http://www.gamerankings.com/itemrankings/ItemMessageDetails.asp?itemid=928519&topicid=92664quote:"The Legend of Zelda: Twilight Princess is a major disappointment. The Wii controls feel tacked on, and the sound effects coming from the Wiimote speaker sound awful. The game is also very repetitive, and there aren't many things to do. Often times you'll find yourself pushing yourself through the game just because you feel like you're obligated to finish it, due to this game's hype. Even if you own a Wii, don't bother with this game."
make it bit more fleshed out and I will approve it.
Nou ja ik had mn Wii al rond 3 of 4 december besteld, dus toen wist ik niet dat ie nu nog zo makkelijk verkrijgbaar zou zijn..quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen vragen
Ik heb nu de Wiimote, en die doet het icm met mijn Mac ! nu nog een Wii zien te vinden...
Vanuit nijmegen>? ik heb morgen net iets te weinig tijd om op en neer te gaan...quote:Op zondag 10 december 2006 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nou ja ik had mn Wii al rond 3 of 4 december besteld, dus toen wist ik niet dat ie nu nog zo makkelijk verkrijgbaar zou zijn..
En die Wii, is Eindhoven te ver voor je?
Ik had hem toch meegenomen. Waren het geen lege dozen maarf the real thing ? lijkt me nl zeer onwaarschijnlijk aangezien de aantallen die intertoys krijgt niet bijster hoog waren en de mediamarkt eindhoven ze in de vrije verkoop heeft verkocht waarbij zeeeeer veel gegadigden waren.quote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef Lemming22 het volgende:
Nou lekker is dat dan... Heb je de Wii op internet besteld omdat je verwacht dat ie nergens meer te krijgen is, en dan komt ie (misschien) over een week binnen, loop ik vandaag de intertoys in Eindhoven binnen (Heuvelgalerie), staan er daar nog zeker 3 of 4 Wii's naar me te roepen: "koop me, koop me dan". Shit!![]()
Dus als er iemanmd nog een Wii zoekt: Intertoys Heuvelgalerie Eindhoven had er vanmiddag nog staan. (En ik neem aan dat die niet gereserveerd zijn als ze nog in de rekken staan).
Ik heb er niet aan gevoeld of er iets in zat, dus het kan dat ze leeg waren, maar welke winkelier zet lege dozen in zijn winkel? Het waren op de bovenste plank in ieder geval de dozen zoals ik ze hier in de Wii-topicreeks op fotos heb zien staan. Op de onderste plank stonden nog andere Wii-dozen met 8 december erop. Dat leken mij meer promotiedozen. En meenemen was geen optie, aangezien ik als arme student geen 250 euro meer op mijn rekening heb staanquote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef harley het volgende:
[..]
Ik had hem toch meegenomen. Waren het geen lege dozen maarf the real thing ? lijkt me nl zeer onwaarschijnlijk aangezien de aantallen die intertoys krijgt niet bijster hoog waren en de mediamarkt eindhoven ze in de vrije verkoop heeft verkocht waarbij zeeeeer veel gegadigden waren.
Desalnietemin bel ik morgenmiddag wel ff op. (en als we dat nou niet allemaal doen maar mij gewoon mijn wii gunnen heb ik nog een kansje ook nog !)
quote:Op zondag 10 december 2006 16:02 schreef Oksel het volgende:
Gaat de LED ook branden tijdens het gamen als je een bericht krijgt?
Voor zover ik kan zien, gaat de Wii niet online terwijl je aan het spelen bent, dus zul je ook geen berichten ontvangen tijdens het spelen. Hoewel dit voor spellen met online mogelijkheden wellicht anders zal zijn.quote:Op zondag 10 december 2006 19:19 schreef Khadgar het volgende:
Weet je ik vind dat mailtjes ontvangen terwijl je bezig bent helemaal niet zoveel toevoegen. Het impliceert dat je niet alle processorkracht gebruikt voor je game en dat is gewoon zonde.
Mijn Wii is ook al twee keer 'gecrashed'. Een keer bij het op stand by zetten, en de andere keer bij het terugkeren naar het hoofdmenu vanuit het Mii channel. In beide gevallen bleef m'n scherm zwart, maar bleef het power LEDje groen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn Wii Winkelkanaal scherm bleef net zwart. En toen kon ik het ding even aan en uit zetten. Beetje raar (ik heb al 2 virtual console games gekocht).
Geen Full HD, kost alweergauw zo'n 2000 euroquote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Stylish teeveetje...Full HD? Naam? Prijs?
![]()
3 Banenquote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Je hebt geld teveel of hoe zit dat?![]()
*checkt profiel
... Ziet er uit als student, net als ik 1e jaars waarschijnlijk. Hoe kom je aan het geld jongen? Ik had er al moeite mee een 'gewone' breedbeeld van 200 euro (2e hands) te betalen, waar ook nog eens de Wii bij kwam.
Een HDTv kost minstens 1000 euro, toch?
Hij is wel HD ready hoorquote:Op zondag 10 december 2006 17:10 schreef RipCore het volgende:
Volgens mij is dat geen HD tv, 'gewoon' een mooie LCD'ert.. (vriend van me heeft soortgelijke tv, is ook student)
Dat kan ook nietquote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef _GdR_ het volgende:
mja ik heb mn nummer in mn sig gezet. en nog niemand heeft me gemaild.
Lezen misschien?quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef _GdR_ het volgende:
(hoe moet ik mn nummer in de wiki krijgen eigenlijk?)
omdat het emailadres w+code+@wii.com isquote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan ook niet
Jij moet een emailadres eerst toevoegen om wat te kunnen ontvangen
[..]
aha. zal ik is gaan doen dan. :pquote:Lezen misschien?
http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummer
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 10 december 2006 23:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omdat het emailadres w+code+@wii.com is
en als iemand me wil toevoegen dan reply ik er wel op hoor.
is dat zo?quote:Op zondag 10 december 2006 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
Als iemand vanaf iets@iets.nl mailt, moet dat emailadres al in je adresboek staan, anders ontvang je hem niet toch?
Donderdagochtend zeiden ze tegen mij dat er maandag nieuwe kwamen (Goes)quote:Op zondag 10 december 2006 23:27 schreef creno het volgende:
krijgt intertoys maandag al een nieuwe zending ?
of (zoals de verkoopster zei) pas op donderdagmiddag ?
dan ga ik dus nu keihard duimen !!!quote:Op zondag 10 december 2006 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Donderdagochtend zeiden ze tegen mij dat er maandag nieuwe kwamen (Goes)
Hey, die tv had ik vroeger ookquote:Op zondag 10 december 2006 23:49 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik heb maar even een foto gemaakt van dat ik 2 spelers tegelijk speel met Wii Tennis
Hier te zien
Ik heb uiteindelijk wel gewonnen![]()
Relaxt...quote:Op zondag 10 december 2006 22:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Geen Full HD, kost alweergauw zo'n 2000 euroGing mij net ff te fur
Naam: Samsung R71, in de winkel 650-700 euro, na veel aandringen mocht ik hem voor 635 meenemen
[..]
3 Banen![]()
[..]
Hij is wel HD ready hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?quote:Op maandag 11 december 2006 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Zet die sensorbar zichzelf nog vast met zuignappen ofzo? En blijft het een beetje goed staan?
Als je hem vastplakt en je wil bij een vriend gaan gamen die geen Wii heeft dan moet je die plakkertjes er weer afrukken.quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?
Het grootste probleem is natuurlijk dat je vriend dan geen wii heeftquote:Op maandag 11 december 2006 00:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je hem vastplakt en je wil bij een vriend gaan gamen die geen Wii heeft dan moet je die plakkertjes er weer afrukken.![]()
als je dat zou willen doen, graag!quote:Op maandag 11 december 2006 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m op het meegeleverde voetje staan dat weer met de meegeleverde plakkertjes op mn TV zit geplakt. Wil je er een foto van?
Geniaal, die laatstequote:Op zondag 10 december 2006 17:16 schreef Simsfan88 het volgende:
[knip]
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Bron: GameQuarter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |