Volgens mij heb ik geen of/of gezegd, of wel? Ik zei dat we de nadruk nu meer op ervaren spelers moeten leggen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het kan toch ook beide.
Met alleen talenten of ervaren spelers red je het niet.
Je hebt denk ik in zoverre een punt dat een speler als Gravesen, die in de zomer nog gelinkt werd met Ajax, weldegelijk nuttig zou kunnen zijn. Als je ziet hoe die nu bij celtic speelt zou hij niet mistaan, en zeker niet achter een Medunjanin.quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt onwaarschijnlijk hoog![]()
Jullie kijken altijd maar alleen naar mooie acties, terwijl je ook nuttige spelers (type Simons of Lucius) moet hebben in je team. Daar gaat Ajax keer op de keer de fout mee in. Als een speler niet minstens 5 scharen per wedstrijd laat zien, is ie volgens jullie 'niet goed genoeg'.
Ik denk 1 keer terug aan die CL wedstrijd tegen ManU van een paar maanden geleden, en ben meteen compleet genezen van het Gravesen-virus.quote:Op maandag 11 december 2006 11:52 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Je hebt denk ik in zoverre een punt dat een speler als Gravesen, die in de zomer nog gelinkt werd met Ajax, weldegelijk nuttig zou kunnen zijn. Als je ziet hoe die nu bij celtic speelt zou hij niet mistaan, en zeker niet achter een Medunjanin.
Niet als ze met 10 miljoen pond komenquote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze Huntelaar laten gaan naar Man Utd?
Zoals hij Huntelaar en Sneijder aanpakt?quote:Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Cate hem ook wel eventjes aanpakt.
Want gelukkig spelen Ajacieden nooit eens een slechte wedstrijdquote:Op maandag 11 december 2006 11:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik denk 1 keer terug aan die CL wedstrijd tegen ManU van een paar maanden geleden, en ben meteen compleet genezen van het Gravesen-virus.
Zo geweldig is Huntelaar niet dit seizoen toch?quote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet als ze met 10 miljoen pond komen
Onder de 20 miljoen euro niet eens over nadenken lijkt me.
Wij hoeven hem niet kwijt hoor. Graag of niet, onder de 20m blijft ie maar lekker gewoon.quote:Op maandag 11 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zo geweldig is Huntelaar niet dit seizoen toch?
Denk dat 15 miljoen euro op dit moment iets realistischer is dan de minimaal 20 miljoen euro die jij nu noemt.
Iedereen weet wat ie kan en waarom zou je hem nu verkopen als ze een schijntje bieden? Zo nodig hoeven we er niet vanaf hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat 15 miljoen euro op dit moment iets realistischer is dan de minimaal 20 miljoen euro die jij nu noemt.
Als die SCH-voorzitter een vraagprijs van 20 miljoen euro aanhoudt voor Alves, dan kunnen wij 30 miljoen euro vragen. Graag of niet, bij ons hoeft hij niet weg.quote:Op maandag 11 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Komt dan mss voort uit het feit dat ik Gravesen nooit echt als een optie heb gezien.quote:Op maandag 11 december 2006 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Want gelukkig spelen Ajacieden nooit eens een slechte wedstrijd
Mss was Erwt vroeger stiekem een Feyenoorder?quote:Op maandag 11 december 2006 12:23 schreef Nashje het volgende:
Medunjanin mag ook lekker wegblijven. Ik hoef geen AZers.
Maar hoe kom je nou ineens bij Buffel? Zo uit het niets?
Niet dat ik weet, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 11 december 2006 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt het trouwens dat Mateja met KJH op de foto gaat als Phillip Cocu zijn contract niet verlengt?
Heb je ooit eens gezegd in een PSV-topic:quote:Op maandag 11 december 2006 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hoe kom je daarbij?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Appels met Peren vergelijken.
Cocu tekent gewoon bij
Zo niet gaat Mateja met Huntelaar op de foto![]()
Jenner, Dembele en Mendes da Silva mogen van mij vandaag nog tekenen hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 12:23 schreef Nashje het volgende:
Medunjanin mag ook lekker wegblijven. Ik hoef geen AZers.
Wij hebben Klaas-Jan toch?quote:Op maandag 11 december 2006 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax mag van mij wel op zoek naar een paar klootzakken in het voetbalveld, zo'n actie van Theo Janssen gisteren, kan ik best waarderen. Ajax moet wat harder zijn, pas ballet-voetbal spelen als verder alles klopt.
Net zoals Perez, KJH, Sneijder en Urby gewoon niet spelen, zeker?quote:Op maandag 11 december 2006 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Medujanin rendeert alleen in een 4-4-2 systeem met een mannetje achter hem die al het werk voor hem opknapt. Medunjanin zou nooit op een Ajax-middenveld kunnen spelen omdat hij teveel moet lopen en ook teveel moet verdedigen. Dan zie ik inderdaad ook liever een Engelaar komen die een stuk completer is.
Dat Leo komt is positief. Bij NAC was hij de enige grote ster die alles maar kon maken zonder dat NAC hem kon straffen. Bij Ajax is hij slechts 'één van de sterren'. Bij ons draait de wereld niet om Leonardo. Misdraagt hij zich, dan speelt hij gewoon niet, zo simpel is het.
Die kosten alleen allen een flinke duit meer dan Medunjaninquote:Op maandag 11 december 2006 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jenner, Dembele en Mendes da Silva mogen van mij vandaag nog tekenen hoor.![]()
Ik vind dit een beetje appels en peren . . . .quote:Op maandag 11 december 2006 13:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net zoals Perez, KJH, Sneijder en Urby gewoon niet spelen, zeker?
Dat was voor het huidige seizoen, zie datumquote:Op maandag 11 december 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je ooit eens gezegd in een PSV-topic:
Is het mss ook wel.quote:Op maandag 11 december 2006 13:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje appels en peren . . . .
Wss bookmarked hij interessante posts die hij later weer kan recyclen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was voor het huidige seizoen, zie datum
Zit jij gewoon PSV topics terug te lezen trouwens?
Goh. Goede vergelijkingen!quote:Op maandag 11 december 2006 13:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net zoals Perez, KJH, Sneijder en Urby gewoon niet spelen, zeker?
Appels en peren, inderaad. Maar: je vergeet dat Perez tegen Sparta gewoon speelde, Sneijder mocht blijven staan ondanks zijn opmerkingen en KJH heeft er een handje naar lekker gemeen te trappen. Hoewel het mss appels en peren zijn, komt het genoeg in de buurt van elkaar om jouw opmerking iig met wat meer zout te nemen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goh. Goede vergelijkingen!
Perez speelde tegen Espanyol inderdaad niet en zat thuis.
En Huntelaar deelt weleens een tikkie uit, maar zijn gedrag is niet zo stuitend dat hij er naast zou moeten staan. Of vindt jij van wel?
Sneijder: Idem.
En Urby en Leo vergelijken slaat echt werkelijk nergens op. Urby haalde een hele domme rode kaart in Praag, maar qua gedrag is er verder niks op hem aan te merken volgens mij.
Puur uit verveling, was benieuwd hoe de algemene verwachting onder PSV'ers was, voorafgaand aan dit seizoen.quote:Op maandag 11 december 2006 13:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was voor het huidige seizoen, zie datum
Zit jij gewoon PSV topics terug te lezen trouwens?
quote:Op maandag 11 december 2006 13:38 schreef knep het volgende:
Hebben jullie toch nog een voordeeltje dat die Braamhaar een blinde tyfushond is [afbeelding]
quote:Via bronnen binnen AZ hebben wij te horen gekregen dat de overgang van Ben Rienstra tijdens dit seizoen niet gerealiseerd kan worden. Door de KNVB-regels die gelden mag een speler gedurende een seizoen niet overstappen naar een andere club.
Mocht Ben Rienstra komen zal het dus volgend jaar worden!
quote:Klaas-Jan Huntelaar zal niet alsnog hoeven te vrezen voor een strafzaak nadat de tv-beelden van zijn overtreding overal te zien zijn geweest. De scheidsrechter vond achteraf weliswaar dat hij fout zat. "In het veld dacht ik dat hij de bal speelde, maar het was een rode kaart. Daar hoef ik niet lang over te discussiëren. Ik heb die situatie gewoon verkeerd beoordeeld." Omdat de scheidsrechter de actie in het veld beoordeelde en besloot geen kaart te geven, kan de actie niet achteraf nog vervolgd worden. Dat kan alleen indien de scheidsrechter het voorval niet gezien heeft in het veld. Dat bevestigde scheidsrechtersbaas Uilenberg in het Algemeen Dagblad.
Zag em vandaag nog. Hij had er geen zin meer in bij Ajax. Nou dan niet dusquote:Op maandag 11 december 2006 13:59 schreef SoA-Holic het volgende:
ff een update over die Ben Rienstra. Dit stond op een calimero'67 site:
[..]
Gelukkig komt, Ten Cate totaal niet arrogant over ofzo.quote:Ten Cate mag dan menen sportief alles te weten over Zulte Waregem, over de combinatie werk-voetbal van een pak spelers had hij nog niet gehoord. ,,Semi-profs? Nou, nou. Daar zou ik iets leuks over kunnen zeggen, maar dat ga ik niet doen. Het zou Hollandse humor zijn en ik ben er niet zeker van of jullie dat in België wel zouden begrijpen. Jullie zouden nog wel eens kunnen denken dat ik het meen.''
,,Ernstig: ik heb veel respect voor Zulte Waregem. Ze hebben een meer dan behoorlijk elftal. Fysiek zijn ze sterk en ze hebben heel wat aardige voetballers rondlopen. Namen? Die geef ik je niet. Ik wil de tegenstander niet wakker maken. De resultaten in Europa van Zulte Waregem tegen Austria en Sparta Praag zijn echt geen toeval. We zijn gewaarschuwd, we gaan hen zeker niet onderschatten.''
Ten Cate heeft met De Mul, Vermaelen en Vertonghen drie Ajax-Belgen waaraan hij meer informatie over Zulte Waregem kan vragen. ,,Vanzelfsprekend dat ik dat ga doen'', aldus Ten Cate. ,,Maar er komt toch geen zinnig woord uit. Voor alle duidelijkheid: dat is ook Hollandse humor, hoor!''
Qua uitspraken en houding richting media is Henk ten Cate echt een heerlijke kerel.quote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Uit een interview met Henk van een Belgische krant.
[..]
Gelukkig komt, Ten Cate totaal niet arrogant over ofzo.![]()
Lijkt er wel op. Wellicht dat het vandaag op Ajax.nl komt te staan?quote:Op maandag 11 december 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.nu.nl/news/913084/41/Leonardo_kiest_voor_Ajax.html
Zou het nu voor de volle honderd procent definitief zijn?
Vergeleken met van Gaal valt het wel mee hoorquote:Op maandag 11 december 2006 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Uit een interview met Henk van een Belgische krant.
[..]
Gelukkig komt, Ten Cate totaal niet arrogant over ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |