Dan zou ik hier niet komen als je de beelden nog wilt zienquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Gelieve niet van die gifjes te posten omdat het vanvaond dan nutteloos is om te kijken
even op escape drukken en ze staan stil. Gewoon gifjes posten svpquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Gelieve niet van die gifjes te posten omdat het vanvaond dan nutteloos is om te kijken
Radio doet het niet dus hier is het het makkelijkst te volgen![]()
Nee, die gast ging er ineens voor staanquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal wel happen maar ik denk dat er geen bal geraakt werd![]()
Kijk gewoon dan niet in dit topic!quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Radio doet het niet dus hier is het het makkelijkst te volgen![]()
Kloptquote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, die gast ging er ineens voor staan
Radio 1 blijft steeds bufferen, weet niet waaromquote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet komen als je de beelden nog wilt zien.
Heb je geen ouderwetste radio staan?quote:Op zondag 10 december 2006 13:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Radio 1 blijft steeds bufferen, weet niet waarom![]()
Zijn niet aangesloten hier bij de pc, kabels doorgebeten door de konijnenquote:Op zondag 10 december 2006 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je geen ouderwetste radio staan?
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0quote:Op zondag 10 december 2006 13:25 schreef jna het volgende:
Ajax![]()
Vooral Babel is goed alleen denk ik niet dat ie het de hele wedstrijd vol zal houden.
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0.
gewoon op escape drukken, dan staan de gifjes stil.quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Heel graag.quote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0.
Waarom jankt iedereen daar nu opeens over.quote:Op zondag 10 december 2006 13:21 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Ajax vanmiddag maar dat neppubliek dat Waterreus uitfluit maakt het wel weer lastig.
Bij Ajax moet je die kutsupporters altijd wegdenken
quote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef SCH het volgende:
1-1, lijkt me - AZ gaat echt wel scoren.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Waarom jankt iedereen daar nu opeens over.
Seedorf werd ook in Eindhoven uitgefloten en toen hoorde je niemand.
Waterreus keept altijd voortreffelijk in de ArenA, beetje uitfluiten gaat niemand dood aan.. Of gaan we daar nu ook een issue van maken.
Hypocriet klootjesvolk hier ook.
Invaller Koevermans in de 87ste minuut.quote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef SCH het volgende:
1-1, lijkt me - AZ gaat echt wel scoren.
Vergeet Heitinga en Grygera niet he? Die spelen ook super.quote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef endr0me het volgende:
Jaap speelt robuust, elimineert de driehoek Martens, Dembele en Arveladze compleet
Heeft al heel wat kaatsen eruit gehaald..
Neen SCH, de bal gaat over via de voet van De Mul.quote:
Alleen maar voor je voetbalmanager hèquote:Op zondag 10 december 2006 13:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Invaller Koevermans in de 87ste minuut.
zeg dat welquote:
quote:
het was erg vroeg vanmorgenquote:
ik heb hem altijd op pc aanstaan,maar wat is de frequentie op een standaard radio?quote:Op zondag 10 december 2006 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je geen ouderwetste radio staan?
Serieuze vraag, wat was de laatste wedstrijd van Heitinga dat ie echt goed speelde?quote:Op zondag 10 december 2006 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vergeet Heitinga en Grygera niet he? Die spelen ook super.
www.omroep.nl kun je de frequenties bekijken van jouw regio.quote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb hem altijd op pc aanstaan,maar wat is de frequentie op een standaard radio?
quote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeg dat wel
[..]
[..]
het was erg vroeg vanmorgen
hoiquote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Nepstanden doorgeven.
GROW THE FUCK UP!!!
Kleuters..
Rond de 98.0 volgens mijquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb hem altijd op pc aanstaan,maar wat is de frequentie op een standaard radio?
Hoi, calimero.quote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoi![]()
Waarom zit je niet in het stadion?
Stop eens, blijft onorgineel deze vragen.quote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoi![]()
Waarom zit je niet in het stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |