geeft maar aan hoe groot Ajax isquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Braamhaar, loser..
En JA dit was namelijk een overtreding van STAM die hij wegwuift.
Die man is gewoon een 1ste klas idioot..
goedmakertjequote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Braamhaar, loser..
En JA dit was namelijk een overtreding van STAM die hij wegwuift.
Die man is gewoon een 1ste klas idioot..
Hmm slechte transfers dus ?quote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, vrijwel heel az is ex-ajax
Leuk dat scheidsrechters wedstrijden steeds meer beinvloeden, nu ook weer in nadeel van beide ploegen. Zowel Ajax als AZ zijn al een paar keer flink genaaid.quote:
Heitingaquote:Op zondag 10 december 2006 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
Sjonge wat een kans voor Heitinga...
Speelt nog niet eens zo slecht vind ik..quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 13:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja jongens, het ligt weer aan de scheidsGaan de spelers hem nu weer uitschelden?
LE-ZEN.quote:Op zondag 10 december 2006 13:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja jongens, het ligt weer aan de scheidsGaan de spelers hem nu weer uitschelden?
Tuurlijkquote:Op zondag 10 december 2006 13:54 schreef Malibu-06 het volgende:
lezen?quote:Op zondag 10 december 2006 13:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Die gaan eraan.quote:
verschil tussen en Ajax en PSV is dit jaar dan ook wel de keeper eigenlijkquote:
zoals ik al zei is het mentaal erg dramatisch.... misschien eens een mental-coach inhurenquote:Op zondag 10 december 2006 13:55 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. het zakt weer compleet in elkaar bij Ajax...
En het feit dat PSV niet uit rare pauperts bestaatquote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
verschil tussen en Ajax en PSV is dit jaar dan ook wel de keeper eigenlijk
Ach nee, man, psv geeft nooit iets weg, scoort gewoon 2 goals en wint.quote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
wat een onzinquote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
daar kan ik het niet anders dan mee eens zijn helaas....quote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef StarGazer het volgende:
Maak die 2-2 dan verdomme!
Ik heb die Stekelenburg nooit echt wat gevonden.. Maar wanneer van der Sar stopt bij het NL's elftal heeft van Basten ook een keepersprobleem.....quote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef RayMania het volgende:
Ik vind dat Gentenaar nu een kans moet krijgen. Stekelenburg maakt teveel blunders, tegen Groningen ook al.
Gomes pakt punten en Steek verliest ze... da's een feitquote:
AZquote:Op zondag 10 december 2006 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
Nederlands voetbal tegenwoordig:
Aanvallende ploegen worden constant afgestraft door counters of doodspelmomenten. Begint zo ongeveer op Portugal te lijken hier...
Ja PSV heeft ook helemaal niet meer dan Ajax gescoord ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als dit Ajax een Gomes op doel had gehad dan had dit team meer vetrouwen opgebouwd en was er veel minder gepruts door een beschadigd zelfvertrouwen geweest.quote:Op zondag 10 december 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach nee, man, psv geeft nooit iets weg, scoort gewoon 2 goals en wint.
ook al spelen ze slecht winnen ze gewoon... Ajax prutst weer...
AZ deze wedstrijdquote:
3-2quote:Op zondag 10 december 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
na het nieuws 2-2? of 1-3?
Wat meen ie daquote:
Waarom is de scheids toch altijd de schuldige als jullie weer eens verliezen?quote:Op zondag 10 december 2006 13:53 schreef Robocock het volgende:
Het is toch niet te gelovenDat je vooraf al weet dat die KKscheids de hoofdrol gaat krijgen.
![]()
Het verschil is dat Ajax uit egoistische kindjes bestaat en PSV uit een team met topspelers.quote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mooi, de Mul deed niet veel goed meer in de tweede helft.quote:Op zondag 10 december 2006 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Mitea voor de Mul.
In wedstrijden waarin PSV het moeilijk had zoals uit bij Ajax en uit bij Groningen zorgde Gomes er toch vooral voor dat ze in de wedstrijd bleven.... dat heb ik Stekelenburg nog niet zien doen helaasquote:Op zondag 10 december 2006 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja PSV heeft ook helemaal niet meer dan Ajax gescoord ofzoEn PSV speelt ook wel ietsjes slimmer dan Ajax.
alleen laten we niet alles op Steek gooien,de mensen die de goals maken staan we absurd vrij,en alle ballen mogen zo ons strafschopgebied in komen.quote:Op zondag 10 december 2006 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gomes pakt punten en Steek verliest ze... da's een feit
dat was altied een spandoek bie psv :hihi:quote:
piep piep hoi, piep hoi!! Calimero-syndroom in A'damquote:Op zondag 10 december 2006 13:59 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Waarom is de scheids toch altijd de schuldige als jullie weer eens verliezen?:):)
oow :giggle:quote:Op zondag 10 december 2006 14:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat was altied een spandoek bie psv :hihi:
Stekelenburg heeft ook wedstrijden gehad waarin hij Ajax in de wedstrijd hield. Dit is echt weer van dat achterlijke gezeik op het moment dat hij een foutje maakt. Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 10 december 2006 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In wedstrijden waarin PSV het moeilijk had zoals uit bij Ajax en uit bij Groningen zorgde Gomes er toch vooral voor dat ze in de wedstrijd bleven.... dat heb ik Stekelenburg nog niet zien doen helaas
Mee eens.quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax verliest vandaag het kampioenschap als het zo blijft, das zeker.
Tuurlijk, je zal mij nergens horen ontkennen dat Gomes belangrijk is voor PSV. Hij heeft in verschillende wedstrijden cruciale reddingen gemaakt dat PSV op de been hield. Maar het verschil tussen Ajax en PSV zit em niet in slechts 1 factor.quote:Op zondag 10 december 2006 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In wedstrijden waarin PSV het moeilijk had zoals uit bij Ajax en uit bij Groningen zorgde Gomes er toch vooral voor dat ze in de wedstrijd bleven.... dat heb ik Stekelenburg nog niet zien doen helaas
Plekken 2 t/m 5 boeit echt niet, de volgorde danquote:Op zondag 10 december 2006 14:00 schreef waterreus23 het volgende:
Als de stand 1-2 blijft:
1. PSV 16-43
2. AZ 16-38
3. Ajax 16-34
4. Feyenoord 16-32
jawel, Feyenoord heeft Ajax in het zicht
Goede nuance.quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft ook wedstrijden gehad waarin hij Ajax in de wedstrijd hield. Dit is echt weer van dat achterlijke gezeik op het moment dat hij een foutje maakt. Echt te belachelijk voor woorden.
quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft ook wedstrijden gehad waarin hij Ajax in de wedstrijd hield. Dit is echt weer van dat achterlijke gezeik op het moment dat hij een foutje maakt. Echt te belachelijk voor woorden.
Al zo diep gezakt?quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Plekken 2 t/m 5 boeit echt niet, de volgorde dan.
Gisteren al gedaanquote:Op zondag 10 december 2006 14:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Wanneer gaan jullie met witte zakdoekjes zwaaien jongens?
nee idd :/quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ajax krijgt het toch weer voor elkaar als #5 of zo de playoffs en dan de championsleague te halenquote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 december 2006 14:02 schreef StarGazer het volgende:
En weer geen kampioen, lalalalalala !!!!
De debielen onder ons Ajacieden vast wel weer.quote:Op zondag 10 december 2006 14:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Wanneer gaan jullie met witte zakdoekjes zwaaien jongens?
Nee, maar heel Ajax moet zich doodschamen dat wij met zo'n team nog in jullie buurt komen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:
Kloptquote:Op zondag 10 december 2006 14:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, maar heel Ajax moet zich doodschamen dat wij met zo'n team nog in jullie buurt komen.
Dat laatstequote:Op zondag 10 december 2006 14:03 schreef jde_kok het volgende:
Wat zijn de joden toch altijd lekker optimistisch, er is nog een half seizoen te spelen hoor.
Of is PSV dan echt te sterk?
Klopt ja.quote:Op zondag 10 december 2006 14:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, maar heel Ajax moet zich doodschamen dat wij met zo'n team nog in jullie buurt komen.
Ik ben meer jaloers op Gomes en Cocuquote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn jullie al jaloers dat wij Koeman hebben?
Neuh, die doet gewoon wat Hiddink hem verteld heeft..quote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Met Koeman werden we tenminste wél kampioenquote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
ja jongen,ik mis hem echt......quote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 14:03 schreef StarGazer het volgende:
Ga eens voetballen!
Na Groningen uit denk ik echt het laatste. Als je zo verschrikkelijk kut kan spelen en zoveel kansen tegen kan krijgen waarna je nog met 2-0 van het veld af loopt, dan heb je het geluk van de kampioen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:03 schreef jde_kok het volgende:
Wat zijn de joden toch altijd lekker optimistisch, er is nog een half seizoen te spelen hoor.
Of is PSV dan echt te sterk?
Koeman profiteert nu nog van de erfenis van Hiddink... geef hem nog een paar maanden en het is kapotquote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat het grootste verschil tussen Ajax en PSV niet het voetballen is, maar de instelling van de tegenstander.quote:Op zondag 10 december 2006 14:05 schreef Eilanden het volgende:
Een van de verschillen met PSV is ook dat zij wel aanvallers hebben die regelmatig blijven scoren
quote:Op zondag 10 december 2006 14:05 schreef endr0me het volgende:
Haha Huntelaar duwt Jaliens.. had niet mogen tellen..
quote:Op zondag 10 december 2006 14:06 schreef Cheiron het volgende:
Jammer dat Sopcast beeld geeft alsof ik LSD heb geslikt..
die quote ik ffquote:Op zondag 10 december 2006 14:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Rosenberg maakt de 3-2 mark my words!!!
Idd, bij mijzelf ook hoorquote:Op zondag 10 december 2006 14:07 schreef RayMania het volgende:
Grappig al die stemmingswisselingen hier.
Die Jaliens leek me te worden geduwd door Klaas.quote:
Hij is nog niet helemaal fit... wel een acceptabele zetquote:
Zag je de duw die eraan vooraf ging?quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 14:09 schreef StarGazer het volgende:
AJAX!!!!!!!
Neuh. PSV is Nederland ontgroeidquote:Op zondag 10 december 2006 14:08 schreef Romanticguy het volgende:
En de concurrentie zakt verder weg...
Mwa, met Tardelli, Mendez, Da Costa en Salcido heeft ie toch geen nieuwe Bob Peeters / Tom Soetaers binnengehaald. Als ie dikke Theo maar in Arnhem laat.quote:Op zondag 10 december 2006 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Koeman profiteert nu nog van de erfenis van Hiddink... geef hem nog een paar maanden en het is kapot
Dat vind ik dan weer een erg boude uitspraak als PSV'er zijnde...quote:
2e rondequote:
beetje overdrijven mag tochquote:Op zondag 10 december 2006 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een erg boude uitspraak als PSV'er zijnde...
Hij keer er naar man!!! was ZO duidelijk te zien..quote:
Ach des te meer reden om te zeiken.quote:Op zondag 10 december 2006 14:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Nu niet meer janken over de scheids jongens
Net als die 1-1 zeker?quote:Op zondag 10 december 2006 14:12 schreef Schimpie het volgende:
Benieuwd of dit ook vanavond op Talpa komt.
Die idioot moet een levenslang stadionverbod krijgen bij elke club. Wat een rasdebiel..quote:Op zondag 10 december 2006 14:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
braamhaar mag echt geen toppers meer fluiten.
Ik mag het hopenquote:Op zondag 10 december 2006 14:12 schreef borisz het volgende:
Dat wordt een onderzoek
Braamhaar fluit dramatisch, tegen Ajax, tegen AZ.quote:Op zondag 10 december 2006 14:12 schreef jde_kok het volgende:
Ik dacht dat de scheids in het voordeel van AZ floot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |