En ik had je nog zo gewaarschuwdquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heen weg was prachtig!
Terugweg ook, alleen stopte ik halverwege om bij mijn moeder te eten... En in die tijd is het gaan regenen
Dus toch nog nat!
Ben benieuwdquote:
Eerst vastnieten en daar behang erover... de hobbel met een deegroller platwalsen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef prupke het volgende:
Iemand tips om een heel vervelende rood/witte kater met plumeau op de rug achter het behang te plakken???
gloeiende god zeg wat een $%^&& beest is het ooit
Je mag hem ook aan mij gevenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef prupke het volgende:
Iemand tips om een heel vervelende rood/witte kater met plumeau op de rug achter het behang te plakken???
Jij zou naar bed... Tis nu al bijna 15 minuten An24-bedtijdquote:
* An24 slaaptquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij zou naar bed... Tis nu al bijna 15 minuten An24-bedtijd![]()
![]()
![]()
lukt neite met 24/6 nietjes...en bouwmarkten zijn al dichtquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eerst vastnieten en daar behang erover... de hobbel met een deegroller platwalsen..
Klaar![]()
Moet ik met de Astra voor komen rijden? Kan ik dat beestje naar Dordrecht transporterenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
lukt neite met 24/6 nietjes...en bouwmarkten zijn al dicht
Geef hem RedBullquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef prupke het volgende:
nou.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:45 schreef freud het volgende:
Nolleke is best lief hoor...
als hij slaapt
Uhhhhhhhhh ....quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
moet ik je ff komen misschhandelen??![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:54 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan heb je die bril niet meer op hoor![]()
En prupke ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:54 schreef freud het volgende:
Het beest is los...
zo niet tegen mij hequote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
zo niet tegen mij he
anders trek ik mijn verleende diensten weer in en rap ook gvd!!!!
Oh my godquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
zo niet tegen mij he
anders trek ik mijn verleende diensten weer in en rap ook gvd!!!!
Dat mis ik zoooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |