Ik ben al vanaf 7.00 uur aan het werk en beschouw me als volledig wakker, maar ik heb die letters écht niet gezien.quote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef Soempie het volgende:
Roof is ook nog niet helemaal wakker.
Gewoon een nieuwe, leuke vraag stellen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben al vanaf 7.00 uur aan het werk en beschouw me als volledig wakker, maar ik heb die letters écht niet gezien.Wat nu?
Eindelijk. tong80 +1quote:Op maandag 11 december 2006 12:42 schreef tong80 het volgende:
Iggy Pop, ik zit er nu naar te kijken.
Yrrah, pseudoniem van - zijn gespiegelde voornaam - Harry Lammertink (1932 – 1996) was een Nederlandse cartoonist.quote:Op maandag 11 december 2006 13:13 schreef Lienekien het volgende:
Yrrah
quote:Op maandag 11 december 2006 13:16 schreef Soempie het volgende:
Verwey? Denk het ook niet
Fok is traag kut:(
Nee.quote:Op maandag 11 december 2006 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dhr. Steenkool?
Flitspaal +1quote:Op maandag 11 december 2006 15:51 schreef Flitspaal het volgende:
The Spirit of Saint Louis?
ChillyWilly +1quote:Op maandag 11 december 2006 15:59 schreef ChillyWilly het volgende:
Missouri
Je bent redelijk warm..quote:Op maandag 11 december 2006 16:08 schreef Flitspaal het volgende:
Washington DC. Omdat de "staat" waar het in ligt geen kiesmannen heeft.
Het ligt eigenlijk niet eens in een staat, maar hoe zeg je dat op de manier zoals jij dat wil lezen?quote:
Nou ja... ik moet originelere vragen gaan bedenkenquote:Op maandag 11 december 2006 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
Washington DC omdat dat geen officiele status heeft ofzo.
De vraag is overigens onlangs langs geweest
Nou hoeft niet hoor. Dat hou je gewoon niet tegenquote:Op maandag 11 december 2006 16:14 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nou ja... ik moet originelere vragen gaan bedenken![]()
Ik wilde idd horen dat DC geen staat is.quote:Op maandag 11 december 2006 16:13 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het ligt eigenlijk niet eens in een staat, maar hoe zeg je dat op de manier zoals jij dat wil lezen?
lolquote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..dat zei ik toch?
Geen officiele staat us.
Overigens is de wet een beetje achterhaald en heeft een rechter onlangs een uitspraak gedaan waarbij een fabrikant suiker in het bier had gedaan. De fabrikant mocht dit blijven doen en toch zeggen dat het onder het Reinheitsgebot gebrouwen is...quote:Op maandag 11 december 2006 16:23 schreef Flitspaal het volgende:
Hoe heet de Duitse wet die zegt dat voor bier alleen water, hop en graan gebruikt mogen worden?
Nembrionic +1quote:Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
Reinheitsgebot
Lekker rhein allemaalquote:Op maandag 11 december 2006 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens is de wet een beetje achterhaald en heeft een rechter onlangs een uitspraak gedaan waarbij een fabrikant suiker in het bier had gedaan. De fabrikant mocht dit blijven doen en toch zeggen dat het onder het Reinheitsgebot gebrouwen is...
Achja..quote:
uhhh.... van de televisie?quote:Op maandag 11 december 2006 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Achja..
Waar kennen we Klaas van der Eerden van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |