Ik zou het naar het politie bureau brengen dan heb je in ieder geval 10 % vindersloonquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een vriend met goede ideeën
Ik denk niet dat ik zoveel per dag mag pinnenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik zou het naar het politie bureau brengen dan heb je in ieder geval 10 % vindersloon![]()
Dat schiet beter op dan een paar procent rente....
Die is eg wel gaafquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik zou het naar het politie bureau brengen dan heb je in ieder geval 10 % vindersloon![]()
Dat schiet beter op dan een paar procent rente....
Foto. Zal dan wel geen sixpack worden, maar een leuke beertender is ook niet misquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef HMaster-II het volgende:
Ja die heb ik ook net zitten volproppen met voer.. dus ik ben aan het uitbuiken
Ik heb wel een sixpackquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Foto. Zal dan wel geen sixpack worden, maar een leuke beertender is ook niet mis![]()
Dat zeg ik een beertender dusquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb wel een sixpackalleen heel erg goed beschermd door een isolatielaag..
Ik denk dat het eerder een fust is..
Ah madame... Bon Soirquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:08 schreef prupke het volgende:
:w goedeavond
Coolquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:22 schreef prupke het volgende:
[..]
mais oui , bon soir c'est correcte(ofzoiets)
Dat kun je het beste even hier checkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolIk kan frans
zou Frans mij ook kennen
Laat maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat kun je het beste even hier checken
Dan is deze Frans misschien wel ietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat maarDie Frans is niet helemaal te verenigen met mijn muzieksmaak
Fransje on Metalbeats...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat maarDie Frans is niet helemaal te verenigen met mijn muzieksmaak
Heen weg was prachtig!quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Xil, ja eerst wel...eerste stuk wel...later ...tja![]()
![]()
Thuistap?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb wel een sixpackalleen heel erg goed beschermd door een isolatielaag..
Ik denk dat het eerder een fust is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |