We hadden hem ook, maar dat joch is een en al ellende, geloof mij maar.quote:Op maandag 11 december 2006 10:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jullie mochten willen dat jullie zo'n goede voetballer hadden.
Door schade en schande wordt men wijs luidt toch het spreekwoord?quote:Op maandag 11 december 2006 10:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We hadden hem ook, maar dat joch is een en al ellende, geloof mij maar.
quote:‘Medunjanin mag definitief weg bij AZ’
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 11 december om 10:11
Volgens het Algemeen Dagblad is het AZ-bestuur van plan om Harris Medunjanin definitief in de verkoop te doen. De jeugdinternational komt momenteel nog op huurbasis uit voor Sparta Rotterdam.
Medunjanin was afgelopen weekend nog beslissend in het degradatieduel met Heracles Almelo. De 21-jarige aanvallende middenvelder wist twee maal op fraaie wijze het net te vinden, waarmee hij zijn ploeg de goede richting opstuurde in de met 2-3 gewonnen confrontatie.
Hoeveel Medunjanin op zal moeten leveren is niet bekend.
Hij is geen verkeerde voetballer.quote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef the_hunter het volgende:
Wil je Medunjanin zo graag hebben Montana?
Als backup voor Sneijderquote:Op maandag 11 december 2006 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Vergat de vraag erbij te zetten of het wellicht een interssante speler voor Ajax is.
Maar persoonlijk zou ik hem graag zien komen, een échte tien.
Maar dan heb je weer zo'n fragiele speler. Ik ben wel gecharmeerd van Engelaar. Flinke fysiek en wel een redelijk scorend vermogen. Weet alleen niet hoe hij de stap zou maken naar de echte top.quote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Als backup voor Sneijder
Snejider gaat toch zeker dit jaar of anders volgend jaar weg.
Dat is bijna niet tegen te houden.
Ben ik eerder voor Medu. Engelaar is imho niet echt een topper...quote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer zo'n fragiele speler. Ik ben wel gecharmeerd van Engelaar. Flinke fysiek en wel een redelijk scorend vermogen. Weet alleen niet hoe hij de stap zou maken naar de echte top.
Waarom halen we niet gewoon Dudek voor achter Huntelaar.quote:Op maandag 11 december 2006 11:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet voor de vleugel. Achter Huntelaar.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
De enige oud-Feyenoorder (naast Leonardo) die qua niveau Ajax zou aankunnen, is Robin van Persie, maar die hoeft van mij niet te komen.
Hij is van harte welkom!quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
De enige oud-Feyenoorder (naast Leonardo) die qua niveau Ajax zou aankunnen, is Robin van Persie, maar die hoeft van mij niet te komen.
Nee, die man is Sneijder.quote:Op maandag 11 december 2006 11:25 schreef Chadi het volgende:
Leonardo is een goede voetballer voor de actie.. niet voor de intelligentie hoor. Maar zijn taak is simpel... speel je man voorbij en geef een goede voorzet of doe zelf een doelpoging. Hij hoeft niet het spel te verdelen of dergelijke.
Hij heeft gisteren goed gespeeld omdat het middenveld goed stond. De weken ervoor vond ik hem slaap verwekkend.quote:Op maandag 11 december 2006 11:24 schreef Badabingea het volgende:
We hebben een goeie aan Ogararu. Niet zeiken en als die speelt de sterren van de hemel spelen!
Zeker weten. Werd al na de JC schaal afgeschreven, maar ik ben er toch erg blij mee. Ik ben Trabelsi alweer vergeten.quote:Op maandag 11 december 2006 11:24 schreef Badabingea het volgende:
We hebben een goeie aan Ogararu. Niet zeiken en als die speelt de sterren van de hemel spelen!
Je kunt voetbal ook niet in je eentje spelen. Hij kan het in ieder geval wel. Dus van mij mag die vaker een kans krijgen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren goed gespeeld omdat het middenveld goed stond. De weken ervoor vond ik hem slaap verwekkend.
Ik denk dat Ten Cate hem ook wel eventjes aanpakt.quote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef Pritt het volgende:
Leonardo is denk een potentieele topper als Stam hem bij nek pakt en hem wat manieren in drilt.
Who the fuck is Buffelquote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Zie nu dat het Erwtensoep is die met Thomas Buffel komt aanzetten, wanneer zal hij nu eindelijk eens beseffen dat hij geen verstand van voetbal heeft?
quote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ze dan toch kakkerlakken gaan kopen dan mogen ze van mij Buffel wel halen. Hij heeft stiekem toch al een Ajax hart.
Ja, dat is ook echt onwaarschijnlijk hoogquote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:niveau Ajax
Ik ben gelukkig niet de enige...quote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Zie nu dat het Erwtensoep is die met Thomas Buffel komt aanzetten, wanneer zal hij nu eindelijk eens beseffen dat hij geen verstand van voetbal heeft?
Engelaar is inderdaad ook wel een leuke speler.quote:Op maandag 11 december 2006 10:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer zo'n fragiele speler. Ik ben wel gecharmeerd van Engelaar. Flinke fysiek en wel een redelijk scorend vermogen. Weet alleen niet hoe hij de stap zou maken naar de echte top.
Verder wel met je eens.quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ow en trouwens : Gio, Larsson en Kuyt te slecht voor Ajax? (Om er maar even een paar op te noemen) Dacht het niet..
Medunjanin is natuurlijk een heel wat serieuzere optie dan Buffel.quote:Op maandag 11 december 2006 11:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Medunjanin (wisselspeler bij Sparta) scoort 2 mooie goals en hij moet meteen naar Ajax?
Ik ben blij dat ik geen verstand van voetbal heb... Wie kwam met dit voorstel?
quote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Verder wel met je eens.
Maar ik zie het gewoon niet zitten in Gio.
Maakt als verdediger te veel fouten.
Voegt wat mij betreft (ervaring uitgezonderd) niets meer toe dan bijvoorbeeld Emanuelson.
Kuyt en Larsson zijn hele goede spelers, ik ben alleen erg benieuwd of ze bij Ajax passen.
Zat te wachten op een Feyenoorder die zou happen en inderdaad, het gebeurde.quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt onwaarschijnlijk hoog![]()
Jullie kijken altijd maar alleen naar mooie acties, terwijl je ook nuttige spelers (type Simons of Lucius) moet hebben in je team. Daar gaat Ajax keer op de keer de fout mee in. Als een speler niet minstens 5 scharen per wedstrijd laat zien, is ie volgens jullie 'niet goed genoeg'. Nu willen jullie Leo, maar kijk eens naar z'n rendement... De gemiddelde Heracles-spits doet het wat dat betreft beter.
Ow en trouwens : Gio, Larsson en Kuyt te slecht voor Ajax? (Om er maar even een paar op te noemen) Dacht het niet..
Nee, dan degraderen we.quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze Huntelaar laten gaan naar Man Utd?
Ik pleite Buffel ook niet als serieuze optie (daar is hij ook veel te duur voor), maar wat moeten we met 2 talentjes die het tot nu toe hun beloften niet inlossen (Leonardo meegerekend)? Laat ze dan een ervaren speler kopen die zich al heeft bewezen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Medunjanin is natuurlijk een heel wat serieuzere optie dan Buffel.
En dat Medunjanin nu niet lekker draait betekent niet dat hij nu opeens niet goed genoeg is.
Als AZ hem voor weinig wegdoet, zou ik het wel een kans willen geven.
Die jongen kan echt wel wat.
Niemand die Cruz noemt hequote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat heb ik met "velen" te maken?quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Gio als basisspeler van Barca minder vinden dan Urby slaat echt helemaal nergens op. Die gozer is top, en wordt door velen gezien als een van de vijf beste linksbacks van dit jaar.
Wat dat betreft ben ik het met je eens dat we nu vooral wat meer ervaring moeten inkopen, ipv talenten. Volgens mij heeft dit team nog niet genoeg Jaap Stams, en die hebben we juist wel nodig (een type Davids dus, als voorbeeld).quote:Op maandag 11 december 2006 11:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik pleite Buffel ook niet als serieuze optie (daar is hij ook veel te duur voor), maar wat moeten we met 2 talentjes die het tot nu toe hun beloften niet inlossen (Leonardo meegerekend)? Laat ze dan een ervaren speler kopen die zich al heeft bewezen.
Uiteraard, maar het kan toch ook beide.quote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het met je eens dat we nu vooral wat meer ervaring moeten inkopen, ipv talenten. Volgens mij heeft dit team nog niet genoeg Jaap Stams, en die hebben we juist wel nodig (een type Davids dus, als voorbeeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |