Ja, maar da's nou t hele punt..quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:48 schreef Paladina het volgende:
En jij zou toch ook liever een vriendje willen die enthousiast is over jullie verliefdheid, die gek is op jou, en die geen last heeft van ontbrekende gevoelens?
Tja, t komt uit m'n verhaal misschien niet allerbest naar voren (met name omdat ik me hier nou eenmaal focus op t 'probleem' van de situatie) maar hij is absoluut ook gezellig, opgewekt, inventief en realistisch.. hij heeft alleen niet t makkelijkste karakter.. maar daarin zie ik dan ook wel weer een hoop dingen waarvan ik zou willen dat ik ze wat méér had, en ik heb daartegenover weer eigenschappen waar hij weer wat van zou kunnen gebruiken..quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:07 schreef Oblivion het volgende:
Zie jij jezelf in 1000 bochten wringen om maar iemand anders niet tegen zijn hoofd te stoten?
Je klinkt gezellig, opgewekt, inventief, realistisch...wat doe je bij hem?![]()
Leuk een updatequote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:59 schreef Mvnl het volgende:
T is in zekere zin 'positief' dat hij mij nog niet heeft afgewezen als persoon waar hij n zekere interesse in heeft, maar t feit is wel dat ie n erg gecompliceerd karakter heeft waarvan ik niet weet of daar überhaupt doorheen te breken valt (en hoe)...
Misschien helpt t als ik me iig niet te snel af laat schrikken/leiden door zijn houding en er doorheen blijf prikken, maar t kan ook zijn dat ie daar van afschrikt en hogere muren opgooit..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:11 schreef nokwanda het volgende:
zeer brutale tvp
maw.... ik onthoud me van een mening
quote:
OKay dan... komt ie dan... komt ie dan he.......................... eigenwijs ding dat je bent.quote:Ach, m door omstandigheden twee weken niet zien doet wonderen... (al word ik er stiekem nog wel vrolijk van als ik meerdere malen van stagiaires hoor dat ie naar me gezocht heeft)
Kom wel steeds meer bij zinne, en tot de conclusie dat t me een vrij onmogelijke persoon lijkt om überhaupt een relatie mee te hebben.. Maar daar tegenover staat weer een Mvnl die t als een 'uitdaging/missie/whatever' ziet om die jongen ns wakker te schudden,
Dat zou een nobel streven zijnquote:of dat nou gewoon als vriend is of wat dan ook.. (ondertussen weet ik van mezelf ook dat mensen die dat bij mij proberen over t algemeen een positieve bijdrage aan mijn zelfontwikkeling leveren, maar in eerste instantie mij wel tegen hun in t harnas jagen.. maarja, dat moet dan maar...)
Is ie weg dan? Bij mij staat ie er gewoon hoor.quote:Off-topic: waar is je katje gebleven???
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef nokwanda het volgende:
OKay dan... komt ie dan... komt ie dan he.......................... eigenwijs ding dat je bent.
Achja, wat kost t nou helemaal?quote:My two cents: bedenk eerst wat het je kost voor je bedenkt wat het je op termijn zou kunnen opleveren maar waarop de kans heel klein is. Okay, zekerheden bestaan niet in het leven. Maar sommige dingen zijn net even ietsje zekerder in te schatten dan anderen. En dit is er niet zo een.
Hmm, never mind, zal wel weer aan m'n baggerverbinding hebben gelegen.. t was raar genoeg eventjes de enige avatar die ik niet kon zien..quote:Is ie weg dan? Bij mij staat ie er gewoon hoor.
Nja, ik heb even een break wat betreft hem.. ben een beetje overspannen momenteel dus ten eerste zie ik m even niet zo veel (zag m met name op mijn werk), en ten tweede vind ik mezelf in m'n huidige toestand niet echt optimaal date-materiaal, dus laat het boeltje maar even rusten..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:45 schreef pievdb het volgende:
hoe is't nu met die jongen? update?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |