Dat spul werkt volgens mij inderdaad goed. Brent heeft erg last van windjes, ook nu huilt krijst hij het nog wel es uit van de pijn maar eigenlijk merkte ik gisteren gelijk eigenlijk al vooruitgang. Hij is stukken rustiger en slaapt nu zelfs! Bijna een normale baby! Maar dat zegt gewoon al heel wat. Gisteren heeft hij vanaf zijn 2e voeding rond 8 uur tot 18.00u eigenlijk aan 1 stuk door gehuild (toen gebruikte ik voor het eerst de druppels) en nu is hij weer de vrolijke baby. Vreemde ervaring, alsof het een andere wereld is maar ik ben er zo blij mee!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:35 schreef chacama het volgende:
Brent, Maud wil graag weten of het goed gaat met dat spul wat jij gebruikt. Want de cinababy van VSM doet zijn werk duidelijk niet. Laat maar even weten of je minder pijn hebt. Dikke kus van Maud...die overigens erg zurig is, maar wel lief bedoelt wordt.
Dat vind ik toch ook wel heel mooi... We leven in een tijd dat het allemaal maar snel snel snel gaat...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:31 schreef owlet het volgende:
Ik vind het heel mooi hoe we in deze generatie de rust, reinheid en regelmaat van onze grootouders weer invoeren, maar dan op onze manier.
taartje makenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:12 schreef p_iglet het volgende:
Evenstar, wat fijn dat rijstemelk en rijstepap goed ging!!!!
Dat betekend zoveel meer mogelijkheden om te zorgen dat arwen geen honger meer heeft.
hihi nu kun je pannenkoeken bakken
Oeh! Hier schiet ik even helemaal van vol...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Vanmiddag heetf ze rijstebloem papje gehad , wat is dat ooi om je kindje zo te zien smullen van een lepeltje, dat ze naar de volgende hap snakte , ze echt heul erg smulde![]()
Haha! Ik dus ook!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
ik moest trouwens wel een beetje huilen ervan, van blijdschap uiteraard![]()
is toch ook logisch! Je hebt maanden lang alleen maar melk mogen geven en al het andere dat je gaf ging niet goed. Nu ben je weeer een stapje verder en dan is het logsich dat je er een traantje om laat hoor!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
ik moest trouwens wel een beetje huilen ervan, van blijdschap uiteraard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |