Ik weet zeker dat Sjak het wel eens in waarschijnlijk het bv topic gezet heeft. Succes met speuren.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:12 schreef owlet het volgende:
Sjak, ik heb eigenlijk wel interesse in je schema. Komt het uit een boekje of heb je het misschien al ergens in een eerder topic opgeschreven (want dan ga ik even speuren).
je bent een schat!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:32 schreef sjak het volgende:
owlet, ik was net klaar met typen naar chacama en moonah. Ik heb het nu ook naar jou gepm-ed. Ik zal even kijken wat er voor verschillen in staan met zo'n grote meid als de jouwe
Kan ook wel gewoon water hoor, hij is 6 maanden, zag ik net.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:54 schreef sjak het volgende:
Als je het water gekookt hebt kan het volgens mij geen kwaad. (Of zo'n pak Barleduc ofzo).
Probeer eens een paar druppels bv (of geef je dat niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:53 schreef Tamea het volgende:
Even een hele domme vraag:
Kan het kwaad Finn water te geven als ie een hele droge mond heeft 's nachts? Hij is erg verkouden (en heeft prutoogjes waar we antibiotocagel voor hebben, maar dit terzijde) en we hebben al neusspray, maar toch wordt ie soms nog gillend wakker omdat ie amper lucht krijgt door z'n neus en z'n mond heel droog is.
Dat is goed om te horen, ik las het hier ergens maar heb er verder nooit over nagedacht. Als ik Jetske water geef dan doe ik afgekoeld gekookt water, werkt prima voor haar.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:33 schreef Saffier het volgende:
Over water geven; hier mocht ik GEEN BAR-LE-DUC geven van het CB omdat daar te veel zouten in zouden zitten die niet goed zijn voor de niertjes. Spa Blauw of gekookt en afgekoeld kraanwater wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |