Ik ken het gevoel, ik loop er dan ook nog tegenaan dat ik fysiek niet mn heel huishouden zelf kan doen. En als me dan iets echt irriteerd dan ga ik het toch zelf proberen te doen. Met als gevolg dat ik de dagen erna de rekening krijg gepresenteerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Yoni het volgende:
Het gaat wel weer hoorDat soort trucjes met beloningen enzo werken voor mij ook niet zo. Ik probeer het wel eens, maar ik ga dan toch weer wat anders doen eerder dan de afgesproken tijd.
Ik ben nu aan het opruimen met als motto: het hoeft nu niet af en alles wat je vanavond en morgenavond doet, hoeft zaterdag overdag niet meer! En dat helpt welAlleen word ik er soms gewoon zo verdrietig van. Dat ik niet gewoon tegen mensen kan zeggen "Ja kom binnen, gezellig!" en dat ik dus nu al drie dagen stressy ben omdat mijn vriendje komt
Klasse!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:31 schreef Yoni het volgende:
WC opgeruimd en schoon
Badkamermeubel/wastafel/spiegel opgeruimd en schoon
Vloer WC, halletje en badkamer gedweild
Douchecabine ontdaan van zeepresten
Stuk afwas weg![]()
Ik poets en ruim dus ook graag 's nachtsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:35 schreef Roeji het volgende:
[..]
Klasse!!![]()
Vooral het tijdstip waarop je klaar bent![]()
Dat opruimverhaal maar ook het sociale gebeuren is voor mij het grootste probleem. Of ik ben te stil of ik kwebbel maar raak. Maar dat stukje tussen haakjes is bij mij ook zo'n vicueuze (geen idee hoe je t schrijft) cirkel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:33 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik poets en ruim dus ook graag 's nachtsHad nog wel even door willen gaan, maar moet ook nog werken vandaag natuurlijk
![]()
Ik geloof trouwens wel dat het hele huishoudverhaal echt hetgeen is wat ik zelf het ergst vind aan mijn ADHD. Omdat dat me echt beperkt op het sociale vlak, maar ook op andere vlakken (huis rommel = vol hoofd = wegkruipen = rondhangen als zoutzak).
En ik moet het, als het zometeen netjes is, gewoon bijhouden natuurlijk...maar ja...........
Waaaaaah, BONK! dat is gewoon eng zo schoonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef Yoni het volgende:
Nou...heel wat uurtjes later....durf ik straks de deur wel open te doen denk ikTis nog niet helemaal spic en span, maar wel toonbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was heel erg gezelligquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:50 schreef Roeji het volgende:
Mooi!!!!
En erg netjes en opgeruimd![]()
Ik hoop dat het een leuke avond is/was.
Naja.. tis vooral heel erg opgeruimd hoor. Schoon niet. De keukenkastjes moeten nodig gesopt, de koelkast moet nog veeeeeeel nodiger gesopt en zo zijn er nog wat dingen. Maar het is wel heerlijk netjes nu (voor zover mogelijk)quote:Op zondag 4 februari 2007 11:38 schreef compier het volgende:
[..]
Waaaaaah, BONK! dat is gewoon eng zo schoonmaar
SUPER GOED!!!!!
kom je mijn kamer ook even doen
![]()
![]()
Ik ben zooooo blij met mn Jamesquote:Op maandag 5 februari 2007 01:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Naja.. tis vooral heel erg opgeruimd hoor. Schoon niet. De keukenkastjes moeten nodig gesopt, de koelkast moet nog veeeeeeel nodiger gesopt en zo zijn er nog wat dingen. Maar het is wel heerlijk netjes nu (voor zover mogelijk)
en wat je ook niet ziet, is dat er nog een heel klein beetje afwas verstopt is in een keukenkastjedat kreeg ik niet meer op tijd af
![]()
Ik ga over een paar maanden verhuizen en dan is er godzijdank ook weer plaats voor mijn Miepquote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik ben zooooo blij met mn JamesDaar kun je zoveel in kwijt wat even in de weg ligt
Heb verleden week bijv per ongeluk de deksel van mn fritenketel mee laten draaien in dat ding. Was stomweg vergeten dat ik m daar even had geparkeerd.
![]()
Vandaag zit ik al op de goede weg met mn ritalin, totnutoe alles netjes op tijd ingenomen.Als ik dit een week kan volhouden, dan lukt t me wel weer prima. Dan zit ik in dat ritme
![]()
enorme weerzin + verslapen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef Yoni het volgende:
Waarom was je er niet dan m_m?
quote:
bedankt.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Know the feeling. Klote zeg! Maar morgen (of wanneer je weer moet) gewoon weer vol er tegenaan proberen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |