abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44375459
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:48 schreef Paladina het volgende:
En jij zou toch ook liever een vriendje willen die enthousiast is over jullie verliefdheid, die gek is op jou, en die geen last heeft van ontbrekende gevoelens?
Ja, maar da's nou t hele punt..
Als we al iets zouden hebben en hij zou dubbelzinnig/afhoudend blijven, dan zou ik idd gillend bij m wegrennen..
Maar nu zover is t nog (lang) niet.. we beginnen elkaar net een beetje te leren kennen, en ik weet dat hij iemand is die zich over t algemeen zondermeer érg moeilijk openstelt voor mensen... wat dat betreft was ons gesprek afgelopen weekend waarin ie zowaar wat van zichzelf blootgaf al een doorbraak(je)..
Als t té lang doorgaat krijg ik er ws vanzelf wel genoeg van, maar op dit moment ben ik nog behoorlijk gedreven hém beter te leren en te zorgen dat hij mij ook n beetje leert kennen (ik ben door zijn houding ook nog niet echt optimaal mezelf geweest)... en wieweet... misschien klikt t prima als ik eenmaal tot 'm doordring, misschien valt mij wel vies tegen wat ik achter z'n 'masker' aantref, en misschien is t idd tijdverspilling..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44375696
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:07 schreef Oblivion het volgende:
Zie jij jezelf in 1000 bochten wringen om maar iemand anders niet tegen zijn hoofd te stoten?
Je klinkt gezellig, opgewekt, inventief, realistisch...wat doe je bij hem?
Tja, t komt uit m'n verhaal misschien niet allerbest naar voren (met name omdat ik me hier nou eenmaal focus op t 'probleem' van de situatie) maar hij is absoluut ook gezellig, opgewekt, inventief en realistisch.. hij heeft alleen niet t makkelijkste karakter.. maar daarin zie ik dan ook wel weer een hoop dingen waarvan ik zou willen dat ik ze wat méér had, en ik heb daartegenover weer eigenschappen waar hij weer wat van zou kunnen gebruiken..
Het is iig een erg goeie jongen, alleen één die (en nu quote ik ook mensen die hem behoorlijk goed kennen) met een vlotte babbel verbergt dat hij sociaal erg onhandig en onzeker is..
pi_45909189
Oké even een update, 2e date is inmiddels geweest, 3e staat voor de deur, en er is 'iets' meer helderheid.
We hebben t nog gehad over zijn telefoontje (waarin hij me waarschuwde dat hij niet snel verliefd werd) en t kwam er op neer dat dit niet betekende dat hij geen interesse heeft.. vóór date 1 had hij een instelling van 'we zien wel' en dat heeft hij nog steeds.. t was iig niet bedoelt als afwijzing omdat hij mij niet interessant vindt, maar wel als waarschuwing dat hij gewoon écht niet snel verliefd wordt.
Hij beweert er zelfs tamelijk van overtuigd te zijn dat hij er niet vanuit gaat t ooit nog te worden of ooit nog een relatie te krijgen. én omdat t m nog nauwelijks is overkomen, én omdat ie weet dat ie zich daarvoor kwetsbaar en open op moet stellen en daar grote moeite mee heeft.
We hebben het er ook nog behoorlijk uitgebreid over gehad hoe dat komt, kwam er in t kort op neer dat ie in z'n jeugd al vrij snel gedwongen is volwassen te worden en voor anderen klaar te staan en zichzelf heeft aangeleerd zich op anderen te concentreren ipv ruimte te bieden voor zijn eigen gevoelens..
Dat zit er na 30 levensjaren dus behoorlijk diep in, t is inmiddels denk ik niet meer echt een houding maar gewoon z'n karakter..
(overigens was hij hier na wat doorvragen wel erg open over, voor iemand die moeite heeft over zichzelf te praten)
Tja..
T is in zekere zin 'positief' dat hij mij nog niet heeft afgewezen als persoon waar hij n zekere interesse in heeft, maar t feit is wel dat ie n erg gecompliceerd karakter heeft waarvan ik niet weet of daar überhaupt doorheen te breken valt (en hoe)...

Misschien helpt t als ik me iig niet te snel af laat schrikken/leiden door zijn houding en er doorheen blijf prikken, maar t kan ook zijn dat ie daar van afschrikt en hogere muren opgooit..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07:46 #54
105435 amarena
Just curious
pi_45914242
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:59 schreef Mvnl het volgende:
T is in zekere zin 'positief' dat hij mij nog niet heeft afgewezen als persoon waar hij n zekere interesse in heeft, maar t feit is wel dat ie n erg gecompliceerd karakter heeft waarvan ik niet weet of daar überhaupt doorheen te breken valt (en hoe)...

Misschien helpt t als ik me iig niet te snel af laat schrikken/leiden door zijn houding en er doorheen blijf prikken, maar t kan ook zijn dat ie daar van afschrikt en hogere muren opgooit..
Leuk een update

Ik denk het belangrijk is dat je vooral je gevoel volgt. Wees eens eerlijk, vraag jezelf af welk gevoel het contact jou op dit moment geeft. Want het draait hier niet om hem, nee het draait uiteindelijk toch om jou! Een relatie moet JOU een goed gevoel geven, pas dan kun je er ook voor de andere zijn. Het geen eenrichtingsverkeer zijn want dat is het contact niet in balans. Jouw verhaal zo lezende betwijfel ik of het wel tweerichtingverkeer is. Die vraag kun jij alleen beantwoorden.

Daarnaast denk ik dat je wel in de gaten moet houden dat liefde niet te voorspellen is. Mensen die zeggen dat ze nooooit geen relatie willen of bv. niet moeten denken aan kinderen, kunnen soms zo van de een op de andere dag kunnen omslaan als ze maar de juiste persoon ontmoeten. Juist omdat ze dan altijd beweerd hebben van niet, is het zo dubbelzinnig. Soms heeft het tijd nodig, de andere keer ben je gewoon niet de juiste persoon en in weer een ander geval is er geen aanwijsbare oorzaak. Liefde is unpredictable. In dat geval moet je jezelf maar als graadmeter nemen, en kijken naar het gevoel wat jij bij een contact of relatie krijgt. Dat maakt je wat bewuster in je keuzes.
Veni vidi vici
pi_45915144
Tja, mijn gevoel is gemengd momenteel.
Ik kan erg genieten van t contact met hem (al speelt hoop daar natuurlijk wel een rol in) en uberhaupt van het feit dat er weer iemand is die m'n hart wat sneller doet kloppen/laat voelen dat ik leef etc (want ik word zelf ook niet dagelijks verliefd).
Ik heb een paar maanden terug t besluit genomen "die jongen vind ik interessant, die wil ik beter leren kennen", hem vervolgens voorgesteld wat te gaan drinken (voor t eerst dat ik zelf zo'n initiatief nam) en zou mezelf voor m'n kop slaan als ik dan nu vervolgens terug zou deinzen omdat we niet binnen 2 dates dikke verkering hebben.
Er helemaal blanco instaan ('we zien wel wat er komt, vriendschap is ook oké') lukt me niet (al lijkt t me wel een 'verstandige' houding) want ik ben nou eenmaal al wel verliefd, dus natuurlijk baal ik ook wel weer als er na een gezellige avond nog geen zichtbare vooruitgang is geboekt..

Maar 'm'n gevoel volgen' lijkt me hoe dan ook het beste.. en dús er voor gaan ookal ben ik verstandelijk wel bang voor uiteindelijke teleurstelling. Maarja, als je je door die angst moet laten leiden kom je uiteindelijk nergens in de liefde.. en dan eindig ik dadelijk ook nog als iemand die niet geloofd dat ie ooit nog een relatie zal hebben..

T is dus duidelijk voor me dat ik m nog wil blijven zien, enige wat ik me echt afvraag is hoe je t beste om kunt gaan met iemand die zichzelf zo duidelijk al z'n hele leven 'afsluit' voor anderen.. (hij vertelde dat ie zelfs tegenover z'n best vrienden nog af-en-toe een muur opwerpt..)
  vrijdag 2 februari 2007 @ 15:32:25 #56
130081 manou
me love me boyfriend
pi_45918618
een gedeelte van het verhaal herken in wel meer in de zin van ik wordt niet snel verliefd...eigenlijk wordt ik nooit verliefd....WAAROM?? waarom zeg je zoiets ik vind dat zo ongelovelijk vaag.

ik heb dus nu een bedmaatje , we hebben mega klik , vriendschap leuk, veeel op msn sms ed zien elkaar 1x in de week zo ongeveer maar toch blijven zeggen niet verliefd worden he? dat doe ik ook niet....zwaar irritant!

de kerel uit t verhaal wil gelovens mij ook gewoon sex en verder niets....
pi_45974229
Volgens mij verspil je je tijd en hart aan die vent.
Hij komt over als iemand die jou niet echt ziet zitten maar wel geniet van de egoboosts die jij hem geeft.

Zsm dumpen dat zwijn!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46380781
zeer brutale tvp
maw.... ik onthoud me van een mening
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 02:45:00 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46390173
Tha lastig Mvnl, het kan twee kanten opgaan: of hij gaat je wel leuker vinden of niet. Kijk je wel uit dat je je er niet teveel in verliest en dat hij je niet aan het lijntje houdt? Ik vind het overigens wel positief dat jullie zo eerlijk naar elkaar toe zijn. Dat is op zich al de basis van een goede relatie En is de 3e date inmiddels al geweest?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46392430
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 21:11 schreef nokwanda het volgende:
zeer brutale tvp
maw.... ik onthoud me van een mening
Jij géén mening?

Ach, m door omstandigheden twee weken niet zien doet wonderen... (al word ik er stiekem nog wel vrolijk van als ik meerdere malen van stagiaires hoor dat ie naar me gezocht heeft)
Kom wel steeds meer bij zinne, en tot de conclusie dat t me een vrij onmogelijke persoon lijkt om überhaupt een relatie mee te hebben.. Maar daar tegenover staat weer een Mvnl die t als een 'uitdaging/missie/whatever' ziet om die jongen ns wakker te schudden, of dat nou gewoon als vriend is of wat dan ook.. (ondertussen weet ik van mezelf ook dat mensen die dat bij mij proberen over t algemeen een positieve bijdrage aan mijn zelfontwikkeling leveren, maar in eerste instantie mij wel tegen hun in t harnas jagen.. maarja, dat moet dan maar... )

Off-topic: waar is je katje gebleven???
pi_46392507
Hij dekt zich gewoon in, laat het initiatief bij jou, zodat als hij dadelijk ineens interesse verliest, kan zeggen "told u so!" ...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46392572
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 10:30 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Jij géén mening?
quote:
Ach, m door omstandigheden twee weken niet zien doet wonderen... (al word ik er stiekem nog wel vrolijk van als ik meerdere malen van stagiaires hoor dat ie naar me gezocht heeft)
Kom wel steeds meer bij zinne, en tot de conclusie dat t me een vrij onmogelijke persoon lijkt om überhaupt een relatie mee te hebben.. Maar daar tegenover staat weer een Mvnl die t als een 'uitdaging/missie/whatever' ziet om die jongen ns wakker te schudden,
OKay dan... komt ie dan... komt ie dan he.......................... eigenwijs ding dat je bent.
My two cents: bedenk eerst wat het je kost voor je bedenkt wat het je op termijn zou kunnen opleveren maar waarop de kans heel klein is. Okay, zekerheden bestaan niet in het leven. Maar sommige dingen zijn net even ietsje zekerder in te schatten dan anderen. En dit is er niet zo een.
quote:
of dat nou gewoon als vriend is of wat dan ook.. (ondertussen weet ik van mezelf ook dat mensen die dat bij mij proberen over t algemeen een positieve bijdrage aan mijn zelfontwikkeling leveren, maar in eerste instantie mij wel tegen hun in t harnas jagen.. maarja, dat moet dan maar... )
Dat zou een nobel streven zijn
quote:
Off-topic: waar is je katje gebleven???
Is ie weg dan? Bij mij staat ie er gewoon hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_46393376
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef nokwanda het volgende:
OKay dan... komt ie dan... komt ie dan he.......................... eigenwijs ding dat je bent.
quote:
My two cents: bedenk eerst wat het je kost voor je bedenkt wat het je op termijn zou kunnen opleveren maar waarop de kans heel klein is. Okay, zekerheden bestaan niet in het leven. Maar sommige dingen zijn net even ietsje zekerder in te schatten dan anderen. En dit is er niet zo een.
Achja, wat kost t nou helemaal?
't is niet alsof ik m'n maagdelijkheid voor m op wil geven
Sure, als t ff tegenzit wordt vroeg of laat m'n hartje nog een keertje gebroken. Da's niet prettig, maar gaat ook wel weer over, en dan is t iig on my own terms gebeurd (heb toch n beetje een 'je hebt meer spijt van wat je niet gedaan hebt'-mentaliteit), en t is niet alsof ik dan jaren van m'n leven aan iemand kwijt ben (been there, done that, maar zelfs daar heb ik achteraf een hoop positiefs uitgehaald)
quote:
Is ie weg dan? Bij mij staat ie er gewoon hoor.
Hmm, never mind, zal wel weer aan m'n baggerverbinding hebben gelegen.. t was raar genoeg eventjes de enige avatar die ik niet kon zien..
pi_46393727
dit wordt nooit iets ... en het is niet dat van hem geen hoogte te krijgen valt, want hij zegt gewoon waar het op staat, hij moet je niet.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46395665
Homo of niet, stel je eens op als echte vent man. Niet slap lullen, gewoon zeggen waar het op staat.

"Hey, ik vind je leuk, zullen we eens aan een relatie beginnen. Wat wil jij?"

"Niks? wegwezen dan want je verdoet m'n tijd"
"Alleen seks?" Mwa, dat is net wat je zelf wil, maar dan weet je waar je aan toe bent.
"Het is wederzijds, maar je was te verlegen om t vragen? Mooi, dan is het bij deze opgelost."

Afgaande op je verhaal vermoed ik dat hij alleen voor de seks wil gaan. Eventueel.
pi_46880684
hoe is't nu met die jongen? update?
pi_46883343
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:45 schreef pievdb het volgende:
hoe is't nu met die jongen? update?
Nja, ik heb even een break wat betreft hem.. ben een beetje overspannen momenteel dus ten eerste zie ik m even niet zo veel (zag m met name op mijn werk), en ten tweede vind ik mezelf in m'n huidige toestand niet echt optimaal date-materiaal, dus laat het boeltje maar even rusten..
Kijken we over een paar weken/maanden wel weer een keertje verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')