We hadden hem ook, maar dat joch is een en al ellende, geloof mij maar.quote:Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jullie mochten willen dat jullie zo'n goede voetballer hadden.
Door schade en schande wordt men wijs luidt toch het spreekwoord?quote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We hadden hem ook, maar dat joch is een en al ellende, geloof mij maar.
quote:‘Medunjanin mag definitief weg bij AZ’
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 11 december om 10:11
Volgens het Algemeen Dagblad is het AZ-bestuur van plan om Harris Medunjanin definitief in de verkoop te doen. De jeugdinternational komt momenteel nog op huurbasis uit voor Sparta Rotterdam.
Medunjanin was afgelopen weekend nog beslissend in het degradatieduel met Heracles Almelo. De 21-jarige aanvallende middenvelder wist twee maal op fraaie wijze het net te vinden, waarmee hij zijn ploeg de goede richting opstuurde in de met 2-3 gewonnen confrontatie.
Hoeveel Medunjanin op zal moeten leveren is niet bekend.
Hij is geen verkeerde voetballer.quote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef the_hunter het volgende:
Wil je Medunjanin zo graag hebben Montana?
Als backup voor Sneijderquote:Op maandag 11 december 2006 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Vergat de vraag erbij te zetten of het wellicht een interssante speler voor Ajax is.
Maar persoonlijk zou ik hem graag zien komen, een échte tien.
Maar dan heb je weer zo'n fragiele speler. Ik ben wel gecharmeerd van Engelaar. Flinke fysiek en wel een redelijk scorend vermogen. Weet alleen niet hoe hij de stap zou maken naar de echte top.quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Als backup voor Sneijder
Snejider gaat toch zeker dit jaar of anders volgend jaar weg.
Dat is bijna niet tegen te houden.
Ben ik eerder voor Medu. Engelaar is imho niet echt een topper...quote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer zo'n fragiele speler. Ik ben wel gecharmeerd van Engelaar. Flinke fysiek en wel een redelijk scorend vermogen. Weet alleen niet hoe hij de stap zou maken naar de echte top.
Waarom halen we niet gewoon Dudek voor achter Huntelaar.quote:Op maandag 11 december 2006 11:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet voor de vleugel. Achter Huntelaar.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
De enige oud-Feyenoorder (naast Leonardo) die qua niveau Ajax zou aankunnen, is Robin van Persie, maar die hoeft van mij niet te komen.
Hij is van harte welkom!quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
De enige oud-Feyenoorder (naast Leonardo) die qua niveau Ajax zou aankunnen, is Robin van Persie, maar die hoeft van mij niet te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |