abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44313691
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef denthemen het volgende:
cziommer, zelfs toneelspelen kan hij niet! Wel respect voor Shota, eerst de échte fans bedanken en daarna het vak met gloryhunters
Het blijft een held idd.

Die 'ophef' dat AZ doorspeelde gaat mijns inziens nergens over, niks mis mee dat ze doorspeelden. Al denk ik wel dat Braamhaar had moeten fluiten voor een overtreding. Penalty op het laatst kan je ook over twijfelen, of het nou aangeschoten is of niet. Feit is wel dat het een doelpoging is. In feite zou je dus ook geen penalty moeten geven als iemand op de doellijn tegen z'n arm wordt geschoten van 5 meter ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44313720
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het blijft een held idd.

Die 'ophef' dat AZ doorspeelde gaat mijns inziens nergens over, niks mis mee dat ze doorspeelden. Al denk ik wel dat Braamhaar had moeten fluiten voor een overtreding. Penalty op het laatst kan je ook over twijfelen, of het nou aangeschoten is of niet. Feit is wel dat het een doelpoging is. In feite zou je dus ook geen penalty moeten geven als iemand op de doellijn tegen z'n arm wordt geschoten van 5 meter ...
Het is ook tegen Braamhaar gericht, AZ kan je niks aanrekenen
pi_44313759
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:15 schreef Jasza het volgende:

[..]

Het is ook tegen Braamhaar gericht, AZ kan je niks aanrekenen
Hoorde ik nou goed dat ze bij Talpa zeiden dat hij bij de overtreding van Huntelaar niks gezien had? !
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44313835
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hoorde ik nou goed dat ze bij Talpa zeiden dat hij bij de overtreding van Huntelaar niks gezien had? !
Dat zei die zelf
pi_44314102
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat zei die zelf
Geloofwaardigheid -1

Kan hij toch moeilijk volhouden met de beelden waarop je hem duidelijk ziet kijken naar die plek.
Mooi voor ons, want als hij het gezien heeft maar niet bestraft, kan KJH niet geschorst worden toch?
AFC Ajax
pi_44314361
Huntelaar kan niet geschorst worden .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44314480
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:32 schreef Panick het volgende:
Ik denk ook dat het niet gebeurd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 10 december 2006 @ 22:39:01 #108
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_44314577
Ik snap niet dat Ten Cate niet met Huntelaar in gesprek gaat. Hij doet al het hele seizoen zo irritant.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  zondag 10 december 2006 @ 22:40:06 #109
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44314615
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:32 schreef Panick het volgende:
Hoezo niet? Braamhaar zegt dat hij het niet gezien heeft, er is geen kaart gegeven. Dus denk dat dit wel naar de tuchtcommissie gaat...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_44314722
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.

Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.

Tis dat ik je alleen van die slijm-posts bij Izzy's fobo ken, anders had ik je gevraagd wie jij nou opeens weer bent . Kom op zeg, wat een enthousiasme voor Ajax heb jij.
pi_44314767
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Hoezo niet? Braamhaar zegt dat hij het niet gezien heeft, er is geen kaart gegeven. Dus denk dat dit wel naar de tuchtcommissie gaat...
Ik denk dat Braamhaar het wel heeft gezien, maar dat nu niet durft toe te geven omdat hij achteraf zag dat het inderdaad een smeriger overtreding was dan hij eigenlijk dacht. Hij durft zijn fout daarin niet toe te geven, en laat het nu dus lekker over aan de tuchtcommissie. Gevolg: hij blijft erbuiten en KJH wordt gestraft.

Fucking mietje.
  zondag 10 december 2006 @ 22:47:11 #112
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44314850
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik denk dat Braamhaar het wel heeft gezien, maar dat nu niet durft toe te geven omdat hij achteraf zag dat het inderdaad een smeriger overtreding was dan hij eigenlijk dacht. Hij durft zijn fout daarin niet toe te geven, en laat het nu dus lekker over aan de tuchtcommissie. Gevolg: hij blijft erbuiten en KJH wordt gestraft.

Fucking mietje.
Ach, als KJH gestraft zou worden zou het meer dan terecht zijn..
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_44314919
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dat wel. Helaas.
pi_44315046
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Als die mof het niet zo overdrijft misschien wel. Nu leek het erger dan het was.
  zondag 10 december 2006 @ 22:53:42 #115
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44315066
Was er nog nieuws over Ajax bij Studio Voetbal?
Jawel, je keek.
pi_44315125
Mwah, ik vond het niet zo heel zwaar allemaal. Natuurlijk is het niet slim om z'n been uit te steken, maar die Cziommer komt ook wel als een blinde mongool aanrennen en Huntelaar wil in eerste instantie gewoon de bal afschermen en haalt dan lichtjes door. Doordat Cziommer daarna voor een Oscar-nominatie gaat lijkt het allemaal heel wat.

Vreemd dat je op Talpa niks zag van die gele kaart toen Huntelaar doorgebroken was en dat er ook nauwelijks werd gesproken over die smerige overtreding op Huntelaar (natrappen) door Opdam in blessuretijd.
pi_44315129
Wat VoreG zegt en dat andere clubs hem dan willen hebben is niet meer dan logisch hoor.
pi_44315468
Talpa

Wanneer kunnen de rechten weer naar de NOS?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 10 december 2006 @ 23:19:54 #119
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44315857
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:06 schreef Black-Death het volgende:
Talpa

Wanneer kunnen de rechten weer naar de NOS?
Dat programma bij Talpa kan mij echt niet boeien, maar bij de NOS irriteert Bos mij enorm.
Lood om oud ijzer wat mij betreft
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44316394
Feit blijft dat Ajax het nog erg moeilijk gaat krijgen dit seizoen . Zoals PSV nu speelt, is het alleen via een dip van die boeren nog mogelijk 1e te worden. Maar gezien de manier waarop PSV hun wedstrijden blijft winnen, ben ik niet hoopvol.
  zondag 10 december 2006 @ 23:41:11 #121
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44316425
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:19 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat programma bij Talpa kan mij echt niet boeien, maar bij de NOS irriteert Bos mij enorm.
Bos? Borst bedoel je?
Jawel, je keek.
pi_44316438
PSV in een dip is nog altijd 3 klassen hoger dan Ajax in een goede periode.

Wéér kampioen!

"3 maal is scheepsrecht"

Groeten vanuit het zuiden.
pi_44316552
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef RalfDeWolf het volgende:

Wéér kampioen!

"3 maal is scheepsrecht"

Zo en nu weer oprotten, kneus.
pi_44316580
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef RalfDeWolf het volgende:

Wéér kampioen!

"3 maal is scheepsrecht"

pi_44316592
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:19 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Vind dat programma op zondagavond wel relaxed bij Talpa maargoed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')