Ik ben trots op alle Ajaciedenquote:Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan niet, wees jij dan maar trots op zo´n spits.![]()
Jij laat wel goed zien hoever we afgezakt zijn. Lees nou eens:quote:Op zondag 10 december 2006 18:18 schreef twi het volgende:
Ik vond Babel anders prima spelen vandaagHij liet wat ballen van z'n voet springen, maar die hield 'ie vandaag in bezit, waar ze normaal gesproken over de zijlijn gaan of afgepakt worden door de tegenstander
Dan nog, mensen maken foutenquote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stel nou dat huntelaar een gevalletje bouaouzan had veroorzaakt bij cziommer dan?
Ik kots nog steeds op die kutkneus van een bouaouzanquote:
Pff jij bent echt een kneus hequote:Op zondag 10 december 2006 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kots nog steeds op die kutkneus van een bouaouzanOverigens vind ik het wel netjes dat je nog steeds trots bent op maduro
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..quote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff jij bent echt een kneus he![]()
Jou moet ik echt niet naast me hebben bij Ajax denk ik, dan krijg je wat klappen op je kop![]()
hahaha ik begin al te trillenquote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff jij bent echt een kneus he![]()
Jou moet ik echt niet naast me hebben bij Ajax denk ik, dan krijg je wat klappen op je kop![]()
jij met je feyenoord bent nog altijd een grotere kneusquote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..
Mooi toch. Is ook een van de mooie aspecten van het spelletje. Morgen even het krantje en dan op school/werk weer.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rent 1 v/d 2 dan weg..
Jouw avatar, ik word gewoon boos als ik er naar kijk, zo triestquote:Op zondag 10 december 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahaha ik begin al te trillen, overigens is het niet erg om kritiek te hebben op je club hoor, knuffelen geloof ik niet echt in.
Azquote:
Toptalent Ben Rienstra (16) stopt bij Ajax
Zondag 10 december, door SP, Amsterdam, 17.55u GMT+01.00, Redactie AS
Ajax B1-speler Ben Rienstra is gestopt met voetballen bij de Ajax-jeugd. De middenvelder uit Akersloot nam zijn besluit vermoedelijk na een akkefietje met trainer Bryan Roy.
Het vertrek van Rienstra is zeer opmerkelijk, aangezien hij goldt als een van de grootste talenten uit de opleiding. Bovendien was hij vaste waarde bij de selecties van Oranje onder 15, Onder 16 en Onder 17.
Rienstra speelde sinds de E2 van Ajax. Ajax had veel vertrouwen in hem, gezien het feit dat hij een aantal jaar vervroegd werd doorgeschoven naar een hoger elftal. Dit seizoen was hij aanvoerder van de B1.
Volgens de geruchten heeft de technisch directeur van AZ, Marcel Brands, al een gesprek gehad met Rienstra aangaande een eventueel contract bij de Alkmaarse club.
Wat een tyfusclub is dat ook. Alles waar ex- Ajax voorstaat moeten ze hebben. Bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |