ja op tv leek het al nergens naarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:38 schreef Freshthinking het volgende:
Ze hebben geluk gehad! Het voetbal van de Eagles was slecht. Dus wat dat betreft mogen we onze handen dichtknijpen.. Wat een dramatische zooi daar trouwens in Velsen-Zuid.
Ligt er natuurlijk geheel aan, in welk vak je gaat zitte en hoe je je gedraagt.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga naar PSV - Eagles.. Ik koop nog ff een sjaaltje van de Eagles.. Ik zit in een PSV vak, zou dat kunnen? PSV wint toch wel dik, dus aggressief zullen de supporters wel niet worden.. toch?
Hoezo??? je doelt op de accomodatie, neem ik aan...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:38 schreef Freshthinking het volgende:
Ze hebben geluk gehad! Het voetbal van de Eagles was slecht. Dus wat dat betreft mogen we onze handen dichtknijpen.. Wat een dramatische zooi daar trouwens in Velsen-Zuid.
Tien (!) wedstrijden op rij ongeslagen zijn is best constant.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als ze die periode winnen, klappen ze de twee, drie wedstrijden erna sowieso in elkaar. Constant presteren hebben de Eagles nog nooit gekund.
Dat weet ik nog wel. Zelfs als die eens iets goeds deed, riepen ze dat hij moest oprotten naar Groningen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:25 schreef HumbertoT het volgende:
Rorije, dat die jongen nog zolang voor ons heeft gespeeld. Die werd toch elke wedstrijd de huid vol gescholden.
Over het algemeen wel, maar Coen Moulijn en Victor Sikora werden ook publiekslievelingen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef HumbertoT het volgende:
Go Ahead en Feyenoord supporters lijken meer waardering te hebben voor jongens die zich de pleuris werken.
Michels? Nee dank je.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Jantje moet gewoon terugkomen
joost nep fan!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als ik ook maar enigszins kon, was ik ook wel gegaan.. komt nog wel ander keertje dit seizoen..
Nee precies, daar hebben ze niets aan.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij mailt met PSV! Vet..
bron: ga-eagles.nlquote:Go Ahead Eagles stelt in samenwerking met Jupiler bij elke thuiswedstrijd 100 gratis toegangskaarten ter beschikking. Bij aankoop van twee kratten Jupiler bij deelnemende supermarkten ontvangt de koper 1 gratis entreebewijs.
Bij iedere thuiswedstrijd van Go Ahead Eagles zullen deelnemende supermarkten bij toerbeurt de actie uitvoeren, die tot het einde van het huidige seizoen in de Jupiler League duurt. Hiervoor zijn circa twintig supermarkten in de regio geselecteerd; per wedstrijdronde is de actie beschikbaar bij drie tot vijf supermarkten.
De klant wordt via promotiemateriaal in de winkel op de actie geattendeerd. Bij het afrekenen van twee kratten Jupiler ontvangt de koper een voucher. Deze kan voorafgaand aan de wedstrijddag bij het stadion worden omgewisseld voor een gratis entreebewijs.
Wie komende vrijdag gratis naar Go Ahead Eagles-FC Emmen wil kan terecht bij de volgende supermarken: Golff Middeldorp in Diepenveen, Super de Boer in Olst, C1000 vd Worp in Heino, C1000 Kroeze Domineeskamp in Raalte en AH, Karel de Groteplein Deventer.
Heeft hij ook een foto ervan laten maken die toen op de brink hing?quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een oud-teamgenoot van mij uit Twello heeft een tattoo op de binnenkant van zijn onderlip: "G.A.E."
Noem dat maar geen actie.
5 goals verschil minimaal.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb ook eens in een Eagles-shirt in een vak vol Emmen-supporters gezeten bij Emmen-Eagles. Mooi man.
PSV wint heus niet dik hoor. Ik herinner me nog een bekerwedstrijd PSV-Zwolle van een vrij lange tijd terug. PSV zou voor ieder doelpunt een bedrag overmaken aan het goede doel en nou, dat zou me wel even een afdroogpartij worden. PSV won ternauwernood met 2-1. Daarbij; je ziet ook in de competitie dat PSV rustig aan gaat doen als het met 2-0 voorstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |