006 22:05 schreef eer-ik het volgende:
goed topic, tvp
Zeg alexxxxx,
moet dit topic dan niet ook naar WGR?
Net als collega koeriers?
Werken doe je wanneer jij wilt en kan.quote:Op zondag 10 december 2006 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het rondkijken voor iets dergelijks, maar voor degenen die er werken heb ik natuurlijk wel wat vragen dan: hoe regelmatig is je werk? Hoe lang van tevoren word je gebeld voor een opdracht? Heb je vastigheid qua uren? Wat vind je ervan?
'T kan me niet zoveel schelen nee.quote:Op zondag 10 december 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zou ook kunnen inderdaad. Maakt niet zo heel veel uit toch?
Je accepteerd zelf de rit, dus dat is zijn eigen schuld, in de computer staat percies welke dingen ik graag doe en welke ik absoluut niet wil doen (de diverse dignen die we doen zijn; valet-parking, shuttle rijden, hiken - lease auto's verplaatsen -, eventbob - andere eind als begin locatie met chauffeuren - en gewoon chauffeuren).quote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef KonnieKipke het volgende:
vriend van mij heeft ca 9 jaar geleden tijdje voor brussaard gewerkt.. Nadeel van het werk is dat je met de trein of bus vanuit een godvergeten uithoek van NL soms terug naar huis moet.
Hij vond het geld niet opwegen tot het gereis.
Bij brussaard is het t minimum loon + een aantal toeslagen.quote:Op zondag 10 december 2006 22:26 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat verdient het ongeveer?
Die vriend van me (waar je naar vroeg in het 'gespot' topic) werkt ook bij Brussaard trouwens.quote:Op zondag 10 december 2006 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het rondkijken voor iets dergelijks, maar voor degenen die er werken heb ik natuurlijk wel wat vragen dan: hoe regelmatig is je werk? Hoe lang van tevoren word je gebeld voor een opdracht? Heb je vastigheid qua uren? Wat vind je ervan?
Wat is z'n voornaam? En in welke regio woont hij?quote:Op zondag 10 december 2006 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die vriend van me (waar je naar vroeg in het 'gespot' topic) werkt ook bij Brussaard trouwens.
Voordelen: huiswerk maken/ slapen onder werktijd. Alleen werken als je dat wil, nooit wanneer of wat je niet wilt. Veelzijdigheid, werken met mensen (is niet altijd even leuk, maar meestal wel) en nog wel meer dingen.quote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff....da's niet echt rijk worden inderdaad. Toeslagen in de zin van onregelmatigheidstoeslag enzo?
Op hoeveel uur zit je gemiddeld per 'dag'? En maak je dan veel uren per week? Wat zijn volgens jou echt voordelen en echte nadelen aan het werk?
Stephen (Steven) , regio Eindhoven. Maar rijdt volgens mij door heel het land zo ongeveer.quote:Op zondag 10 december 2006 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is z'n voornaam? En in welke regio woont hij?
Aah, doe em de groetjes van de jongen die em "Brabo" noemtquote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stephen (Steven) , regio Eindhoven. Maar rijdt volgens mij door heel het land zo ongeveer.
Zal ik doenquote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, doe em de groetjes van de jongen die em "Brabo" noemt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |