goedzoooquote:Op zondag 10 december 2006 15:08 schreef gateh het volgende:
net gestopt, rookte een pakje kent(barclays) per week. ben al zo een 3 weken gestopt
Het ging al fout bij 'Koninklijke Vlaamse Academie van België voor Wetenschappen en Kunsten (KVAB).'. Leg mij trouwens eens uit hoe een kunstmatig vervaardig radioactief deeltje in een sigaret terechtkomt, en wat de tabaksindustrie erbij te baten heeft om dit er intentionteel aan toe te voegen? Kortom, wat een onzinquote:Op donderdag 14 december 2006 21:27 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn vriendin mailde dit naar mij, zij is mega anti roken...
[..]
Ik schrok me rot... Moest even een peukie vatten
Ik heb daar tegenwoordig andere dingen voor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:06 schreef slindenau het volgende:
Dat lijkt mij gewoon heel saai, echt ontspannen en even weg van deze wereld is er dan niet bij...
Ben je inmiddels al dood?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:19 schreef alsem het volgende:
ik smoke 2 pakjes javaanse jongens zwaar per dag, al 10 jaar lang.. daarbij rook ik ook nog gemiddeld 3 gram wiet per dag.
Hehe, good for you!!quote:Op zondag 17 december 2006 18:54 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb daar tegenwoordig andere dingen voor.![]()
Muziek wordt veel intenser, vooral sfeermuziek (Tool)quote:
Goed doorzetten !!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:32 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben vorige week begonnen met roken. Bevalt goed tot nu toe. Eerst viel ik nog al eens flauw als ik er een paar achter mekaar had gerookt maar dat is nu weg, net als het hoesten. Ik begin me nu ook al lekker relaxed te voelen soms als ik rook.
Whehequote:Op dinsdag 19 december 2006 02:32 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben vorige week begonnen met roken. Bevalt goed tot nu toe. Eerst viel ik nog al eens flauw als ik er een paar achter mekaar had gerookt maar dat is nu weg, net als het hoesten. Ik begin me nu ook al lekker relaxed te voelen soms als ik rook.
Eerder blowde ik dag in dag uit, toen ben ik gaan minderen en daarna een half jaar niet geblowd en nu doe ik het af en toe als ik zin heb, maar na een paar hijsjes zit ik debiel voor me uit te staren, dus het effect gaat erbij mij niet echt op vooruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:58 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Muziek wordt veel intenser, vooral sfeermuziek (Tool)
me 2, geen sigaretten, alleen drugsEn dan nog maar een paar keer per maand. Als je dagelijks blowt wordt je er op een gegeven moment alleen maar suf van, je went er namelijk wel aan en dat vermindert het effect.
Dat is toch het effect LOLquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:51 schreef covie het volgende:
[..]maar na een paar hijsjes zit ik debiel voor me uit te staren, dus het effect gaat erbij mij niet echt op vooruit![]()
Nee hoor het heeft veel voordelen. Mijn vrienden nemen me nu serieuzer, en ik de de meisjes ook al meer naar me kijken.quote:
Je taalvermogen gaat al wel achteruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:50 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nee hoor het heeft veel voordelen. Mijn vrienden nemen me nu serieuzer, en ik de de meisjes ook al meer naar me kijken.![]()
Schijnbaar na veel blowen wel jaquote:
Ik voel haast een nieuw topic opkomen: "in welke staat van verpulping heb jij je hersens al geblowd?"quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:09 schreef covie het volgende:
[..]
Schijnbaar na veel blowen wel ja![]()
Aan het begin was veel leuker, ene half uur zitten lachen zonder dat je weet waarom![]()
Zo heb ik eens een aansteker gekocht, zegt die man: Dat wordt dan 1 euro 5 alstublieft.
Heb ik heb zeker 10 minuten uitgelachen... en dan echt heel hard, waarbij je het gevoel krijgt dat je nooit meer kan stoppen met lachen, omdat ik het zo een raar bedrag vond...![]()
![]()
moet dan eigenlijk gebowld zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:48 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik voel haast een nieuw topic opkomen: "in welke staat van verpulping heb jij je hersens al geblowd?"
Wat dat betreft is blowen wel beter ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:48 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik voel haast een nieuw topic opkomen: "in welke staat van verpulping heb jij je hersens al geblowd?"
Over de voor en nadelen van overmatig gebruik.
Overigens moet ik wel zeggen dat de wiet steeds sterker wordt. Als ik ga halen is het bij steeds dezelfde coffeeshop die een constante kwaliteit, niet zo sterke ecowiet heeft. Als ik het allerbeste wat ze hebben oprook, lig ik heel de avond kansloos op de bank. Met wat minder komt ook (na de grote sterretjespiek) de creativiteit om de hoek kijken.
Ook nog zo iets, altijd een kladblok en een pen op tafel. Een idee voor een column is zo geboren
En dat in ONZquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:56 schreef slindenau het volgende:
Zijn we hier nu serieus aan het discussieren over cannabis?
Ik raad het je niet aan om vaker te gaan blowen maarja ik ben je moeder nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:56 schreef slindenau het volgende:
Zijn we hier nu serieus aan het discussieren over cannabis?
Zelf heb ik gelukkig nog geen last van gewenningsverschijnselen of een duf gevoel na een joint...maar ik rook het wonderlijcke kruid dan ook pas 1.5~2 jaar, en dan hooguit 1x per maand ofzo. Maar dat zal in 2007 wel iets vaker worden, aangezien mn oogst dan droog is![]()
![]()
.
Niet vaker dan 1 x per maand.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:07 schreef covie het volgende:
[..]
Ik raad het je niet aan om vaker te gaan blowen maarja ik ben je moeder niet![]()
Tsjah dat kan je doen, maar bij mij persoonlijk werkte dat niet echt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet vaker dan 1 x per maand.. Damn das weinig.
. Maarja is eigen keuze, verstandig als je dat doet.
. Maar mits geld toch het liefste wel paar keer per week of 1 per dag. Wil niet te veel per dag...
1 per dag...omg, daar word je inderdaad niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet vaker dan 1 x per maand.. Damn das weinig.
. Maarja is eigen keuze, verstandig als je dat doet.
. Maar mits geld toch het liefste wel paar keer per week of 1 per dag. Wil niet te veel per dag...
Ik ben veulst te cool om niet te rokenquote:
Oh juist wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
1 per dag...omg, daar word je inderdaad niet vrolijk van!
Had ik ook.quote:Zelf heb ik als absoluut maximum een per week
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga niet toegeven aan een verslaving. Dan gaat het fout. Als ik geen zin heb om te blowen blow ik wel vaker een week of langer niet..
Die is duidelijk definitief gestopt met roken 14.gifquote:Op donderdag 21 december 2006 00:19 schreef Brechtje het volgende:
Kijk hem schrikken.
Waar is zijn kin in dat troepje nou gebleven.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die is duidelijk definitief gestopt met roken 14.gif
Links en rechts denk ikquote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waar is zijn kin in dat troepje nou gebleven.!
Waarschijnlijk kleeft er een deel aan het plafond, rechts van de lamp.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waar is zijn kin in dat troepje nou gebleven.!
Ik zie nix meerquote:Op donderdag 21 december 2006 00:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zie ik nou 2 tanden daaro onder?
Snel, post een tubgirl om d'r terug te pakkenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef Brechtje het volgende:
Tering Snakey.
Je kan de pest krijgen. Policy geldt ook voor jou.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef Brechtje het volgende:
Tering Snakey.
Brechtje een banquote:Op donderdag 21 december 2006 00:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan de pest krijgen. Policy geldt ook voor jou.![]()
Heeft ze zich al 20 keer aan en afgemeld?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik ben weer blij, brechtje op MSN
Niet vergeten een [x] voor je naam te zetten.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft ze zich al 20 keer aan en afgemeld?
quote:Brechtje, de policy qua schokkende en ranzige plaatjes.. die is nog altijd hetzelfde.
48 uur.
rottenappels.comquote:
Je moet wel je respect tonen voor zoiets verschrikkelijks.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Brechtje (L)(K) Ik heb een ban [afbeelding] heeft zich aangemeld.
Doe eens RIP aan de nabestaanden johquote:Op donderdag 21 december 2006 00:46 schreef slindenau het volgende:
Hihi, wat keuning allemaal. Maar waarschijnlijk ken ik het plaatje wel.
Zo heul schokkend is die toch niet
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:48 schreef slindenau het volgende:
Ken ik die dan?
Start een handtekening actie dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |