We weten nu zo langzamerhand wel dat in jouw wereldbeeld alleen het CDA bekwame politici levert.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Jurgen21 het volgende:
Och, hier zit een 18-jarige voor de PvdA in de raad. Bakt er weinig van.
Is dat in Losser? (www.losser.pvda.nl)quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:01 schreef Jurgen21 het volgende:
Och, hier zit een 18-jarige voor de PvdA in de raad. Bakt er weinig van.
Ja, echt een stabiele fractiequote:Op zaterdag 9 december 2006 23:11 schreef Tirion het volgende:
"Marianne vormt samen met haar moeder de tweepersoonsfractie."![]()
Inderdaad. Als het een CDA'er was geweest, hadden we hem er niet over gehoord. Je moet trouwens sowieso de gemeentepolitiek wel op de voet volgen om na een half jaartje al zo stellig te kunnen zeggen dat een raadslid er niks van bakt, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
We weten nu zo langzamerhand wel dat in jouw wereldbeeld alleen het CDA bekwame politici levert.![]()
Een taalkundig substituut voor "stomme trut".quote:Op zondag 10 december 2006 02:10 schreef SCH het volgende:
Wat is een breezah-doos?
Ik zou zeggen karton welke op dusdanige wijze is gevouwd en verlijmd, dat deze kubusvormig geraakt, ter vervoer van flesjes Bacardi Breezer.quote:Op zondag 10 december 2006 02:10 schreef SCH het volgende:
Wat is een breezah-doos?
Ze is niet met voorkeursstemmen gekozen. De nummer 2 is er mee gestopt, 3 en 4 wilden niet.quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef dVTB het volgende:
Wat ik aan de Breezah-doos trouwens niet snap, is hoe het kan dat zij als nummer 5 nu toch in de raad komt, terwijl de partij maar 2 zetels heeft. Zijn de nummers 3 en 4 dan niet eerst aan de beurt? Of had ze voorkeursstemmen? In dat geval geldt inderdaad: het volk krijgt de 'leider' die het verdient.
De benaming heeft volgens mij meer te maken met het feit dat mevrouw wangedrag heeft vertoond in een uitgaansgelegenheid.quote:Op zondag 10 december 2006 12:41 schreef Genverbrander het volgende:
Sjongejonge pleur een eind op met die GeenStijl-taal.Kinderachtig gezeik, iedere jonge vrouw die niet hoogopgeleid overkomt is volgens die paupers meteen een breezahsletje.
Laten we hier op FOK ajb boven dit soort classificaties staan.
Onjuist. IK heb al meerdere malen verteld dat ik Aleid Wolfsen een bekwaam politicus vind. Ook Wouter Bos zie ik het als minister van financiënprima doen. Maar ik vind gewoon dat je als 18-jarige nog veen te onervaren vind om een dergelijke taak te vervullen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We weten nu zo langzamerhand wel dat in jouw wereldbeeld alleen het CDA bekwame politici levert.![]()
De benaming is als eye-catcher bedoeld. Maar de classificatie is daarom niet minder waar. Ik heb 'r zelf ontmoet, wat dingen van d'r gehoord en dingen over d'r gehoord, en geloof me, het is dat ze eigenlijk te oud is voor een breezer sletje, maar ze hoort er wel degelijk bij. En mag ik vragen wie 'die paupers' zijn? De GeenStijlers? Helemaal mee eens, maar dit gaat niet om hoe ze overkomt hoor...quote:Op zondag 10 december 2006 12:41 schreef Genverbrander het volgende:
Sjongejonge pleur een eind op met die GeenStijl-taal.Kinderachtig gezeik, iedere jonge vrouw die niet hoogopgeleid overkomt is volgens die paupers meteen een breezahsletje.
Laten we hier op FOK ajb boven dit soort classificaties staan.
Nu lever je juist het bewijs dat het wel helemaal mis moét gaan.quote:Op zondag 10 december 2006 14:21 schreef buachaille het volgende:
Volgens mij is Sharon Dijksma van de PvdA ook op zeer jonge leeftijd begonnen en we weten allemaal waar die terecht is gekomen. Het kan dus wel!
Femke was vroeger ook niet zo'n saaie doos naar verluid... Hoe dan ook: beoordeel haar raadslidmaatschap op haar daden in de gemeenteraad en niet op bijzaken. Danny Blind is toch ook niet ineens een hele slechte voetballer geweest omdat hij met zijn dronken kop een ongeval heeft veroorzaakt?quote:Op zondag 10 december 2006 14:19 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb 'r zelf ontmoet, wat dingen van d'r gehoord en dingen over d'r gehoord, en geloof me, het is dat ze eigenlijk te oud is voor een breezer sletje, maar ze hoort er wel degelijk bij.
Valt wel mee...quote:Op zondag 10 december 2006 15:29 schreef Junglebeast het volgende:
Zo die strijken toch een leuke bedragje op voor de familie elke maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |