Had gekunt, maar dit leek mijn overzichtelijker.quote:Op zondag 10 december 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
Kan dat niet gewoon hier?
[Xbox 360] Viva Pinata #1
Eensquote:Op zondag 10 december 2006 12:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Had gekunt, maar dit leek mijn overzichtelijker.
Timmetjuhquote:Op zondag 10 december 2006 12:52 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat we gewoon de 10000 aan kunnen houden. Er zijn nog twee weken te gaan.
En als mensen het echt niet lukt om het bij elkaar te krijgen moeten ze het maar laten weten. Dan stuur ik wel wat coins.
Tot nu toe aangemeld
Heintje - Heintje1
GokuSFE - GokuSFE
ijsmeis - Timmutjuh (ik hoop dat ik het goed heb.)
Chili seeds kweken met full growth bonus, dikke winst!quote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil wel meedoen, maar ik heb nog niet zoveel chocolademunten.
Maar dan ga ik maar eventjes flink spelen![]()
. Zodat ik het wel heb.
Dus *meldt*
Hulpschopjequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:34 schreef Heintje het volgende:
Nog even een schopje. Na het weekend ga ik loten dus je kan nog mee doen.
Is geen enkel probleem.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef donald_dick het volgende:
heintje, ik heb je ff een PMtje gestuurd over het kado
Ik heb je geaccepteerd hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef ijsmeis het volgende:
poehej moet me nog even accepteren als vriendje. dan krijgt ie zijn cadeautjes ook .
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:51 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik heb je geaccepteerd hoor
kerst is nu voorbij en ik heb niks gekregen van de kerstman
Die 5 zaadjes waren een grapje héquote:Op woensdag 27 december 2006 00:58 schreef GokuSFE het volgende:
Wessiej, tnx!
Ik had vanavond pas weer de beschikking over mn 360, alleen mijn surprise-ontvanger heeft mn friend request nog niet geaccepteerd. Zodra ie dat doet, krijgt ie meteen een zooi dozen vol goodies
Zelfde.quote:
Diamonds are a girls best friend.quote:
quote:Heintje - bluebit
GokuSFE - blaater
ijsmeis - poehej
Wessiej - GokuSFE
poehej - Wessiej
donald_dick - ijsmeis
blaater - donald_dick
bluebit - Heintje
Nee maar donald_dick had geen tijd meer dus heb ik het voor hem over genomen. Leek me makkelijker dan blaater iets aan jouw laten geven.quote:
Ja ik kwam er ook achter dat wij elkaar hadden maar ik had geen zin om het lijstje aan te passen. Dan kon ik namelijk wel bezig blijven.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:41 schreef bluebit het volgende:
hehehe, ik had jou dus en jij had mij....mijn vriendin was wel heel blij met de zumbugs (?)
de leeuw heb ik ook nog niet, wel nu net de olifant weten te lokken....maar die nemen zo ongeveer de hele tuin in beslag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |