abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44438532
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:12 schreef owlet het volgende:
Sjak, ik heb eigenlijk wel interesse in je schema. Komt het uit een boekje of heb je het misschien al ergens in een eerder topic opgeschreven (want dan ga ik even speuren).
Ik weet zeker dat Sjak het wel eens in waarschijnlijk het bv topic gezet heeft. Succes met speuren.
grá mo chroí
pi_44438745
Arm Lisje in het ziekenhuis, wat rot zeg, Snoopy veel sterkte voor je mooi meid en een kus voor jou, lijkt me erg rottig zo!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 14 december 2006 @ 21:32:31 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44438852
owlet, ik was net klaar met typen naar chacama en moonah. Ik heb het nu ook naar jou gepm-ed. Ik zal even kijken wat er voor verschillen in staan met zo'n grote meid als de jouwe
Voor een baby van 3-4 maanden verandert er niet zoveel , er wordt in het boekje wel afgeraden om nog in te bakeren en aangeraden om een slaapzak te gebruiken. De laatste voeding moet afgebouwd gaan worden en mag niet langer dan 30 minuten duren.
Lekker douchen!
pi_44438963
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef sjak het volgende:
owlet, ik was net klaar met typen naar chacama en moonah. Ik heb het nu ook naar jou gepm-ed. Ik zal even kijken wat er voor verschillen in staan met zo'n grote meid als de jouwe
je bent een schat!
  donderdag 14 december 2006 @ 21:51:40 #230
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44439569
Wat lees ik hier veel aardige dingetjes.. Kindjes in de regelmaat, kindjes die maar lekker doorgroeien !

Maar helaas ook mindere.. Arme Lis.. snel thuiskomen hoor meisje!
Zieke kindjes allemaal beterschap voor jullie hoor! Ziek zijn is niet leuk !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 14 december 2006 @ 21:51:44 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_44439570
ff snel door het topic gescrolled....

lieve snoop, veel sterkte voor Lis, hoop dat je kleine meisje snel opknapt

evenstar, wat fijn dat Arwen zo heeft kunnen smullen zonder nare gevolgen! echt fijn voor jullie!

chaca, lieverd je faalt niet, echt niet meisje, want je doet wat nu het beste is voor Maud en waar faal je dan? maar ik snap je gevoel en leef met je mee. een stapje terug nu meid, ff kalmer aan allemaal en dan komt het heus heus weer goed

en Neuk, fijn dat dat spul bij brent lijkt te helpen, ik hoop echt dat je jochie minder last heeft vanaf nu!
stormy waters...
sailin'
pi_44439602
Even een hele domme vraag:
Kan het kwaad Finn water te geven als ie een hele droge mond heeft 's nachts? Hij is erg verkouden (en heeft prutoogjes waar we antibiotocagel voor hebben, maar dit terzijde) en we hebben al neusspray, maar toch wordt ie soms nog gillend wakker omdat ie amper lucht krijgt door z'n neus en z'n mond heel droog is.
  donderdag 14 december 2006 @ 21:54:05 #233
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44439633
Als je het water gekookt hebt kan het volgens mij geen kwaad. (Of zo'n pak Barleduc ofzo).
Lekker douchen!
  donderdag 14 december 2006 @ 21:55:07 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_44439673
Ow en met ezra gaat het weer goed hoor, ik zie ineens dat daar naar gevraagd werd, lief!
Ik weet niet wat hij gisteren heeft gehad. ik was er zelf natuurlijk ook niet bij, dus das zo moeilijk beoordelen. Vandaag is ie weer zijn eigen vrolijke zelfje geweest, de schat.
en hij heeft de overgang naar 4 flessen gemaakt, 4 flessen van zo'n 240 cc, misschien dat die overgang hem dwars zat ofzo, zou dat kunnen? hij wil geen late fles meer en slaapt dus van half 7 tot 5 aan 1 ruk zonder fles tussendoor, misschien moest zijn lijfje daar op instellen ofzo.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 december 2006 @ 21:55:08 #235
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44439674
Nee hoor, je kunt gerust water geven. Ik zou het wel een beetje warm maken, zo'n kouwe plemp is ie ws niet gewend .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 14 december 2006 @ 21:55:57 #236
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44439692
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:54 schreef sjak het volgende:
Als je het water gekookt hebt kan het volgens mij geen kwaad. (Of zo'n pak Barleduc ofzo).
Kan ook wel gewoon water hoor, hij is 6 maanden, zag ik net.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44440040
belana, wat fijn dat het weer beter gaat met ezra. knap dat ie de dag al op 4 flessen kan 'doen'!

arme arme lisje, ik vind 't zo'n zielig idee dat ze aan allerlei slangetjes ligt enzo. maar ik hoop dat al die toeters en bellen snel hun werk doen. wat kan zo'n rotvirus dan hard toeslaan bij die kleintjes he. heel veel & snel beterschap gewenst!

ook voor Ive!

en als ik nu andere zieke kindjes vergeet: ook voor hen natuurlijk!
  donderdag 14 december 2006 @ 22:45:50 #238
103793 kozakken
Living the life
pi_44441621
Eerst een voor Arwen, Wat is dat goed nieuws zeg.

En dan Brentevent, hopenlijk werkt het een beetje.
En Lis.. hopenlijk word je snel weer beter.
Dus Ezra had gewoon een off-day .
Wat een zieke kindjes enzo zeg. Chacama, jij ook veel sterkte. En Ive, oorontsteking is echt naar.
  donderdag 14 december 2006 @ 22:54:55 #239
108648 cattie
lieve moeder
pi_44441932
Ive krijgt antibioticavloeistof via een pipetje. Dat spuit ik zachtjes in zijn mondje en hij slikt het door (het is zo'n stoere knul!). Dat drinken hem pijn doet heb ik gezien, zo zielig... Ik geloof graag dat zo'n oorontsteking heel veel pijn doet! Ik heb het alleen (gelukkig) zelf nooit gehad, dus heb er geen ervaring mee.

Wat fijn dat het weer helemaal oke is met Ezra!
  donderdag 14 december 2006 @ 23:33:01 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44443271
He bah wat een nare berichten allemaal hier;
Kleine Lis snel beter worden meisje! Hoop dat je snel weer van alle toestanden en slangetjes af bent!
Ive een oorontsteking wát zielig, hopelijk slaat de ab snel aan.
Brent beterschap kan zo snel niet achterhalen wat er loos is, sorry
Alle ander zieke kindjes beterschap!

Maar ik zie ook wat goede berichten;
Arwen wel 10 stappen vooruit met de rijstebloem, wat goed zeg! En Ezra die zo lekker lang slaapt 's nachts, heerlijk!

Over water geven; hier mocht ik GEEN BAR-LE-DUC geven van het CB omdat daar te veel zouten in zouden zitten die niet goed zijn voor de niertjes. Spa Blauw of gekookt en afgekoeld kraanwater wel.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 14 december 2006 @ 23:45:41 #241
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44443715
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:53 schreef Tamea het volgende:
Even een hele domme vraag:
Kan het kwaad Finn water te geven als ie een hele droge mond heeft 's nachts? Hij is erg verkouden (en heeft prutoogjes waar we antibiotocagel voor hebben, maar dit terzijde) en we hebben al neusspray, maar toch wordt ie soms nog gillend wakker omdat ie amper lucht krijgt door z'n neus en z'n mond heel droog is.
Probeer eens een paar druppels bv (of geef je dat niet? )in zijn oogjes en ook in zijn neus te doen. Helpt echt supersnel!

haha Saffier, niets aan de hand behalve krampjes da's trouwens ook zielig
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 14 december 2006 @ 23:57:48 #242
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44444060
Ive een oor ontsteking ach arme

en ezra misschien egwoon een baaldagje gehad
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 15 december 2006 @ 08:59:26 #243
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44447748
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:33 schreef Saffier het volgende:
Over water geven; hier mocht ik GEEN BAR-LE-DUC geven van het CB omdat daar te veel zouten in zouden zitten die niet goed zijn voor de niertjes. Spa Blauw of gekookt en afgekoeld kraanwater wel.
Dat is goed om te horen, ik las het hier ergens maar heb er verder nooit over nagedacht. Als ik Jetske water geef dan doe ik afgekoeld gekookt water, werkt prima voor haar.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 09:06:01 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44447851
hoe is het vandaag met alle kleine patiëntjes?
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:40:13 #245
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_44449884
Oh oorontsteking is zooo pijnlijk, en zo zielig. Ik hoop dat mijn kleine meid daar een beetje voor gespaard gaat blijven.
Lotte heeft vannacht tot 5uur doorgeslapen! Jippie mama is erg blij en heeft heerlijk geslapen. Wel heeft ze wat last van krampjes omdat ze nu volledige fv krijgt en even moet wennen aan de overgang.
Maar ze doet het echt goed!

Hoe is het met de andere zieke kindjes vannacht gegaan? Nachten lijken mij het ergst met een zieke, voor mijn gevoel huilen ze dan nog erger...
pi_44450569
Hoest met de keine Lis?

Vanmorgen toen ik Benthe wegbracht bij KDV hing er een brief dat er RS-virus was geconstateerd bij 1 van de kindjes aldaar. Het is vooral voor te vroeg geboren kindjes en kindjes met een longafwijking oppassen geblazen....
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:25:08 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44451147
Vanochtend bij de HA geweest. Helaas niet mijn eigen, want die had studie dag. Zijn partner is ook erg aardig, maar van de oude stempel een gezin draaien en een eigen zaak hebben vraagt om problemen m.b.t. BV, KV is dan beter. En omdat het allemaal erg hoog zit bij mij, ging het dus fout toen die vroeg hoe het ging....janken dus. Maar goed. Hij heeft niet naar Maud d'r slokdarm gekeken, maar wist wel te vermelden dat ze volgens hem was afgevallen. Hij vond dat ik de helft van de BV moet vervangen door flesvoeding, maar dat gaat me echt te ver. Verder wilde ie dat er vandaag nog werd gewogen. Toen ik wegging bij de HA belde de wijkverpleegkundige. Op d'r vrije dag wilde ze toch even weten hoe het vannacht was gegaan (goed...maud heeft doorgeslapen tot 6 uur...wel tussendoor gespuugd) en toen ik vertelde wat er bij de HA was gezegd, gaf ze meteen aan dat ze langs zou komen om te wegen...de schat. Ze is net langs geweest en Maud is in 4 dagen 75 gram aangekomen. Het zijn natuurlijk allemaal verschillende weegapparaten, maar goed. Er zit een stijging in. In overleg met haar besloten om 2 voedingen op een dag met de fles te geven. De laatste avondvoeding volledige KV, zeker gezien afgelopen nacht. En de namiddagvoeding half BV met johannesbroodpitmeel en half KV. Zo kunnen we Maud net even wat extra's geven om een veilig gewicht te krijgen en ik krijg dan wat meer rust om weer op adem te komen, zodat ik straks de BV weer helemaal zelf kan geven. Waarbij ik overigens moet zeggen dat ik de laatste fles waarschijnlijk gewoon KV laat blijven. Ik blijf dan wel kolven en ook 's nachts zal ik er even uit gaan, maar het feit dat Maud zo heerlijk slaapt op die KV geeft haar en mij ook rust. Ze was vanochtend voor het eerst lekker wakker. En dat is me ook wat waard.
pi_44451910
Mooi dat ze goed doet op de combinatie, chacama.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:56:13 #249
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44452103
Chaca, wat mag jij je gelukkig prijzen met zo'n wijkvplk! Super!
En blijf maar lekker trouw aan je moederinstict. Zoals je ziet zijn er dus diverse (deskundige) visies waarvan er dus ook eentje aansluit bij jouw eigen visie.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:00:00 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44452228
Chacame niet helemaal naar wens dus, maar als dat ene flesje KV geven wel veel verschil uitmaakt voor jou en maud is het toch goed. Je doet iig alles er aan
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')