Zekerquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:04 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, mag ik alle 24 fans ook nog even wijzen op de uitstekende serie: Sleepercell, vond ik zelf nog beter als 24, realistischer, harder, en keigoed
Ik vind 24 toch beter vanwege de actie etc....(bauwah powah)quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeker. Alleen of het echt beter is vind ik lastig, 24 is toch behoorlijk anders. Ondanks dat ze beiden over enge terroristen gaan is 24 een behoorlijk ander genre.
En dan nog seizoen 2.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben mn schotel aan het stellen voor Sleeper Cell, nog 3uur voor de non stop 1-10eps.
Bauer zou ze gelijk afmaken..TELL ME WHERE THE BOMB IS!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En Merkie, IK ERGER ME GRUWELIJK AAN DIE KUT KINDEREN DIE NU VUURWERK AAN HET AFSTEKEN ZIJN HIERO. MAAK ZE AF.
G E W E L D I G!!!!!!quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef jdiezrequejo het volgende:
Happy Holidays!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6vyw6DXkOpA&eurl=![]()
Nooit van gehoord???quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:04 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, mag ik alle 24 fans ook nog even wijzen op de uitstekende serie: Sleepercell, vond ik zelf nog beter als 24, realistischer, harder, en keigoed
ZIE NU PAS DAT ER EEN S2 isquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik vind 24 toch beter vanwege de actie etc....(bauwah powah)
Sleeper Cell heeft wel een goed verhaal en goed geacteerd ook![]()
Een hele mooiequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:06 schreef jdiezrequejo het volgende:
24 Season 2-5 | I'm ready to go with you: (Tony & MIchelle)
http://www.youtube.com/watch?v=BCCq9cBhnjY
Ep 8 van seizoen 2 is zoo goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Snel kijken dan, heb vannacht eerste 6 van S2 gekeken
Damnit, die link wil niet werken hier. Opent wel, maar speelt geen video af...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:27 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.fox.com/24/ site is beetje veranderd
En er staat nu een andere preview over wat de acteurs zeggen van seizoen 6
Jep. Ik heb alle 5 nu op DVD origineel. Wel coole extras. Zie je hoe Kiefer zich voorbereid voor o.a die vechtscenes enzo. Krijgt 'ie per ongeluk ook echte klappen in z'n gezicht, maarja doet 'em niksquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Die dvd box van seizoen 5 kost iets van 70 pleuro hé? Zag het laatst ergens staan..best wel teuer
True, zo te zien een serie 3quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ep 8 van seizoen 2 is zoo goed. Ik stond helemaal te
van de spanning op het eind.
Darwyn![]()
Wow, doe je snel, in minder dan 24 (hihi) uurquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
True, zo te zien een serie 3
Heb net deeltje 7 en 8 gekeken
hihiquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:19 schreef Myers het volgende:
[..]
Krijgt 'ie per ongeluk ook echte klappen in z'n gezicht, maarja doet 'em niks.
12 uurquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, doe je snel, in minder dan 24 (hihi) uur.
Het zijn maar 8 deeltjes hequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Moet je niet aan de zuurstof![]()
![]()
Ligt eraan, bij Media Markt in Amsterdam ZO kostte die 55 euro. En de MM hier in Ede was ie 65 dus het ligt er maar net aan waar je hem koopt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Die dvd box van seizoen 5 kost iets van 70 pleuro hé? Zag het laatst ergens staan..best wel teuer
4 sux, vooral als blijkt dat Tony voor de terroristen werkt.quote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef Beaker het volgende:
* Beaker niks leest in dit topic!
Echt een geweldige serieinmiddels heb ik seizoen 4 aangeschaft en zit er midden in! Zo spannend weer
Jack
![]()
Deze is gaaf!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:08 schreef jdiezrequejo het volgende:
weer nieuweeeeee promooooooooss
http://www.youtube.com/watch?v=GOSOOeMJIN0 (24 - Season 6 - No Mercy)
Je zit in het USA topic. Denk dat je naar het NL topic moet.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:54 schreef Diramor het volgende:
Hoe heette de aflevering van gisteren precies (nummer)? Kon hem niet kijken, en op aflevering gemist sites kun je ze ook niet zien?
Mwa vind het wel meevallen. Een gewone film is relatief gezien duurder. Als we even uitgaan van de gewone prijzen, en niet die van Media Markt betaal je als snel 20 euro voor een film van anderhalf tot twee uur, dit in tegenstelling tot een serie van ong. 1008 minuten = ong. 17 uur voor 80 euro.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef Jivis het volgende:
Die serie-boxsets zijn sowieso belachelijk duur![]()
Ja het is wel normaal dat ze die prijs rekenen gezien de lange speelduur, maar 80 euro blijft naar mijn mening duur.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa vind het wel meevallen. Een gewone film is relatief gezien duurder. Als we even uitgaan van de gewone prijzen, en niet die van Media Markt betaal je als snel 20 euro voor een film van anderhalf tot twee uur, dit in tegenstelling tot een serie van ong. 1008 minuten = ong. 17 uur voor 80 euro.
Het is in één keer een hoop geld, dat wel... daarom komen series als CSI in 2 delen per seizoen uit, dan lijkt het goedkoper. Maar duur is het niet echt.
Volgensmij kun je met al die promo's aflevering 1 wel in elkaar monterenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:23 schreef jdiezrequejo het volgende:
Blijft maar doorgaan met die promo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |