Beste SCH,quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Wat een gehuil van die Ajacieden nu ben ik echt voor AZ
Altijd dat gezeik
Idd, het ligt aan de anderenquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach man, het is altijd wat - altijd de dupe, altijd ligt het aan anderen
Ik luister naar Langs de Lijn en die gaven aan dat Emanuelsson zowat doormidden werd getraptquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gast je ziet het niet eens, maar gaat af op Ajacieden. Die zeiken op alles.![]()
De scheids hoort hier gewoon voor te fluiten, is het niet voor een overtreding dan wel voor blessurebehandelingquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeikert of niet, zelfs de neutrale supporters hier op de bank zijn het er over eens dat de scheids moest ingrijpen.quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij daar wars van.quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Altijd dat gezeik
Iedere keer als Hntelaar ligt, moet je stoppen? Dan is de effectieve speeltijd 5 minutenquote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Beste SCH,
Je weet dat als een speler van je tegenstander op de grond ligt je mits een sportieve ploeg bent gewoon even stopt.
heb jou wel eens Ajax helemaal verrot zien schelden toen ze dat een keer niet deden, tenminste niet gelijk.
Triest dat het waar is.quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedere keer als Hntelaar ligt, moet je stoppen? Dan is de effectieve speeltijd 5 minuten
Nee man, ze zeiden dat het wel meeviel.quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik luister naar Langs de Lijn en die gaven aan dat Emanuelsson zowat doormidden werd getrapt![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedere keer als Hntelaar ligt, moet je stoppen? Dan is de effectieve speeltijd 5 minuten
Tering man, jij kent echt geen enkele nuance he? Wat ben jij verschrikkelijk irritant in dit soort situaties. Beleef je daar nou veel lol aan ofzo?quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 5 sec liggen en echt met pijn liggen. Maar goed je moet weer moeilijk doen dus is het denk ik beter voor dit topic om jouw weer is een dag te negeren.quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk johquote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
tegen Ajax zijn is ieders goed recht, maar die braamhaar spoort gewoon niet.
Oeh gekkiequote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Altijd dat gezeik
anderen wel en die hadden moeten in grijpenquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef endr0me het volgende:
[..]
Doe toch normaal, het werd echt niet gezien..
Tis alleen jammer dat ik beeld EN herhalingen heb...quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, ze zeiden dat het wel meeviel.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tering man, jij kent echt geen enkele nuance he? Wat ben jij verschrikkelijk irritant in dit soort situaties. Beleef je daar nou veel lol aan ofzo?
dan hebben jouw oren toch echt iets anders gehoord dan de mijne...quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, ze zeiden dat het wel meeviel.
En dat je super objectief bent natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat ik beeld EN herhalingen heb.../
Tsja, dat viel te verwachten.quote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef venomsnake het volgende:
AZ wordt sterker..
Nee, maar het was wel een overtreding.quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha ja jongens, het ligt weer aan de scheids
Mooi, dan kan je wat mij betreft in 3'en vallen.quote:
Zij ook hoorquote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat ik beeld EN herhalingen heb.../
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |