Ja, de god van de onderwereld.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Ruben wel erg god eigenlijk
God vind ik overdrevenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Ruben wel erg god eigenlijk
2de plek bij mijquote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond Ruben wel goed.
Mij ook. Komt denk ik puur om dat ze 60+ isquote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Nathalie. Waarom staat die Dorine zo hoog in de poll? Verbaas me daarover.
zul je in de komende weken wel gaan begrijpen. naast haar uiterlijk, heeft ze ook een erg mooie stem, alleen ging ze gewoon de fout in. ben er zeker van dat ze het deze week recht gaat zetten...dat hoop ik tenminstequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:10 schreef BVO het volgende:
Snap dat van Melanie nog niet echt. Buiten haar uiterlijk dan.
Daarom is ze denk ik dus ook door.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:10 schreef BVO het volgende:
Snap dat van Melanie nog niet echt. Buiten haar uiterlijk dan.
Nathalie is ook leuk hoor, Melanie is een beetje oud..quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom is ze denk ik dus ook door.
Ze is ver weg het mooiste meisje van 26+
Ehhhmmm... allebei 26 hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nathalie is ook leuk hoor, Melanie is een beetje oud..
Volgende week is het hun dagquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef SpaRood het volgende:
Waar zijn de oudjes vandaag?
Melanie is de jongste deelnemer van de 26+quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nathalie is ook leuk hoor, Melanie is een beetje oud..
Onderschat Dorine niet hoor! Die gaat gewoon knallenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Melanie is de jongste deelnemer van de 26+(ze was net 26 geworden toen ze auditie deed)
ik hoop dat Melanie in ieder geval doorgaat, samen met Anja en Nathalie
Dorine staat wel hoog in deze poll, maar ik denk niet dat ze door moet gaan naar de liveshows, dat word gewoon te zwaar voor haar.
Melanie is qua stem een van de zwakste.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat Melanie, Nathalie en Ruben doorgaan. Dat zijn met afstand de beste wat mij betreft.
Mjah, maar ik vind het leuk om haar te zien optreden, en haar stem is goed genoeg om de aandacht vast te houden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Melanie is qua stem een van de zwakste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |