Ach Lisje toch... Wat zielig, zo'n klein ziek meisje. Kusje erop!
Sterkte Snoop!En Ive ook al.... Jij ook sterkte Cattie!
En die Arwen toch... Evenstar, wat lijkt me dat moeilijk voor jullie zeg.
Mag ik even een klein rondedansje maken?
Mijn allerliefste zoon was de laatste weken geneigd om zowel overdag als 's nachts zich zo'n beetje om de twee uur te melden voor de borst. Bovendien sliep hij overdag nauwelijks. Mama Moonah gaf elke keer accuut braaf gehoor aan de hongersignaaltjes. Maar mijn hemel, dat ging me dus echt heel erg opbreken. Dus er moest iets gebeuren!
Na diverse gesprekken met verschillende mensen heb ik bij mezelf een knop kunnen omzetten en ben ik begonnen structuur te geven aan Thies. Hij mag maar hoogstens om de 3 uur de borst en dan moet hij er ook twee drinken. Zo niet, pech. Pas na 3 uur krijgt hij weer wat. Bovendien mag hij ook niet meer tutteren en krijgt hij geen troostborst meer.
Ik ben er gisteren mee begonnen. Vannacht heeft hij twee keer een ruk van ruim 4 uur slaap gemaakt.
Vanmiddag begon hij veel te vroeg te jengelen. Ik heb hem toen proberen in slaap te susen, hij ging alleen maar harder huilen. Maaaaaar.... Ik heb doorgezet en ja hoor, hij ligt nu nóg te slapen!!!
Ondertussen staat mijn tiet op springen, dus nu ga ik hem zo maar wakker maken...
Applaus voor mijzelf en mijn geweldige menneke!!!!