Het blijft een held idd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef denthemen het volgende:
cziommer, zelfs toneelspelen kan hij niet! Wel respect voor Shota, eerst de échte fans bedanken en daarna het vak met gloryhunters
Het is ook tegen Braamhaar gericht, AZ kan je niks aanrekenenquote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het blijft een held idd.
Die 'ophef' dat AZ doorspeelde gaat mijns inziens nergens over, niks mis mee dat ze doorspeelden. Al denk ik wel dat Braamhaar had moeten fluiten voor een overtreding. Penalty op het laatst kan je ook over twijfelen, of het nou aangeschoten is of niet. Feit is wel dat het een doelpoging is. In feite zou je dus ook geen penalty moeten geven als iemand op de doellijn tegen z'n arm wordt geschoten van 5 meter ...
Hoorde ik nou goed dat ze bij Talpa zeiden dat hij bij de overtreding van Huntelaar niks gezien had?quote:Op zondag 10 december 2006 22:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is ook tegen Braamhaar gericht, AZ kan je niks aanrekenen
Dat zei die zelfquote:Op zondag 10 december 2006 22:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoorde ik nou goed dat ze bij Talpa zeiden dat hij bij de overtreding van Huntelaar niks gezien had?!
Geloofwaardigheid -1quote:
Hoezo niet? Braamhaar zegt dat hij het niet gezien heeft, er is geen kaart gegeven. Dus denk dat dit wel naar de tuchtcommissie gaat...quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.
Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.
Ik denk dat Braamhaar het wel heeft gezien, maar dat nu niet durft toe te geven omdat hij achteraf zag dat het inderdaad een smeriger overtreding was dan hij eigenlijk dacht. Hij durft zijn fout daarin niet toe te geven, en laat het nu dus lekker over aan de tuchtcommissie. Gevolg: hij blijft erbuiten en KJH wordt gestraft.quote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hoezo niet? Braamhaar zegt dat hij het niet gezien heeft, er is geen kaart gegeven. Dus denk dat dit wel naar de tuchtcommissie gaat...
Ach, als KJH gestraft zou worden zou het meer dan terecht zijn..quote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Braamhaar het wel heeft gezien, maar dat nu niet durft toe te geven omdat hij achteraf zag dat het inderdaad een smeriger overtreding was dan hij eigenlijk dacht. Hij durft zijn fout daarin niet toe te geven, en laat het nu dus lekker over aan de tuchtcommissie. Gevolg: hij blijft erbuiten en KJH wordt gestraft.
Fucking mietje.
Dat wel. Helaas.quote:Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, als KJH gestraft zou worden zou het meer dan terecht zijn..
Als die mof het niet zo overdrijft misschien wel. Nu leek het erger dan het was.quote:Op zondag 10 december 2006 22:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, als KJH gestraft zou worden zou het meer dan terecht zijn..
Dat programma bij Talpa kan mij echt niet boeien, maar bij de NOS irriteert Bos mij enorm.quote:Op zondag 10 december 2006 23:06 schreef Black-Death het volgende:
Talpa![]()
Wanneer kunnen de rechten weer naar de NOS?
Bos? Borst bedoel je?quote:Op zondag 10 december 2006 23:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat programma bij Talpa kan mij echt niet boeien, maar bij de NOS irriteert Bos mij enorm.
Lood om oud ijzer wat mij betreft
Zo en nu weer oprotten, kneus.quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef RalfDeWolf het volgende:
PSV in een dip is nog altijd 3 klassen hoger dan Ajax in een goede periode.
Wéér kampioen!![]()
"3 maal is scheepsrecht"
Groeten vanuit het zuiden.![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef RalfDeWolf het volgende:
PSV in een dip is nog altijd 3 klassen hoger dan Ajax in een goede periode.
Wéér kampioen!![]()
"3 maal is scheepsrecht"
Groeten vanuit het zuiden.![]()
Vind dat programma op zondagavond wel relaxed bij Talpa maargoedquote:Op zondag 10 december 2006 23:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat programma bij Talpa kan mij echt niet boeien, maar bij de NOS irriteert Bos mij enorm.
Lood om oud ijzer wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |