Wat was dan de kern van zijn verhaal?quote:Op zondag 10 december 2006 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeker, maar dat maakt de kern van zijn verhaal niet minder waar...
Dat buitenlands tuig ook in Heerlen aan het oprukken is, al is het nog geen Rotterdam.quote:Op zondag 10 december 2006 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
Wat was dan de kern van zijn verhaal?
Het percentage buitenlanders is in Heerlen zeer laag en de criminaliteit daar hangt meer samen met het lage opleidingsniveau en de hoge werkloosheid onder de autochtone bevolking dan met de aanwezigheid van 'buitenlands tuig'.quote:Op zondag 10 december 2006 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat buitenlands tuig ook in Heerlen aan het oprukken is, al is het nog geen Rotterdam.
Precies.quote:Op zondag 10 december 2006 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het percentage buitenlanders is in Heerlen zeer laag en de criminaliteit daar hangt meer samen met het lage opleidingsniveau en de hoge werkloosheid onder de autochtone bevolking dan met de aanwezigheid van 'buitenlands tuig'.
PJORourke uit zich op dezelfde manier, die zal er allicht geen kwaad in zien.quote:Op zondag 10 december 2006 20:09 schreef Richardfun het volgende:
PJORourke, ik wil niet lullig zijn maar jij hebt echt een gigantisch bord voor je kop als je geen discriminatie /racisme ziet in de teksten en acties van Graus.
Dat sluit het oprukken van buitenlands tuig toch niet uit?quote:Op zondag 10 december 2006 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
Het percentage buitenlanders is in Heerlen zeer laag en de criminaliteit daar hangt meer samen met het lage opleidingsniveau en de hoge werkloosheid onder de autochtone bevolking dan met de aanwezigheid van 'buitenlands tuig'.
Moslims en joden zijn geen rassen. Maar negers zijn dat wel. Net als blanken.quote:Op zondag 10 december 2006 15:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, en joden en negers zijn ook geen rassen.
Alles is wat het is, tuig is tuig. De kwalificatie buitenlands is echter onnodig. Zoals je zelf al toegeeft was het tuig dat de politiewagen in de fik stak autochtoon. Er zal best allochtoon tuig daar wonen, het probleem blijft tuig, niet autochtoon of allochtoon.quote:
Bewijslast? Ik denk dat je bewijs bedoelt.quote:[..]
Heb je nog bewijslast voor die aantijging?
Heerlen , Gouda , Rotterdam of Utrecht wat maakt het uit?quote:Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noem jij dan eens de voorbeelden van 'terreur' die islamitische jongeren de laatste jaren in Heerlen hebben aangericht.
Prachtige argumentatie. Die zal ik onthouden voor als Halsema weer aan de interruptiemicrofoon staat.quote:Op zondag 10 december 2006 21:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar die Graus heeft een iq van -2 en moet gewoon zijn bek houden.
Je hebt geimporteerd tuig en inheems tuig. Die distinctie moet gemaakt worden want als we dat niet doen, worden we weer overspoeld met leugens over multiculturele harmonie.quote:Op zondag 10 december 2006 21:24 schreef V.en.A het volgende:
Alles is wat het is, tuig is tuig. De kwalificatie buitenlands is echter onnodig. Zoals je zelf al toegeeft was het tuig dat de politiewagen in de fik stak autochtoon. Er zal best allochtoon tuig daar wonen, het probleem blijft tuig, niet autochtoon of allochtoon.
Nah, eerder een soort avonturier. Type niet zeiken, maar doen. Dat daarbij mensen benadeeld worden, zal hem worst wezen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Graus komt in ieder geval over als een psychopaat.
Ga jij nu mensen beschuldigen van slechte argumentatie?quote:Op zondag 10 december 2006 22:33 schreef PJORourke het volgende:
Prachtige argumentatie. Die zal ik onthouden voor als Halsema weer aan de interruptiemicrofoon staat.
Graus is wel zelf door anonieme internetters bedreigd. Hij wil daar iets aan gaan doenquote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik me nog afvroeg, iemand van de kamerleden van PVV is ook nog op internet bezig met bedreigen van linkse politici en oproepen tot oproer, las ik, volgens mij, op Fok! in een reactie van Kozzmic. Is dat nou dezelfde dude als deze Graus?
quote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef Ooster het volgende:* Ooster dacht er het zijne van toen hij voor het eerst meneer Graus in beeld zag en schaamde zich voor die gedachte omdat het hebben van vooroordelen een slechte eigenschap is. Dat deze vooroordelen binnen een week werkelijkheid blijken te zijn is alleen maar jammer.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Graus is wel zelf door anonieme internetters bedreigd. Hij wil daar iets aan gaan doen
Nee, dat hij er iets aan zou willen gaan doen.quote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
Aan het bedreigen via internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |