quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef beelz het volgende:
Ik heb gister tijdens training mijn rugblessure verergerd, een zenuw in mijn schouder knel gehad en een gescheurde spier in mijn scheen opgelopen. Sport is gezond
zegtie met een grote grijnsquote:Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef beelz het volgende:
Ik doe ook nooit rustig aan als ik geblesseerd ben/ziek ben. De laatste keer dat ik een flinke blessure had heb ik zolang ermee doorgelopen dat ik geopereerd moest worden en titanium onderdelen kreeg
Sowieso, titanium is tof spul. En ik heb nu nergens meer last van wat dat betreft.quote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zegtie met een grote grijns
tis idd wel rustig jaquote:Op maandag 11 december 2006 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
waar zijn alle blauwvingers nu?
nee, dat kan idd niet neequote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef SofaKing het volgende:
Ik heb me vanavond bezig gehouden met het testen van een router en receiver die ik hopelijk dit weekend in gebruik kan nemen. Anders zit ik een paar dagen zonder internet en dat kan natuurlijk niet!![]()
Je kan veel zeggen, maar dat is wel een grappige opmerkingquote:Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, dat kan idd niet nee
had gesmst naar een vriend dat ik dus hersenschudding heb vanwege NS, hij zo: zag je trein niet aankomen ofzo?
Ik ben door mn inbroprufen heen en slapen wil dus niet
Ik doe aan pro-wrestling.quote:Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef annoylikethewind het volgende:
Wat doe je dan voor sport Beelz?
quote:
thnx en ik vond het ook wel een lekker droge opmerkingquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar dat is wel een grappige opmerking
Beterschap, Sylvana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |