Is in de Jordaan in A'dam toch? Zie ik ook weleens staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef alsem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
een Ferrari spotten in nederland is tog iets mooier als een in dubai![]()
Je had de spiegels wel even uit mogen klappen voor je de foto nam.quote:
Denk dat ik zelf dan wat klappen had ontvangenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je had de spiegels wel even uit mogen klappen voor je de foto nam.
Jep deze heb ik vrijdag gemaaktquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:35 schreef dubidub het volgende:
Eddow, er was afgelopen week een feestje in het Hotel des Indes. Daar zijn de foto's toch in de buurt gemaakt?
Hou alsjeblieft je schreeuwerd en laat Jaguarized meer van dit soort foto's neerzetten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je mijn reacties goed doorleest zijn de waar en hoe (en zelfs kwaliteit van de foto's) het probleem niet, de hoeveelheid en duur waarop ze hier gespammed worden wel. Vandaar ook mijn voorstel om het bij twee tot drie foto's per post te laten EN niet twee replies achter elkaar te plaatsen.
[..]
Misschien moet je dan even uit je ivoren torentje stappen en de princesseschoentjes uitdoen. Ik sta namelijk niet op je tenen te dansen maar doen een, in mijn optiek, redelijk voorstel om het gespam van foto's in dit topic wat tegen te gaan. Het zijn fraaie foto's en je hebt daar een hoop bijzonders gespot, maar om dat nu ruim twee maanden lang hier te spammen?! Maak een fotoalbum aan waar je alle foto's in kwijtkunt voor de liefhebbers en post je mooiste hier.
Je moet ophouden je persoonlijk aangevallen te voelen en te nitpicken op dingen die totaal niet terzake doen (de CLK DTM AMG rijdt overigens op de touristenfahrten/openbare weg, waar toevallig iets meer speciale auto's te spotten zijn: net zo spotwaardig als rondhangen voor het Hilton, bij het CPZ, een dealer of zelfs in Dubaien zo zijn er wel meer...)
Ik klaag nergens over de kwaliteit en lokaties van je foto's. Dat er 'maar twee' mensen mondig genoeg zijn om er een opmerking over te maken zegt weinig, ik heb zelf immers zonder aankondiging het topic ook maar een paar weken geskipped in de verwachting dat je Dubai spam wel over zou zijn. Dat er regels (ik zou eerder richtlijnen zeggen..) in de OT staan is leuk, maar ipv. blindelings 'regels' te volgen kun je ook wat gezond verstand gebruiken. Denk nog eens na over mijn voorstel zonder je daarbij persoonlijk aangesproken te voelen. Het voorstel is immers ook gericht op de andere posters en zou, indien men het ermee eens is, opgenomen kunnen worden in de 'richtlijnen' in de OT.
Voor je nu snel de quote/reply knopjes inramt; denk er eerst eens over na en reply dan, conform richtlijnen, in de PTA SC. Wat mij betreft zetten we deze discussie voor zover nodig daar voort.
P.S. ik heb je destijds nog aangesproken toen je 5-10 verschillende foto's van een auto postte; alsnog dank dat je daar wat mee gedaan hebt.
Aan andermans spulletjes zitten doe je gewoon niet.... Hoogstens aan de eigenaar vragen of hij/zij de spiegeltjes uit wil klappen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je had de spiegels wel even uit mogen klappen voor je de foto nam.
Tof, wees welkom in het Citroën topic!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef sharonfactor het volgende:
haha, ik ga een foto van mn eend maken
Ok, ik heb spijt van deze brutale opmerking.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan andermans spulletjes zitten doe je gewoon niet.... Hoogstens aan de eigenaar vragen of hij/zij de spiegeltjes uit wil klappen...
Dat ik dat nog mee mag makenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ok, ik heb spijt van deze brutale opmerking.
Oja?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Porsche 911 (996) Carrera 4 cabrio
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 6 januari 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Ik las de special al op autogespot, persoonlijk heb ik een hekel aan dit soort auto's.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:36 schreef CybPraetorian het volgende:
Hier alvast een eerste spotje vanuit Londen: Mercedes R63 AMG
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07010/IMG_4935.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs511.xs.to/xs511/07010/IMG_4937.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs511.xs.to/xs511/07010/IMG_4938.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07010/IMG_4939.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs511.xs.to/xs511/07010/IMG_4940.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
de rest van de spotjes komen vanavond/morgen/later...
Wat zeggen ze dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:10 schreef HansU het volgende:
Ik hoor soms al rare dingen roepen als ik foto's maak van een onopvallende Audi RS oid.
tja zelf vind ik het qua uiterlijk ook een baggerauto, tlijkt echt nergens op, maar dr zit wel een 6.2 motor in met 510 pk... Dat maakt het voor mij wel wel weer plaatbaar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:10 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik las de special al op autogespot, persoonlijk heb ik een hekel aan dit soort auto's.
Krijg je trouwens niet verschrikkelijk veel commentaar als je zo'n familie auto staat te platen?
Ik hoor soms al rare dingen roepen als ik foto's maak van een onopvallende Audi RS oid.
Dat over de CLS63 snap ik ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
tja zelf vind ik het qua uiterlijk ook een baggerauto, tlijkt echt nergens op, maar dr zit wel een 6.2 motor in met 510 pk... Dat maakt het voor mij wel wel weer plaatbaar.
we zijn ook een aantal Mercedes'sen CLS63 AMG tegen gekomen; nou die 100x maal liever dan deze
laten we het houden op technische waarderingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat over de CLS63 snap ik ja.
Maar waarom een foto van een familiebak die jezelf niet mooi vindt
Alléén omdat ie in 5 seconden op de 100 zit, daar merk je behoorlijk weinig van als ie voor de Harrolds geparkeerd staat
Ik kan geen straatnaam bordjes op je foto's vinden. Dus duurt nog ff voordat ik hem vindquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Al die foto's uit Den Haag en Rijswijk...Valt me tegen dat de mijne nog niet gespot is
Had laatst wel iemand die op Scheveningen een foto maakte van m'n auto...Heb ik nog niet teruggevonden
Check profielquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:02 schreef -Eddow- het volgende:
Wat voor auto dan ?
Dankje !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:01 schreef HansU het volgende:
Die foto van die F430 spyder is schitterend. Staat je medespotter daar nu op de achtergrond
Heb het nog ff weer nagezocht, twas een Bentley Turbo RLquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef Daantke het volgende:
Is dat niet een Daimler bij die Murcielago ?
ghehe, ja dat zal wel een Daimler zijn. Daimlers kijk ik niet zo snel van op...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:27 schreef Daantke het volgende:
http://xs411.xs.to/xs411/07022/IMG_5187.JPG
die bedoelde ik eigenlijk![]()
Ik zette er vandaag een Citroën C15 (oude aftandse bestelbus) op de foto, die eigenaar was ook zeer verbaasd, tot hij zag dat ik zelf in een Visa (die dus dezelde voorkant heeft) reedquote:
Ik snap alleen niet dat die dingen op KG komen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:40 schreef -Eddow- het volgende:
Merk: Jaguar
Type: XJ-S V12
[afbeelding]
http://www.klassiekergespot.nl/viewimages.php?id=13100
Ook ik plaat nog wel eens een klassieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |