abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44364230
14.gif
pi_44364270
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:13 schreef no1uknow het volgende:
Whehe ik ben echt zhe bomb.

Ik was zondag zo bij m'n neef hé, en daar waren nog een paar meisjes enzo, vriendinnen van me nichtje (14)

Dus daar was ook zo'n meisje, (14 jaar ja ik weet het ) En daar heb ik toen gewoon ff mee gekletst enzo niks bijzonders gebeurd, was mn nichtje en nog iemand bij haar gister en ging ik de hele tijd bellen en msnen enzo

Maar nu ga ik morgenavond weer naar m'n neef, en dan komt zij ook En dan gaan we ff met zn 2en chillen (nee niet batsen) maar gewoon ff zoenen enzo jeweettoch

Maar ze woont in Ypenburg (da's zon 30/40 minuten fietsen van Zoetermeer). Dus das wel erg ver dus ik heb d'r al gezegd dat het waarschijnlijk toch niks wordt maar ze wou wel ff chillen, dus ook vaker dan 1 keer

En dan heb ik ook nog dat meisje dat ik ook leuk vind maar nog een vriend heeft. (maar die wilt niet zoenen enzo->vreemdgaan enzo)

Het leven is zo moeiljik:')

Dus morgenavond heb ik weer ff plezier
kletsen als in: jou ballen tegen haar kont?
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:19:01 #143
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44364279

EN NEE DAT IS GEEN KRAS, GEEN KRAS OKE?!?!!?1
pi_44364338
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:18 schreef C2C het volgende:

[..]

kletsen als in: jou ballen tegen haar kont?
Nee nee nee nog geen batsen hoor Ik ken d'r pas net en ik weet eik alleen nog maar d'r naam
pi_44364356
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:13 schreef no1uknow het volgende:
"knip"
whhaha dat wordt neucqen
tip, spreek een x bij haar thuis af, zorg dat haar ouders een weekendje weg zijn.
Ga op je brommer heen, drink 4 bier en zeg: "ow shit, ik mag niet meer rijden "
Dan zal zij jou een heul erg verstandige jongen vinden, en je belonen met een helft van haar bed
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
pi_44364458
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:22 schreef Ferrox het volgende:

[..]

whhaha dat wordt neucqen
tip, spreek een x bij haar thuis af, zorg dat haar ouders een weekendje weg zijn.
Ga op je brommer heen, drink 4 bier en zeg: "ow shit, ik mag niet meer rijden "
Dan zal zij jou een heul erg verstandige jongen vinden, en je belonen met een helft van haar bed

kan.
pi_44364463
Eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')