.. nee, de 1-1 was lekker terecht wil je zeggen? Ga toch fietsenquote:Op zondag 10 december 2006 14:12 schreef endr0me het volgende:
Wat een vieze spits die Huntelaar.. eerst onterecht de 2-2 maken (duwen) en nu weer trappen..
quote:Op zondag 10 december 2006 14:12 schreef endr0me het volgende:
Wat een vieze spits die Huntelaar.. eerst onterecht de 2-2 maken (duwen) en nu weer trappen..
Ryan Babel!quote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Nashje het volgende:
Klaas Jan bedankt. Die is voor de komende 5 wedstrijden ook afwezig.
Wat hebben we nog over?
Dat zie je vanavond wel bij Talpa.. hij duwde Jaliens en kon daardoor vrij inkoppen..quote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef Black-Death het volgende:
Hoezo was de 2-2 onterecht?
Dat valt ook wel weer mee, let maar op, hier komt geen schorsing voor.quote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Nashje het volgende:
Klaas Jan bedankt. Die is voor de komende 5 wedstrijden ook afwezig.
Wat hebben we nog over?
Dat geeft m idd het recht om Cziommer ff op zn knie te trappen iddquote:Op zondag 10 december 2006 14:17 schreef Black-Death het volgende:
Hunt schermt de bal af, niets mis mee. er was al gefloten, dus die AZ'er moest niet op die bal afgaan.
Alsof het opzettelijk wasquote:Op zondag 10 december 2006 14:19 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dat geeft m idd het recht om Cziommer ff op zn knie te trappen idd![]()
Huntelaar zag dat er een AZ'er aankwam en schermt die bal af, omdat het enige wat die Az'er wilde, het verstoren van een aanval was. Dan maakt Huntelaar een beweging, en omdat Cziommer zo achterlijk is zijn beweging door te zetten, krijgt ie een klap op zn knie..quote:
Dat je het opneemt voor Ajacieden kan ik begrijpen. Maar dit is gewoon overduidelijk een smerige trapactie. Waarom steekt Huntelaar z'n been voor zich uit op de hoogte van Cziommer z'n knie? Ja, erg toevallig enzo.quote:Op zondag 10 december 2006 14:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huntelaar zag dat er een AZ'er aankwam en schermt die bal af, omdat het enige wat die Az'er wilde, het verstoren van een aanval was. Dan maakt Huntelaar een beweging, en omdat Cziommer zo achterlijk is zijn beweging door te zetten, krijgt ie een klap op zn knie..
Volledig eigen schuld dikke bult
Mijn god kneus die je er rondlooptquote:Op zondag 10 december 2006 14:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huntelaar zag dat er een AZ'er aankwam en schermt die bal af, omdat het enige wat die Az'er wilde, het verstoren van een aanval was. Dan maakt Huntelaar een beweging, en omdat Cziommer zo achterlijk is zijn beweging door te zetten, krijgt ie een klap op zn knie..
Volledig eigen schuld dikke bult
Jongen, ze lachten elkaar toe en spraken het uitquote:Op zondag 10 december 2006 14:28 schreef endr0me het volgende:
[..]
Mijn god kneus die je er rondloopt
Dat was duidelijk opzettelijk, je zag het aan het einde van de wedstrijd nog toen Cziommer met Klaas zat te praten.. dat lachje van huntelaar sprak boekdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |