blij.. niet echt blij, ik kan wel de positieve kanten bekijken (creatief, zeggen wat ikwil zeggen (soms is dit ook negatiefquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:08 schreef Wolter het volgende:
Zijn er ook mensen die echt blij zijn met het feit dat ze ADHD/ADD hebben? Als je over ADHD praat dan doen de mensen die dat hebben meestal zo negatief, terwijl ik juist heel blij ben met mijn ADHD. Vind t daarom altijd zo dubbel om er over te praten, omdat ik er juist blij mee ben..
Ik voel me juist zonder medicijnen veel normaler en puurder. Net als dat eruit klappen wat je denkt: dat is dan een emotie, grap of gedachte die je op dat moment beleefd. Tenminste, zo beleef ik het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:36 schreef compier het volgende:
[..]
blij.. niet echt blij, ik kan wel de positieve kanten bekijken (creatief, zeggen wat ikwil zeggen (soms is dit ook negatief) ..maar ik heb er af en toe wel de pest erin dat ik medicijnen moet slikken om maar normaal te zijn.
ik had zoiets: geen vlammenwerper testen in kamer, stinkt nogal!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:14 schreef Noli. het volgende:
* Noli. gaat nu de kamer stofzuigen en dweilen. *bluh*
*ergens in agenda noteert: Niet bellen blazen in de kamer, maar buiten! *
Vloer pikte al van omgevallen limonadeen oudste presteerde het om twee keer het potje bellenblaas de kamer rond te gieten, en ja toen was het potje leeg.. Maar nu plak je bijna helemaal vast..
woord omhoogquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Wolter het volgende:
[..]
Ik voel me juist zonder medicijnen veel normaler en puurder. Net als dat eruit klappen wat je denkt: dat is dan een emotie, grap of gedachte die je op dat moment beleefd. Tenminste, zo beleef ik het.
Medicijnen slikken zie ik daarom ook meer als aanpassen aan de omgeving.
dat is waar, maar ik krijg nogal ruzie als ik alles eruit flapquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Wolter het volgende:
[..]
Ik voel me juist zonder medicijnen veel normaler en puurder. Net als dat eruit klappen wat je denkt: dat is dan een emotie, grap of gedachte die je op dat moment beleefd. Tenminste, zo beleef ik het.
Medicijnen slikken zie ik daarom ook meer als aanpassen aan de omgeving.
hier idem. Ik flap er echt vaak iets uit wat ik beter niet had kunnen doen. En meestal heb ik het niet eens in de gaten, dan lig ik bijv helemaal in een deuk en de ander staat me pislink aan te kijken. En dan snap ik dus niet wat verkeerd was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:16 schreef compier het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik krijg nogal ruzie als ik alles eruit flapzoals bij een turk een grap over zn familie, en zeker op mn werk, is het onmogelijk zonder medicijnen (laatst geprobeerd)
Ik rij meestal alleen dus dan kan ik mn gang gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:52 schreef melonovy het volgende:
Roeji, ik vloek ook op medeweggebruikers, weliswaar moet ik erg op mijn woorden letten want het is best confroneterend als je kinderen je napraten. Mijn zoon zei mama en zijn tweede woordje was shit, (OEPS!) laatst in het verkeer riep ik keihard "doos" door de auto, mijn zoon had er ook weer een woordje bijgeleerd![]()
Dus ik moet er op letten, maar het flapt er om de haverklap uit
geen last van. ik ben wel iets extra moe door zulke dingen, maar dat zal iedereen wel zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef Roeji het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je na een serieus gesprek (bij bijv een of andere instantie) echt totall loss bent? Ik heb vanmorgen zo'n gesprek gehad en ik zit nu nog te knikkebollen van de slaap. ben geestelijk ook helemaal uitgeput en op.
ja enorm. ik eet belachelijk veel bij het avondeten en twee uur later lust ik vaak nog wat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef compier het volgende:
hebben jullie (ik slik concerta) ook soms last van een ENORME vreetkick savonds? ik dus wel, dus dan stouw ik me helemaal vol.
maarja, ik heb in ieder geval mezelf nu wel aangeleerd te ontbijten, zodat ik overdag iets minder last heb van dat ik totaal geen honger heb
vaak na psychiater (of ander gesprek waar ik goed moet opletten EN vragen beantwoorden) ben ik Kapot!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:38 schreef Roeji het volgende:
Dat kan vaak zo goed doen zo'n middagslaapjeHeerlijk.
Het is hiernaast de laatste dagen ook wonderbaarlijk stil. Volgens mij zijn ze ver klaar, mag ook wel eens.
Hebben jullie dat ook dat je na een serieus gesprek (bij bijv een of andere instantie) echt totall loss bent? Ik heb vanmorgen zo'n gesprek gehad en ik zit nu nog te knikkebollen van de slaap. ben geestelijk ook helemaal uitgeput en op.
en toen moest ik huilen. Omdat ik het laatst uitgelegd heb. En hij het blijkbaar alweer vergeten is. En omdat ik gewoon sowieso baal van mijn eigen zooi. En van mijn eigen onkunde om het wél in een paar uurtjes netjes te krijgen.quote:P zegt (22:33):
je bent bezet
Chell zegt (22:33):
ja bezig
P zegt (22:33):
waarmee?
Chell zegt (22:33):
opruimen
P zegt (22:34):
goed zo!!
Chell zegt (22:34):
haha
lukt 't?
ja hoor
soort van
niet helemaal
Chell zegt (22:35):
't wordt in ieder geval hier en daar plaatselijk al heel netjes
P zegt (22:35):
haha!
je hebt ook nog even
Chell zegt (22:35):
even ja...
bijna een heeele zaterdag
Chell zegt (22:36):
da's harstikke weinig
Pj zegt (22:36):
haha...kan het me haast niet voorstellen, maar ik weet ook niet wat voor troep het bij jou is
Chell zegt (22:37):
een grote troep
en ik ruim vijf minuten op en doe 10 minuten iets anders he
P zegt (22:37):
ja...je moet het wel leuk houden he
neuj daar heeft het niks mee te maken
P zegt (22:38):
waarmee dan?
Forum Opties | |
---|---|