quote:
![]()
Om 08.55 uur moest ik er wezen..
![]()
Maar ik was eens op tijd!
(en dat met twee kids die ook nog mee moesten)Nou de dok gaat een verwijsbrief schrijven naar het GGZ. Maar ik heb er weer moeten praten als brugman om het voor elkaar te krijgen.
![]()
-
Hij zag toch niks aan me..
(ja en dat noemt zich dokter)- Ik heb er vroeger zóveel problemen door gehad, ik zie nu in dat het door de ADD kan komen.
Ja nou, dan weet je dat nu toch dan kan je er rekening mee houden.-
maar de problemen waaren vooral vroeger? Ja ik ben nu bij de kinderen thuis en kan mijn dag indelen zoals ik dat zelf wil, zit niet zoveel meer gebonden aan vaste tijden.
Nou, als je nu best lekker in je vel zit waarom zou je er nu wat aan willen doen dan?- Ik herken in mijn zoontje ook wel dingen van hoe ik vroeger was en dat ik dat ook wat in de gaten wil houden. Ik wil niet dat (één van) mijn kinderen dezelfde rotjeugd krijgt als ik.
Ja, maar de scholen zijn nu zoveel beter die zien zulke dingen al een stuk sneller nu. En wie zegt dat je kinderen het ook hebben? Ik zie zo helemaal niks aan je kinderen hoor ze zijn lekker aan het spelen en vooral die jongste wat is dat een pienter pittig ding zeg. (Dat de oudste écht volledig opging in het spelen met de politie- en ambulancebus, verder nergens meer op lette en ik twee keer zijn naam moest zeggen/'roepen' voor ik contact met hem kreeg viel niet op) En zo ging het dus het hele gesprek. Ik had wat dingetjes uitgeprint van
www.levente.nl en daar stonden volgens meneer de dokter alleen maar onwaarheden in. Erfelijk? Dat was nog helemaal niet wetenschappelijk aangetoond.
Toen ik bijna boos werd en de tranen me in de ogen sprongen omdat hij me weer niet begreep draaide hij iets bij en wou hij dan wel een verwijsbrief voor de GGz schrijven. Maar dan moest ik nog maar afwachten of de GGZ het wel wou doen. Binnen 14 dagen moet ik bericht hebben van de GGZ.
Want na weet-ik-hoeveel-keer gevraagd te hebben wat ik er dan nou eigenlijk mee wou bereiken?
(- ik ben niet gek,
- begeleiding, ook voor husb zodat hij mij en (hoe) ik de dingen doe beter kan begrijpen,
- als ik het wél heb en het wél erfelijk is dat ik de kinderen in de gaten kan houden en eventueel school wat handvatjes kan geven hoe er mee om te gaan en zo nog wel wat dingen)Zijn we tot een compromis (want zo voelt het een beetje) dat het ook is om hulp te krijgen dat ik ooit weer passend werk kan vinden.
Toen ik thuis was heb ik meteen husbie opgebeld en verteld hoe het is gegaan. Hij had het wel weer verwacht dat de dok weer de kont tegen de krib zou gooien. Hij vind dok maar een autoritaire l.u.l.
Zo nou dat was me het ochtendje wel weer.. Het ergste heb ik denk ik maar weer gehad.
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!