abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44418866
beetje late reacties hoor, maar ben even aan het bijlezen

Evenstar, wij gebruik(t)en ook Biobim. Tis idd best duur... Dikke voor jullie

Moonah, wat lekker die regelmaat! Hoop dat Thies het zo lekker volhoudt!

Bah, al die zieke kindjes... hoop dat ze snel bter worden! En die krampjes zijn ook niet leuk!
BM, wij kregen destijds ook dat advies, maar ook fietsen met de beentjes helpt tegen krampjes, of masseren met Babybuikjesolie. Oh en wij hadden ook heel veel baat bij ABC

He bah, Lis in het ziekenhuis... Hoop dat ze snel weer beter is!! Dikke van ons!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44418898
Oh en nou vergeet ik Linda en Yppy helemaal..

wat fijn dat jullie kids het zo goed doen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 14 december 2006 @ 11:11:17 #153
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44419337
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:35 schreef chacama het volgende:
Brent, Maud wil graag weten of het goed gaat met dat spul wat jij gebruikt. Want de cinababy van VSM doet zijn werk duidelijk niet. Laat maar even weten of je minder pijn hebt. Dikke kus van Maud...die overigens erg zurig is, maar wel lief bedoelt wordt.
Dat spul werkt volgens mij inderdaad goed. Brent heeft erg last van windjes, ook nu huilt krijst hij het nog wel es uit van de pijn maar eigenlijk merkte ik gisteren gelijk eigenlijk al vooruitgang. Hij is stukken rustiger en slaapt nu zelfs! Bijna een normale baby! Maar dat zegt gewoon al heel wat. Gisteren heeft hij vanaf zijn 2e voeding rond 8 uur tot 18.00u eigenlijk aan 1 stuk door gehuild (toen gebruikte ik voor het eerst de druppels) en nu is hij weer de vrolijke baby. Vreemde ervaring, alsof het een andere wereld is maar ik ben er zo blij mee!
Dit goedje is trouwens niet op de NL markt verkrijgbaar. Je geeft voor het voeden 15 druppeltjes (ruikt bananig). Het is iets wat helpt het in de maag minder schuimig te maken (en da's nou precies wat het probleem is, denk ik). Hij spuugt zelfs bijna niet meer op! Wondermiddel dus. Kost een euro of 7 per flesje en daar doe je ong. een weekje mee.
Succes!

Lisje gauw beter worden!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44419885
Arme Lis, arm meisje, ik moest veel aan je denken vannacht...
En nog andere zieke kindjes... snel beter worden zeg!

Neuk ik denk dat je er goed aan doet om SabSimplex te gebruiken. Ik kwam pas achter dat middel toen Ronja er inmiddels overheen was maar anders had ik het zeker gebruikt. ABC Dophilus zorgt voor een rijping van darmwand, iets wat bij borstvoedingskinderen sowieso al gebeurt door de BV, SabSimplex zorgt er voor dat zo snel mogelijk de lucht in het maagje weg is.
Wij hebben ABC gebruikt maar achteraf denk ik dat we het net zo goed achterwege haden kunnen laten omdat de krampjes sowieso over gaan na een X-aantal weken en Ronja eigenlijk al alle bescherming had door de BV.

Sab Simplex is HIER te bestellen, Chacama, misschien dat het ook wat voor Maud is.

Xanthe, ik merk dat ik dezelfde reactie heb als Belana. Ik lees je posts eigenlijk niet eens meer omdat het altijd negatief is en er bijna nooit een reactie naar een anders is. En dat vind ik best jammer.

Echt fijn dat het de regelmaat lijkt te werken voor jou en Thies, Moonah! net wat Linda zegt, op een gegeven moment kom je op een punt dat je gewoon voelt dat het tijd is oom wat "strenger" te worden.
Ik vind het heel mooi hoe we in deze generatie de rust, reinheid en regelmaat van onze grootouders weer invoeren, maar dan op onze manier. Wél een ritme, maar meer het ritme van het kind inplaats van het ritme van de wijkverpleegkundige.
pi_44420090
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:31 schreef owlet het volgende:
Ik vind het heel mooi hoe we in deze generatie de rust, reinheid en regelmaat van onze grootouders weer invoeren, maar dan op onze manier.
Dat vind ik toch ook wel heel mooi... We leven in een tijd dat het allemaal maar snel snel snel gaat...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44420254
Snoopy en Lis hopenlijk is ze snel beter.

Evenstar wat een kl*te gedoe allemaal! Het is zo rottig om te kijken wat ze mag en hoe het mag en dat de groei dan niet goed gaat is echt prut. Allergie is niet zomaar iets hoor! Het beinvloed alles en als je kindje iets verkeerds krijgt dan is het ziek.
pi_44420718
Och, arme Lis. Veel beterschap meisje.

En een knuf voor alle kindjes met krampjes. Het lijkt me zo naar, je kan van alles proberen maar heel vaak is het toch een kwestie van uitzingen.

evenstar, fijn dat jullie nu precies weten wat het is, maar wat ontzettend k*t dat ze voor drie van die overalinzittende dingen allergisch is. Hopelijk lukt het jullie om een dieet te vinden wat ze lekker vindt en ook nog een beetje gevarieerd en betaalbaar is.
  donderdag 14 december 2006 @ 12:08:54 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44420912
Trotse mama mode:

Arwen heeft gisteren rijstemelk gehad en dat is helemaal goed gegaaan niks extra spugen, niks uitslag of krampjes gewoon lekker onbezorgd smullen zonder nare gevolgen
Vanmiddag heetf ze rijstebloem papje gehad , wat is dat ooi om je kindje zo te zien smullen van een lepeltje, dat ze naar de volgende hap snakte , ze echt heul erg smulde

Neuk ik heb geen ervaring met echte krampjes ik kan je alleen sterkte wensen en hopen dat het snel overwaait.

Chacama, wat vervelened allemaal dat het niet helemaal loopt zoals je gehoopt had.
Wanneer je iets niet vertrouwd gewoon de Huisarts of het CB bellen hoor.
En zeker wanneer je denkt dat het door het spugen komt, want dat kan best zo zijn en is de slokdarm wat ontstoken/overgeirriteerd. Sterkte er mee

Brabbelende eva lief he hoe vertederend oma's over hun pukjes kunnen vertellen

Pm dubbel genieten dus voor jou en voor simon heerlijk

Moonah ik hoop dat de regelmaat helemala gaat werken voor jullie

en de grootste en dikste en beterschapswens voor Lis, hopenlijk wordt je snel beter .

En xanthe zal niet veranderen zo is ze altijd in haar posts geweest en zal ze ook blijven. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken en het is altijd een anders schuld. Jammer!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44421013
Evenstar, wat fijn dat rijstemelk en rijstepap goed ging!!!!

Dat betekend zoveel meer mogelijkheden om te zorgen dat arwen geen honger meer heeft.

hihi nu kun je pannenkoeken bakken
pi_44421035
Ow wat fijn dat dat goed ging evenstar!
  donderdag 14 december 2006 @ 12:17:21 #161
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44421163
Oops? Frambozensmaak staat er op die website owlet...
Wij vinden het bananig! Fruitig dan... Ach jee, het helpt maar ik heb toch weer een huilertje hier. Zal wel een dag of wat duren eer het naar behoren werkt.
Iedere golf van de zee,
pi_44421289
Evenstar wat fijn!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44421357
Evenstar wat goed ik ben zoi happy voor je!!!
pi_44421397
evenstar ...helemaal super

-en nu gaan we slapen-

neuk en owlet thanks.ga er naar kijken

evenstar heb contact met cb. ze bellen terug.
  donderdag 14 december 2006 @ 12:27:29 #165
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44421439
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:12 schreef p_iglet het volgende:
Evenstar, wat fijn dat rijstemelk en rijstepap goed ging!!!!

Dat betekend zoveel meer mogelijkheden om te zorgen dat arwen geen honger meer heeft.

hihi nu kun je pannenkoeken bakken
taartje maken
pi_44421491
hihi jah, Arwen krijgt taart op aar 1e verjaardag
  donderdag 14 december 2006 @ 12:31:37 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44421538
ik moest trouwens wel een beetje huilen ervan, van blijdschap uiteraard
pi_44421576
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Vanmiddag heetf ze rijstebloem papje gehad , wat is dat ooi om je kindje zo te zien smullen van een lepeltje, dat ze naar de volgende hap snakte , ze echt heul erg smulde
Oeh! Hier schiet ik even helemaal van vol...
Wat fijn voor jullie!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44421584
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Haha! Ik dus ook!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44421603
Dat is toch ook niet zo gek, je loopt al zolang aan te modderen ermee.
Er leek niets goed te gaan. Nu gaat er eindelijk iets goed. Dat moet een hele opluchting zijn.
  donderdag 14 december 2006 @ 12:34:34 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44421635
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

Haha! Ik dus ook!

nou * snif *
pi_44421639
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
is toch ook logisch! Je hebt maanden lang alleen maar melk mogen geven en al het andere dat je gaf ging niet goed. Nu ben je weeer een stapje verder en dan is het logsich dat je er een traantje om laat hoor!

maar ik ben zoooo blij voor jullie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 14 december 2006 @ 12:39:26 #173
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44421797
Ik ga ook meejuichen!
Iedere golf van de zee,
pi_44421944
Wat goed van Arwen

Had ik al verteld dan Anna kan zingen?
Ze heeft als enige van het kdv nog een zomerjasje aan, die winterjas vind ik zo dik en dan kunnen haar armpjes niet tussen ons in. Met een zomerjas gaat dat wel, staat wel gek, haar jas tussen de andere.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44421979
Whaha leuk he Yppy dat zingen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')