Afgezien van het feit dat sommige mij een beetje irritant vinden als ik weer eens de kolder in me kop heb functioneer ik wel "normaal".quote:U heeft de PsyQ-test voltooid.
Op basis van de door u gegeven antwoorden hebben wij niet kunnen vaststellen dat de klachten verband houden met ADHD. Wilt u verder onderzoek, neemt u dan contact op met uw huisarts. U kunt ons ook bellen op maandag t/m donderdag van 08.00 - 20.00 uur en op vrijdag van 08.00 - 16.30 uur onder telefoonnummer: 070 391 82 82
Bedankt voor het invullen van de test.
Om die reden vermijd ik Wikipedia vaak ook dusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef Giraffe het volgende:
Wikipedia is trouwens een mooie metafoor voor ADD, sommige delen ervan althans. Je begint bij een onderwerp, maar alle kleine blauwe linkjes en referenties verwijzen door naar anderen. Vervolgens klik je maar door en door en beland je op de meest wazige ideeën en onderwerpen.
Ik kan ook niet normaal op Wikipedia zitten zonder dat ik een paar interessante andere links aanklik, maar dat is een ander verhaal..
Lol, ik dus ook. Ik had van die jeugd encyclopieën. Die las ik keer op keer. Overigens las ik al heel vroeg. Op mn 8ste had ik de halve bieb al gelezen (was wel maar een kleine bieb hier in t dorp, maar toch) inclusief alle stephen kings en een hoop volwassenen romans. Ik ging echt elke week nieuwe boeken halen en dan steeds van die dikke dingen. Volgens mij dachten ze in de bieb dat ik ze voor de show mee nam ofzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Om die reden vermijd ik Wikipedia vaak ook dus
Vroeger las ik trouwens wel de encyclopedie voor de lol![]()
HERKENBAAR!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:34 schreef Giraffe het volgende:
Resultaat van een dag werken aan werk voor de uni vanaf half 12 (nee, ik sta nooit vroeg op, ik ben een avondmens): 1 kantje volgetypt.
en 2 fora bezocht
op msn gezeten
muziek geluisterd
tussendoor gegeten
mijn neus gesnoten
gespeeld met de computer
een nieuwe signature aangemeten op een ander forum
de krant gelezen
gebeld
etc..
Euhh ja!!! Vooral als ik iets moet zoeken. Soms berg ik dingen op een andere plaats op omdat dat logischer zou zijn (volgens andere mensen althans), maar als ik het dan weken later ineens nodig heb dan vind ik het niet meer terug. Pas als ik het niet meer nodig heb, komt het weer boven water. Meestal leg ik het dan maar weer op de voor mij logische plek terug.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:25 schreef compier het volgende:
hebben jullie ook altijd dat no matter what je probeert alles een zooi wordt? (noem het maar georganiseerde chaos, aangezien ik precies weet waar alles ligt dan)
i can beat you at thatquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:34 schreef Giraffe het volgende:
Resultaat van een dag werken aan werk voor de uni vanaf half 12 (nee, ik sta nooit vroeg op, ik ben een avondmens): 1 kantje volgetypt.
en 2 fora bezocht
op msn gezeten
muziek geluisterd
tussendoor gegeten
mijn neus gesnoten
gespeeld met de computer
een nieuwe signature aangemeten op een ander forum
de krant gelezen
gebeld
etc..
Nou, het is zo dat er een aantal bekenden van mij al weten dat ik (....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En waarom nu precies een kloon? In vergelijking met bijvoorbeeld depressiviteit rust er nu toch niet bepaald een taboe op. In mijn beleving tenminste.
nogmaals:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:31 schreef Giraffe het volgende:
Never underestimate the power of et cetera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |