Hij kan echt enorm lange scheten laten. Ik zou er niet tegenop kunnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef Neuk het volgende:
Grote jongen grote scheetjes! Wat had je dan verwacht BM!
Gelukkig lijkt hij nu echt bijna beter te zijn, maar ik ga het wel heel voorzichtig proberen. Ik kan meestal wel aan zijn huiltje horen wat er is. En als het het "indringende mama ik heb je nodig want het gaat niet lekker" huiltje is, krijgt hij lekker de borst hoor! Het ligt denk ik ook meer aan mij, ik ben niet zo van de schema's en geef Ive de borst als hij en ik daar zin in hebben, behalve 's nachts, dan heeft hij er vooral zin in en ik niet zo!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:39 schreef sjak het volgende:
(..)
Ik hoop dat het lukt met de voedingen, maar nu ie niet zo lekker is, is dat wel een goed moment om er mee te starten? Het zou wel lekker voor jou zijn om wat meer rust te hebben, af en toe een nacht doorslapen is wel erg prettig![]()
(..)
Je hebt helemaal gelijk hoor. Gewoon lekker doen zoals jullie dat prettig vinden, dat is volgens mij het belangrijkst bij het opvoeden van je kind.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:31 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt hij nu echt bijna beter te zijn, maar ik ga het wel heel voorzichtig proberen. Ik kan meestal wel aan zijn huiltje horen wat er is. En als het het "indringende mama ik heb je nodig want het gaat niet lekker" huiltje is, krijgt hij lekker de borst hoor! Het ligt denk ik ook meer aan mij, ik ben niet zo van de schema's en geef Ive de borst als hij en ik daar zin in hebben, behalve 's nachts, dan heeft hij er vooral zin in en ik niet zo!En daar moet ik denk ik maar eens wat strakker in worden. In de hoop dat het dan 's nachts ook beter zal gaan.
Doorslapen, wat lijkt me dat heerlijk!![]()
Heb je al eens geprobeerd de beentjes gekruisd naar boven te buigen? Simon wordt er rustig van en het schijnt ook goed te werken voor krampjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:49 schreef chacama het volgende:
Ik heb te vroeg gejuicht. Ze ligt sinds half negen weer bij me. Krampen en spugen. We houden vol...
Ik doe als ik thuis ben 's ochtends tussen 10.30 en 12.00 boodschappen of 's middags na 15.00 uur. Maar ook ik ben behoorlijk flexibel erin hoor (steeds meer). Het liest doe ik trouwens in de weekenden even in m'n eentje weekboodschappen als ze ligt te slapen en haar papa thuis is, dan ben ik 4 keer zo snel klaarquote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Sjak, jouw schema heb ik ongeveer nog wel in mijn hoofd. Hoe pas je daar dingen als boodschappen doen in, of andere dingen buiten de deur? Ik ben daar heel makkelijk in, Simon wordt echter meestal bij het thuiskomen wakker en gaat dan niet meer slapen. Gelukkig hoeft hij dan niet altijd eten, dus dan kun je het schema aanhouden.
En dan neem je Jetske mee in de wagen? Ik wel, maar daarmee onderbreek ik de 'routine' van in zijn eigen bedje slapen ed.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik doe als ik thuis ben 's ochtends tussen 10.30 en 12.00 boodschappen of 's middags na 15.00 uur. Maar ook ik ben behoorlijk flexibel erin hoor (steeds meer). Het liest doe ik trouwens in de weekenden even in m'n eentje weekboodschappen als ze ligt te slapen en haar papa thuis is, dan ben ik 4 keer zo snel klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |