In zijn genre is Die Hard inderdaad een uitstekende film, maar 24 moet het van andere dingen hebben dan brute explosies e.d.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan moet het toch wel een uiterst interessant seizoen gaan worden. Je kan bij 24 gewoon niet aan de hand van een paar trailers bepalen hoe het seizoen eruit gaat zien, je ziet echt alleen maar beelden van de 1e 4 episodes, die hooguit als een kleine inleiding dienen, en dat ziet er toch wel kickass uit vind ik zelf. Sowieso zijn die trailers alleen maar bedoeld om meer kijkers te trekken, vandaar al die explosies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: laatste stukje toch maar in spoilers gezet voor de mensen die echt met 0% informatie het seizoen in willen gaan :p
[ Bericht 9% gewijzigd door Myers op 26-12-2006 02:24:49 ]Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
Absoluut op volgorde kijken, je leert echt de personages kennen en er zitten behoorlijke spoilers in latere seizoenen als je bijvoorbeeld seizoen 1 nog moet zien. Ik zou dan hier niet al te lang rondhangen, behoorlijk gevaarlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef nlboy het volgende:
Ik wil eens beginnen met kijken naar 24, moet ik beginnen bij het eerste seisoen of kan ik gewoon inschakelen bij seisoen 5 zonder dat ik alle seisoenen daarvoor moet gezien hebben?
Haha oke, bedanktquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Absoluut op volgorde kijken, je leert echt de personages kennen en er zitten behoorlijke spoilers in latere seizoenen als je bijvoorbeeld seizoen 1 nog moet zien. Ik zou dan hier niet al te lang rondhangen, behoorlijk gevaarlijk.![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:47 schreef Kokstra het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over 24Sluit me op
Jack ging dood btw. En Veronica Mars ging door een afvoer heen. wtf?![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:07 schreef TC03 het volgende:
Het zou leuk als het gebagger in de 24 topics een keer zou stoppen...
quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:07 schreef TC03 het volgende:
Het zou leuk als het gebagger in de 24 topics een keer zou stoppen...
Ik ging er vanuit dat iedereen de trailer gezien had.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het Wayne Palmer plaatje in de OP een flinke spoiler eigenlijk. Ik had het eigenlijk niet willen weten.
Minder blowenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:47 schreef Kokstra het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over 24Sluit me op
Jack ging dood btw. En Veronica Mars ging door een afvoer heen. wtf?![]()
Dat er nog mongolen zijn die zulke vragen stellen.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:49 schreef Mikkie het volgende:
Wanneer begint het weer? Januari toch?
Ja, val net in de topicreeks maar ben fanatiek volger, heeft alleen ff geduurd voor ik season 5 gezien had
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_24quote:Op donderdag 28 december 2006 02:49 schreef Mikkie het volgende:
Wanneer begint het weer? Januari toch?
Ja, val net in de topicreeks maar ben fanatiek volger, heeft alleen ff geduurd voor ik season 5 gezien had
Kan dat ook normaal?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat er nog mongolen zijn die zulke vragen stellen.
Nein.quote:
Zulke dingen hoor je te weten, net als je verjaardag of kerst!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nein.
A) Het staat in de TT.
B) Het is algemene kennis.
C) Zelfde als vorig jaar.
D) Zoiets is binnen 3 seconden op te zoeken.
E) Het staat vaak genoeg in dit topic.
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef keijz het volgende:
[..]
Zulke dingen hoor je te weten, net als dat Scofield Bauwer ownt
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bewaar die paupershizzle maar voor je vernueckte PB topic.
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nein.
A) Het staat in de TT.
B) Het is algemene kennis.
C) Zelfde als vorig jaar.
D) Zoiets is binnen 3 seconden op te zoeken.
E) Het staat vaak genoeg in dit topic.
Die ogen van die vrouwquote:Op donderdag 28 december 2006 22:44 schreef Merkie het volgende:
Henderson reageert vrij grappig.
Ja, voor domme vragen ga je maar naar het Prison Break topic, daar heeft iedereen toch het IQ van Linc_The_Sink.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, stel toch dat mensen binnenvallen in een topic en ook nog eens een vraag stellen... 't is me wat!
Oke, laten we blij zijn met elkaar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:47 schreef TC03 het volgende:
Ik voel een onheuse spanning, laten we lief zijn voor elkaar. Die VOC-mentaliteit!
... toch?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:47 schreef TC03 het volgende:
Ik voel een onheuse spanning, laten we lief zijn voor elkaar. Die VOC-mentaliteit!
... toch?
Ik wil niemand bashen, dat is onaardig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je LTS graag wilt bashen, laat mij er dan buiten aub.
Eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je LTS graag wilt bashen, laat mij er dan buiten aub.
mwahquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil niemand bashen, dat is onaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |