Denk vaak een kwestie van je kent het of niet. Venlo zag ik ook direct doordat ik er regelmatig kom.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:58 schreef SlagerKorrel het volgende:
Kennen jullie (de mensen die bijna ålles binnen enkele minuten weten) gewoon heel NL uit je hoofd?? Zijn jullie reizende vertegenwoordigers?? Die continu naar links en rechts kijken als je in je auto zit?
Of ken je heel Google Earth uit je hoofd? Zijn jullie werkloos? Heb je een beeldscherm waar NL in detail in één keer compleet op past?
Nee serieus, hoe kan je twee kruizende wegen zo snel als A67herkennen??? En al die andere opgaves... Ik volg het spel nu een tijdje en kom er gewoon met geen speld tussen; zodra ik GE heb opgestart is het antwoord al gegeven.
(Eén keer heb ik heel Zeeland uitgekamd, bleek het Texel te zijn...)
(De huidige opgave ontgaat me ook compleet trouwens.)
Nop, maar je zit wel in het goede deel van het land te zoekenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stadion Tilburg?
Ja, goed bezig! Had niet specifiek gevraagd om naam v.h. stadion.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:22 schreef _krizip_ het volgende:
Stadion in Waalwijk it is..
Dat was ook het eerste waar ik ging zoekenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zendmast Lopik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |